Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Biti! Igen úgy néz ki a dolog ,hogy a bátyám tud segíteni a lemérésben.Ma nem volt időm kiszedni ,majd talán holnap.
Dobálja a kart?
Igencsak jobb lenne mikrométerrel mérni, a saccvas nem dobja ki .
Valami gépműhely csak van a közelben .
Cső!
Nem lehet, hogy esetleg levegős lett a rendszer?
Persze ott alapból az összes. nekem az 1-3 fokozat nagyon zörgős ha ott meghúzatom, az egész motor belerezonál de nagyon felette már nem.
Sziasztok!

Van valakinek ötlete, hogy mitől foghat egyenletlenül az első fék ha a féktárcsa nem hullámos?
Nekem 4200 és 4500 között rezeg és nem a sebesség fokozat a lényeg, nálam!
Valószínüleg az enyémen még hiányzik egy kis karbantartás, beállítás.
Akkor nekem is ezért zörgött néha, majd ezért múlt el magától, köszi! :)

Egy kérdés: nektek is irtózatosan rezonál a motor 1-2-3-ban ha kipörgeted? Nekem ezekben a fokozatokban ha nem váltom el alacsonyan nagyon rezonál a z egész motor, nagyon zavaró volt.
Sziasztok!
Tanácsot,illetve véleményt szeretnék kérni.A váltóból alapjáraton,üresben érdekes zörgő,daráló hang hallatszik. Ha beteszem sebességbe,és egy nagyon kicsit ráengedem a kuplungot a hang megszűnik. Mi okozhatja ezt? A kuplung kosarat és a lamellákat már kicseréltem.
Igen, annyi papíron, de ő már tudja az a 45Kw-ot.
Lehetséges, mert menet közben észre sem veszed ha átugrik majd esetleg egy vissza váltásnál, feltéve működik is a beépített és munkát nem igénylő autómatikus feszítő, az már cikibb ha szorul vagy a végén van már!
Akkor ez időszakosan jön bele? Mindig akkor amikor határon van az utánállító?
A tiéd is a 40 kW-o változat, mert úgy tudom létezik belőle erősebb is.
Nagyon köszönöm a segítségedet és a magyarázatot, főleg hogy képet is küldtél hozzá.
Ott a pont, el kell fogadni, hogy sokszor az ilyen dolgok állnak fent. Én is az elején olyan voltam, hogy a mélyébe ástam magam ha kicsit más volt a hangja és a pánik jött rám, aztán segítséggel (Köszönöm akitől tanulhattam és tanulok a mai napig is!) megtanultam nem félni tőle hisz a vasat nap mint nap faragom jó tűrésekkel akkor ettől miért féljek! :)
Az én gépem is csattogott csúnyán szólt főleg félmelegen. Mondja a szerelőm semmi gond csak a vezérműlánc kicsit laza, mert a feszítőnek a racsnis stiftje épp az ugrás határán van. Amint tud ugrani egy fokot megszűnik a zaj. Úgy is lett. Most már csak a kuplung zaj maradt.
Nálam 20 évesen is viszi a gyári adatot 185, és a fogyim bár nem ennél a tempónál, de 2 személlyel púpig pakolva 100-110-es tempónál 5,4 volt!
Kérj meg valakit aki vasas, egy mikroval pár perc allat ha ki van véve összehozható az a mérés, mert ebben a mm az kevés pontosságra.
Köszönöm a segítséget csak rossz hideg burkoló lévén mm -ben tudok max mérni.
Hali, szedd ki, mérd meg, írd meg mekkora kell, megpróbálok szerezni nem horrorért. Így 0.05 tel kell vastagabb, ha ezt mérted. Lehet van rajta méret, de biztosabb a mérés.
hjoco!szét van borítva az én motorom is ,most megnéztem .Szerintem a főtengelyt balra forgatod a motor előre forog, tehát a két fogaskerék között nem lehet laza a lánc ,mivel föntről lefelé/a kipu szelep oldalán lefelé húzza ,szívó szelepek oldalán viszont úgymond tolja a láncot ahol ott a feszítő és megfeszíti.Ha viszont a főtengelyt jobra forgatod (visszafelé hajtod a motort evidens ,hogy a két fogaskerék között laza lesz a lánc mivel tolja azt, nálam akkor az önindítónak is furcsa kattogó hangja van .Tehát szerintem és hangsúlyozom szerintem csak a láncfeszítő állapotából tudsz következtetni a lánc állapotára és még valamiből .A szelep fedél tetején, a lánc fölött van egy bakelit szerűség ha az beverődött karcos akkor a lánc tényleg laza.Nekem a motorba 30000 km van a láncnak semmi baja de ha visszafelé forgatom a motort akkor ott a lazaság.kép.
Nézz körül szervizekben biztos ott is van aki cserél lapkákat!
Igen most már értem ,sajna én építő iparban dolgozom marad a vétel.
A barátom a hét végén megszakérti aztán majd talán többet tudunk. Olvastam olyan hozzászólást hogy simán 180-at elvisz a gép . Meg olyat is hogy 5 l-t fogyaszt. Az enyém jó ha 150-et megy, és megeszi az 5,8-6 l-t. Igaz legtöbbször 2 személt visz, az én 125 k-mat ill a feleségem kb 60 kg. Viszont nem hajtom agyon a motort 90-100-al általában. Ritkán megyek felette.
Lehet az is a csattogás oka, de az fordulaton is meg lenne, max nem hallanád!