Akkor nekem is ezért zörgött néha, majd ezért múlt el magától, köszi! :)
Egy kérdés: nektek is irtózatosan rezonál a motor 1-2-3-ban ha kipörgeted? Nekem ezekben a fokozatokban ha nem váltom el alacsonyan nagyon rezonál a z egész motor, nagyon zavaró volt.
Sziasztok!
Tanácsot,illetve véleményt szeretnék kérni.A váltóból alapjáraton,üresben érdekes zörgő,daráló hang hallatszik. Ha beteszem sebességbe,és egy nagyon kicsit ráengedem a kuplungot a hang megszűnik. Mi okozhatja ezt? A kuplung kosarat és a lamellákat már kicseréltem.
Igen, annyi papíron, de ő már tudja az a 45Kw-ot.
Lehetséges, mert menet közben észre sem veszed ha átugrik majd esetleg egy vissza váltásnál, feltéve működik is a beépített és munkát nem igénylő autómatikus feszítő, az már cikibb ha szorul vagy a végén van már!
Ott a pont, el kell fogadni, hogy sokszor az ilyen dolgok állnak fent. Én is az elején olyan voltam, hogy a mélyébe ástam magam ha kicsit más volt a hangja és a pánik jött rám, aztán segítséggel (Köszönöm akitől tanulhattam és tanulok a mai napig is!) megtanultam nem félni tőle hisz a vasat nap mint nap faragom jó tűrésekkel akkor ettől miért féljek! :)
Az én gépem is csattogott csúnyán szólt főleg félmelegen. Mondja a szerelőm semmi gond csak a vezérműlánc kicsit laza, mert a feszítőnek a racsnis stiftje épp az ugrás határán van. Amint tud ugrani egy fokot megszűnik a zaj. Úgy is lett. Most már csak a kuplung zaj maradt.
Hali, szedd ki, mérd meg, írd meg mekkora kell, megpróbálok szerezni nem horrorért. Így 0.05 tel kell vastagabb, ha ezt mérted. Lehet van rajta méret, de biztosabb a mérés.
hjoco!szét van borítva az én motorom is ,most megnéztem .Szerintem a főtengelyt balra forgatod a motor előre forog, tehát a két fogaskerék között nem lehet laza a lánc ,mivel föntről lefelé/a kipu szelep oldalán lefelé húzza ,szívó szelepek oldalán viszont úgymond tolja a láncot ahol ott a feszítő és megfeszíti.Ha viszont a főtengelyt jobra forgatod (visszafelé hajtod a motort evidens ,hogy a két fogaskerék között laza lesz a lánc mivel tolja azt, nálam akkor az önindítónak is furcsa kattogó hangja van .Tehát szerintem és hangsúlyozom szerintem csak a láncfeszítő állapotából tudsz következtetni a lánc állapotára és még valamiből .A szelep fedél tetején, a lánc fölött van egy bakelit szerűség ha az beverődött karcos akkor a lánc tényleg laza.Nekem a motorba 30000 km van a láncnak semmi baja de ha visszafelé forgatom a motort akkor ott a lazaság.kép.
A barátom a hét végén megszakérti aztán majd talán többet tudunk. Olvastam olyan hozzászólást hogy simán 180-at elvisz a gép . Meg olyat is hogy 5 l-t fogyaszt. Az enyém jó ha 150-et megy, és megeszi az 5,8-6 l-t. Igaz legtöbbször 2 személt visz, az én 125 k-mat ill a feleségem kb 60 kg. Viszont nem hajtom agyon a motort 90-100-al általában. Ritkán megyek felette.
Valami gépműhely csak van a közelben .
Nem lehet, hogy esetleg levegős lett a rendszer?
Van valakinek ötlete, hogy mitől foghat egyenletlenül az első fék ha a féktárcsa nem hullámos?
Egy kérdés: nektek is irtózatosan rezonál a motor 1-2-3-ban ha kipörgeted? Nekem ezekben a fokozatokban ha nem váltom el alacsonyan nagyon rezonál a z egész motor, nagyon zavaró volt.
Tanácsot,illetve véleményt szeretnék kérni.A váltóból alapjáraton,üresben érdekes zörgő,daráló hang hallatszik. Ha beteszem sebességbe,és egy nagyon kicsit ráengedem a kuplungot a hang megszűnik. Mi okozhatja ezt? A kuplung kosarat és a lamellákat már kicseréltem.
Lehetséges, mert menet közben észre sem veszed ha átugrik majd esetleg egy vissza váltásnál, feltéve működik is a beépített és munkát nem igénylő autómatikus feszítő, az már cikibb ha szorul vagy a végén van már!