Nem tudom miért, de nekem már több láncom is volt szakaszosan megnyúlva. Amit leírsz jelenséget az megfelel neki. Én még azt szoktam érezni szakaszosan megnyúlt láncnál, hogy mintha az ülést alulról ütnék. Hosszú távon vagy forszírozott gyors tempónál szerintem ne használd ,vagy cseréld
Nem veri oda magát, hanem van amikor közel kerül a műanyaghoz, van amikor meg eltávolodik tőle fölfele van egy kis ingázása de nem veri oda magát.
Utánaolvastam neten (nem értek hozzá), lementem megnéztem akárhogy áll nem érzem lazának, és nem tudom különösebben el emelni a lánckerékről. Csak eddig egyfolytában közel ment elől a villához, sőt kis nyoma is van ott (van valami műanyagszerűség talán ahol futnia kell - nem a láncvédőre gondolok persze - ezen már több ezer km óta látszott bemaródás ugyanilyen most is) most hogy feszesebb lett nagyobb hangot hallok ha forgatom a kereket és lettem figyelmes erre.
Amit nem tudok hogy mennyire normális de max dobok fel egy videót mert nem jó játék a lánc ezért is tisztítom gyakran normális eszközökkel. Ha sose tisztítod az se éppen túl egészséges ebben viszont biztos vagyok.
Ezt megtudja valaki erősíteni? Ha igen akkor azonnal cserés vagy használható még?
Eddig semmi bajom nem volt vele ennyit mondtak hogy kicsit feszítettek rajta. DID szett és elég gyakran tisztítottam viszont nem tudom mennyivel vehettem mindig azt mondták rá hogy jó állapotú.
Srácok nekem egy lehet buta de számomra fontos kérdésem van eddig ezt nem láttam.
Szerelő feszített láncomon és azóta valahogy hangosabb ha gurulok. Ma megnéztem sztenderen ha forgatom a kereket a váltó felett nézve a lánc néha nagyon közel van a "vezetőhöz" (mint volt régen) egyszer csak elindul fölfele és eléggé eltávolodik tőle. Remélem érthető, teát ahogy forgatom föl - le jár a lánc ez ilyen mindig csak lazább láncnál én nem láttam vagy mi a helyzet ezzel?
Sziasztok. Ma levettem a légszűrőt hogy megnézzem amembránokat. Jónak látszanak,mégis csupa benzin minden,az egy hete leállitott motornál.Valaki volt már így? Vagy valami ötlet? Sokat fogyaszt kormos a gyertya hosszú út után is.
Hali. Kaposvári vagyok gyere el leszedjük és viheted az indexekért cserébe. Látom a mocidra vettél miniket. Ha lenne feleslegbe első is akkor szívesen fogadnám mert nekem az egyik első repedt.
Néha én is elgondolkoztam ezen az uticélon, csak a távolság az nagyon riasztó, nagyon messze van. Ha megteszed minden elismerésem.
Olyan sokat megyel sztrádán, hogy tempomat kell? Én valahogy sosem éreztem a hiányát. Inkább a segged fogod szét ülni 10 nap után, nem a kezed fárad el.
Nem a gázrásegítőre, hanem a mechanikus tempomatra gondolok. Készülök a a Nordkappra. Jövőre ha leszakad az ég akkor megyek. Az meg sok pénz, úgyhogy időben elkezdem.
Lehetőségem lett olcsón lepolíroztatni a vasat. Ehhez azonban le kell vennem a motorról a lila csíkos matricát. Viszont nekem nagyon tetszik. Hol tudnék hasonlót, vagy esetleg pontosan ilyet vásárolni
Akkor ezek szerint mindegy. Én meg mindig a kapcsolóval.
Nálam is ez a szitu, a zakatolás is nagyon zavart de csak hidegen van. Ilyenkor a fordulatszámom se megy 800-900 fölé, majd mikor bemelegszik felveszi az 1300-as értéket.
Az enyémben 100% hogy 68 ezer van ez valós. Tartottam tőle hogy nem teljesen egészséges de akkor ezek szerint ez is ilyen. Karbiszinkron szelephézag mostmár minden ellenőrizve volt.
Utánaolvastam neten (nem értek hozzá), lementem megnéztem akárhogy áll nem érzem lazának, és nem tudom különösebben el emelni a lánckerékről. Csak eddig egyfolytában közel ment elől a villához, sőt kis nyoma is van ott (van valami műanyagszerűség talán ahol futnia kell - nem a láncvédőre gondolok persze - ezen már több ezer km óta látszott bemaródás ugyanilyen most is) most hogy feszesebb lett nagyobb hangot hallok ha forgatom a kereket és lettem figyelmes erre.
Amit nem tudok hogy mennyire normális de max dobok fel egy videót mert nem jó játék a lánc ezért is tisztítom gyakran normális eszközökkel. Ha sose tisztítod az se éppen túl egészséges ebben viszont biztos vagyok.
A sok takarítás meg nem biztos hogy hasznos... én például soha nem takarítottam még láncot
Eddig semmi bajom nem volt vele ennyit mondtak hogy kicsit feszítettek rajta. DID szett és elég gyakran tisztítottam viszont nem tudom mennyivel vehettem mindig azt mondták rá hogy jó állapotú.
Szerelő feszített láncomon és azóta valahogy hangosabb ha gurulok. Ma megnéztem sztenderen ha forgatom a kereket a váltó felett nézve a lánc néha nagyon közel van a "vezetőhöz" (mint volt régen) egyszer csak elindul fölfele és eléggé eltávolodik tőle. Remélem érthető, teát ahogy forgatom föl - le jár a lánc ez ilyen mindig csak lazább láncnál én nem láttam vagy mi a helyzet ezzel?
Köszönöm!
Olyan sokat megyel sztrádán, hogy tempomat kell? Én valahogy sosem éreztem a hiányát. Inkább a segged fogod szét ülni 10 nap után, nem a kezed fárad el.
Nekem csak egy throttle rocker van.. amivel maximálisan meg is vagyok elégedve
Lehetőségem lett olcsón lepolíroztatni a vasat. Ehhez azonban le kell vennem a motorról a lila csíkos matricát. Viszont nekem nagyon tetszik. Hol tudnék hasonlót, vagy esetleg pontosan ilyet vásárolni
Nálam is ez a szitu, a zakatolás is nagyon zavart de csak hidegen van. Ilyenkor a fordulatszámom se megy 800-900 fölé, majd mikor bemelegszik felveszi az 1300-as értéket.
Az enyémben 100% hogy 68 ezer van ez valós. Tartottam tőle hogy nem teljesen egészséges de akkor ezek szerint ez is ilyen. Karbiszinkron szelephézag mostmár minden ellenőrizve volt.