Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vecsési bontóban nézted?
Amu volt azt tomkraft megvette..
Szia!
Van egy bontó Baján. Én már rendeltem tőlük ezt-azt a gépemhez.
Szerintem ilyen is lesz nekik.
Veszélyes dolog ez a kilométer óra nélküli lét... kifogytam a sebességből meg a fordulatszám tartományból akaratlanul is... éjjel, egyenes háttal, felhajlott sisak plexivel.

Kilométer kihajtás csigája nincs valakinek elfekvőben?
NagyGabika milen mocid van xj vagy gs? Szerintem valamiről lemaradtam
De legalább amit vett, az se jó
enyém se volt jó neki
Na, látom nem a kis helyes 400-asom mellett döntöttél...
És a kuplunghoz a kinyomó csapágy (remélem jól írom) tudja valaki a számát, és hogy mennyibe vesztegetik?

Szerelőm szerint azt is cserélni kellene.
karbi membránokat nézd meg, szerintem ott lesz a bibi
Használj Chrome böngészőt, van benne beépített fordító és keresgélj Ebay-en.
Köszönöm! Viszont németül nem tudok de ahogy olvasom ez 1998 vagyis az új blokkos előtti szériához való nem?

Tudtommal ugyanis más a 98 előttiek tömítésszettje is, árban is jóval olcsóbb még itthon is.

Ahogy látom sajnos nekem ez pont nem jó árban viszont sokkal szimpatikusabb lenne.
Szia!

Mit vettél?
Hol?
Mennyiért?
Sziasztok. Olyan gondom van,2500-3000-esfordulatnál ha gázt adok lehörög nem akar menni ha hirtelen athúzom agázt akkor megy mint állat.Megnőtt afogyasztásom,kb 6 liter kormos agyertya hosszú út után is olajat nem eszi, Ha valaki tud segíteni kösz.
kozep tartomannyal van a baj. Ha jol latom GS 1000-esed van ugye? Ha a kesobbi modell 80-82 akkor eloszor a suber levegozo furatat emeld meg hogy a suber jobban, gyorsabban reagaljon. 2,8 mm furoval furd at. A masik a tu emelese de gondolom gyari igy csak alatetet tudsz tenni. Egy vekony alatettel megemelet a tut aztan probakor. Egyebkent a legjobb megoldas a Dynojet keszlet lenne neked mert abban minden benne van ami kell.

Megjegyzem hogy fofuvokahoz es az alapjarati fuvokahoz ne nyulj mert fent es lent megy a motorod jol.
Esetleg valaki tudja hogy vannak ezek lefojtva. az enyém 50 lovas. elég ez is csak érdekel. igazából az a bajom, hogy 6000-ig szépen elforog, ott alig gyorsul és ha eléri a 8000-et megy mint a golyó. ez a lyuk normális, vagy beállítási probléma?

G.
Hali! Kéne segítség! A karbi alján lévő benzin-levegő keverék csavaron mennyit kell kitekerni gyárilag, hogy frankó legyen. ( A mociknál általában 2 egész kört szoktak ugye?)

Gábor
Nem tudtok nekem valami helyet vagy linket ahol 40 ezer Ft-nál kedvezőbben vehetnék komplett tömítésszettet a motoromhoz?
Nem tudok megbarátkozni a gondolattal pár db tömítésért ennyi pénzt....
Én is ContiGo-val vettem elől, bár olyan slick volt, hogy nem tudok róla érdemben nyilatkozni első dolgom volt kidobni Most 2. éve Conti Road attack van elől-hátul, az első kb. 10e km után is tökéletes, a hátsót idén cseréltem (nem tudom mennyit bírhatott az előző hátsó road attack, azzal vettem), meg vagyok elégedve velük esőben is jók.
Nekem elől ContiGo van hátul Bridgestone. Mindkettő új tavasszal vettem mindkettőt egy hónap különbséggel.Semmi bajom a Contival.
Lényegesen gyorsabb volt ez így, mint lebontani az idomot és úgy mutogatni.

Nyugi, a motort saját szórakoztatásomra fektetem meg, nem az idom bemutatásának kedvéért
Igazán kimerítő és sok nézőpontú a válaszod, köszönöm!
Remélem egyszer élőben is láthatom
talán most. Lehet hogy nagy volt a kép