A Mátra valóban jobb az igazi motorozásra, mint konvojban felcaplatni, dög melegben! De ez a Kék túra, ahol a lényeg az elhunyt motoros társaink megemlékezéséről szól. Félre ne érts, nincs harag, remélem akkor bepótoljuk a Román túránkat, ami miattam a múltkor elmaradt.
Helló!
Most olvasgatom, hogy nem akarsz jönni! Nem értem a dolgot, be vagy jelölve a motorozz.hu-n, és én most is úgy tudom, hogy együtt gurulunk. Egy kis változást is tettem közzé, ezek szerint azt sem olvastad. Egyébként az oda-vissza üres út (440 km) is kellemes motorozást ígér. Én már 3-szor voltam ezen a túrán, és engem egyáltalán nem zavart az a fél óra. SŐT! Ha jól tudom Makón is annyi volt a felvonulás ideje, és ott voltál. Na mindegy, jelezd, ha nem jössz, mert akkor nem várlak szombaton reggel. Itt is leírnám a változást, nem 7:30-kor, hanem 7:00-kor indulnánk, mert Vásárhelyen csatlakozik egy kollega.
Sziasztok!
Most 1-2 hónap tapasztalat(használat) alapján, nagyon meg vagyok elégedve a Yamaha XJ600N motorommal.
100km alatt 4,1 fogyasztott erős gyorsításokkal és egyáltalán nem lassú tempóval.
Karburátor szinkron után, sokkal szebb hangja lett valahogy kelmelesseb az egész motor.
Valószínű most lett csapágyas az első kerekem úgyhogy ezt az apró hibát is orvosolnám, és az lenne a kérdésem hogy a 6203-as csapágy ebbe a típusba is jó-e?
Illetve Pénteken Győrbe megyek,(Tatabánya mellől) ha valaki kíváncsi rá akkor ezen az útszakaszon megnézheti,vagy megbeszélés alapján csatlakozhat is .
Üdv. és mindenkinek széles utat:Zsolt
Nem. Az XJ 900-s rendőri története röviden 2 gép volt először ezek sima XJ-k voltak, ezek közül az egyik az enyém. Majd volt egy tender, itt nem nyert ez a gép, de a 2 motor tapasztalatai alapján még is vásároltak jó párat. Na így nézett ki rendőr korában, ennyire standard volt.
Ha jól emlékszem 5 centivel magasabb mint az eredeti kormány. A gyári bowdenek még pont jók hozzá hosszban. Fékcső nem tudom.. mert az le van cserélve fémre.
Te Dipshit. Most nézem a hirdetésedet, neked nem olyan alacsony kormány van fent a motorodon, mint a gyári. Sokkal magasabbnak tünik nekem. Megmérnéd milyen magas?
Ha tudnál annyit segíteni, hogy az alsó bilincs milyen és a bilincsek és az idom között milyenek az elemek, akkor ismét leköteleznél, mert ezek nincsenek meg. Mit látod ez egy rendőrmotor volt, MO-n az első 900-as. Ezért is szerettem volna ha életben mered.
Ez az idom nem ugyan az mint amit te tettél fel.. Amúgy ez már a 4. fajta oldalidom amit látok.
Rögzítés: A vázhoz bilincsekkel vannak rögzítve a tartófülek, a fülek és az idom között pedig csavarok biztosítják a kapcsolatot. Elöl, alul középen pedig van egy harmadik műanyag elem, ami a két szélső idomot összefogja.
Én is szemeztem vele de pár ezren már nem múlt a Bridgestone.
Most olvasgatom, hogy nem akarsz jönni! Nem értem a dolgot, be vagy jelölve a motorozz.hu-n, és én most is úgy tudom, hogy együtt gurulunk. Egy kis változást is tettem közzé, ezek szerint azt sem olvastad. Egyébként az oda-vissza üres út (440 km) is kellemes motorozást ígér. Én már 3-szor voltam ezen a túrán, és engem egyáltalán nem zavart az a fél óra. SŐT! Ha jól tudom Makón is annyi volt a felvonulás ideje, és ott voltál. Na mindegy, jelezd, ha nem jössz, mert akkor nem várlak szombaton reggel. Itt is leírnám a változást, nem 7:30-kor, hanem 7:00-kor indulnánk, mert Vásárhelyen csatlakozik egy kollega.
Most 1-2 hónap tapasztalat(használat) alapján, nagyon meg vagyok elégedve a Yamaha XJ600N motorommal.
100km alatt 4,1 fogyasztott erős gyorsításokkal és egyáltalán nem lassú tempóval.
Karburátor szinkron után, sokkal szebb hangja lett valahogy kelmelesseb az egész motor.
Valószínű most lett csapágyas az első kerekem úgyhogy ezt az apró hibát is orvosolnám, és az lenne a kérdésem hogy a 6203-as csapágy ebbe a típusba is jó-e?
Illetve Pénteken Győrbe megyek,(Tatabánya mellől) ha valaki kíváncsi rá akkor ezen az útszakaszon megnézheti,vagy megbeszélés alapján csatlakozhat is .
Üdv. és mindenkinek széles utat:Zsolt
19e-ért mérték.
Régebben hirdettek egy törött ex rendőrmotort(tank,fejidom+ ez-az volt sérült rajta). ez az?
Köszi
Rögzítés: A vázhoz bilincsekkel vannak rögzítve a tartófülek, a fülek és az idom között pedig csavarok biztosítják a kapcsolatot. Elöl, alul középen pedig van egy harmadik műanyag elem, ami a két szélső idomot összefogja.