Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsit késve, de itt a kép arról hogy van van rögzítve az idom a Divimen
hmmm,talán 1 kis nézelődés,és irány a bükk
A Mátra valóban jobb az igazi motorozásra, mint konvojban felcaplatni, dög melegben! De ez a Kék túra, ahol a lényeg az elhunyt motoros társaink megemlékezéséről szól. Félre ne érts, nincs harag, remélem akkor bepótoljuk a Román túránkat, ami miattam a múltkor elmaradt.
Continental nagymotorra nem valami fényes én azt az információt kaptam több helyről is. Főleg nagyobb súlyú motorok esetén nemhiába olcsók.

Én is szemeztem vele de pár ezren már nem múlt a Bridgestone.
Szia ! Tényleg nem megyek. Nekem a Mátra a motorozásról szól. Nem gondoltam, hogy ilyen sokan mennek el erre az eseményre. Jó utat kívánok!
Valaki innen jön a hétvégi KéK túrára?
Helló!
Most olvasgatom, hogy nem akarsz jönni! Nem értem a dolgot, be vagy jelölve a motorozz.hu-n, és én most is úgy tudom, hogy együtt gurulunk. Egy kis változást is tettem közzé, ezek szerint azt sem olvastad. Egyébként az oda-vissza üres út (440 km) is kellemes motorozást ígér. Én már 3-szor voltam ezen a túrán, és engem egyáltalán nem zavart az a fél óra. SŐT! Ha jól tudom Makón is annyi volt a felvonulás ideje, és ott voltál. Na mindegy, jelezd, ha nem jössz, mert akkor nem várlak szombaton reggel. Itt is leírnám a változást, nem 7:30-kor, hanem 7:00-kor indulnánk, mert Vásárhelyen csatlakozik egy kollega.
Sziasztok!
Most 1-2 hónap tapasztalat(használat) alapján, nagyon meg vagyok elégedve a Yamaha XJ600N motorommal.
100km alatt 4,1 fogyasztott erős gyorsításokkal és egyáltalán nem lassú tempóval.
Karburátor szinkron után, sokkal szebb hangja lett valahogy kelmelesseb az egész motor.
Valószínű most lett csapágyas az első kerekem úgyhogy ezt az apró hibát is orvosolnám, és az lenne a kérdésem hogy a 6203-as csapágy ebbe a típusba is jó-e?
Illetve Pénteken Győrbe megyek,(Tatabánya mellől) ha valaki kíváncsi rá akkor ezen az útszakaszon megnézheti,vagy megbeszélés alapján csatlakozhat is .
Üdv. és mindenkinek széles utat:Zsolt
Elég lett volna abba egy belső is
Sikerült a kicsit kilukadt első kerékre vadi új ContiGo!-t szereznem:)))
19e-ért mérték.
Na vegyél sört a védőangyalodnak, most olvastam... ne is, pálinka jár neki!
Faszom tud követni, hol jársz
Motorgumik fórum,ott leírtam
Motorral ha jól értem.
Az ok, de hogy jöttél haza?
Ezt a szépet tegnap a szlovákoknál szedtem össze.A hátsó kerékbe csak 1 szög ment.
Nem. Az XJ 900-s rendőri története röviden 2 gép volt először ezek sima XJ-k voltak, ezek közül az egyik az enyém. Majd volt egy tender, itt nem nyert ez a gép, de a 2 motor tapasztalatai alapján még is vásároltak jó párat. Na így nézett ki rendőr korában, ennyire standard volt.
Hali!

Régebben hirdettek egy törött ex rendőrmotort(tank,fejidom+ ez-az volt sérült rajta). ez az?
Holnap csinálok róla képet
Ha jól emlékszem 5 centivel magasabb mint az eredeti kormány. A gyári bowdenek még pont jók hozzá hosszban. Fékcső nem tudom.. mert az le van cserélve fémre.
Te Dipshit. Most nézem a hirdetésedet, neked nem olyan alacsony kormány van fent a motorodon, mint a gyári. Sokkal magasabbnak tünik nekem. Megmérnéd milyen magas?

Köszi
Ha tudnál annyit segíteni, hogy az alsó bilincs milyen és a bilincsek és az idom között milyenek az elemek, akkor ismét leköteleznél, mert ezek nincsenek meg. Mit látod ez egy rendőrmotor volt, MO-n az első 900-as. Ezért is szerettem volna ha életben mered.
Ez az idom nem ugyan az mint amit te tettél fel.. Amúgy ez már a 4. fajta oldalidom amit látok.

Rögzítés: A vázhoz bilincsekkel vannak rögzítve a tartófülek, a fülek és az idom között pedig csavarok biztosítják a kapcsolatot. Elöl, alul középen pedig van egy harmadik műanyag elem, ami a két szélső idomot összefogja.