Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tavasszal 30000 ft ért vettem a 2db ot bontottat pici karc volt az alján kiváló állapotban voltak,sajna csak voltak
Két új gyári dob 228700ft ! MOst kaptam árajánlatot rá. Erősen meggondolandó!
Igen,árba is elég jó, csak nehogy olcsó húsnak híg a leve legyen. Mit kell megnézni vásárláskor egy ilyen gépen?
fiatal
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_s-6032904
Szia!
Melyik a kiszemelt motor, ha nem titok?
Mennyibe fájna ez a mutatvány nekem? Lehet egyáltalán gyári dobot kapni hozzá, na meg a leömlő is, inkább bontott mint az új érdekelne.
Természetesen, mindent lehet!
A balos leömlő és a közép sztender valószínű meg van vágva az egy doboson.
Kis kutakodás után arra jutottam, hogy a csiga gyári száma 4HM-25190-10.. ami megegyezik az YZF 600 thundercatével.. talán így lesz itthon is. Mert persze egy bontós ilyen cifraságokat nem tudhat...
Kép alapján az FZR 1000-é is ilyen. Csak hát ki tudja hogy tényleg úgy mér e... A GS-sre egy suzuki chopperbe való cucc lett feltéve a végén.. kb 8 százalékkal többet mutatott az óra mint előtte az eredetivel
Az első keréken van, bal oldalt.
Sziasztok!

Egy xj 600 diversiont akarok venni. Mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Elég sokat olvasgattam és arra jutottam, hogy egy kezdő motorsnak, mint jómagam megfelelő lehet. Egy kérdésem lenne még az elején, hogy 1 kipufogósról vissza lehet-e alakítani 2-re?

Üdv: Pisti
A 900-ast nem nagyon ismerem, de ha az első keréken van a meghajtás lehet, hogy valamelyik FZR típusé jó lehet.
Nekem sem volt átfújható, de az átlátszó csövön mégis megjelent a cucc.
Köszi az infót, de akkor elondom, hogy hol tart a dolog jelen esetben. Karbiszinkron-üveg gyertya meg volt, a mocin 1-es henger kokszosodott továbbra is, ez volt tavaj. Idén szelephézag-karbiszinkron-üveg gyertya, a vége az lett, hogy fúvókáztam a gépen és tökéletes volt a gép az oszták alpokat vég is nyomtam vele 3 nap alatt szlovéniával együtt, gyertyakép tökéletes, ment nem fogyasztott, jó volt. Most indulnék erdély felé, gondoltam ingadozik az alapjárat, hát adjuk egy szinkront neki, erre teljesen elmászott a keverékem, igen tudom semmi köze egymáshoz, ja és 140 felett semmit nem ment, pedig osztrák után megnéztem a végét és hozta a gyári adatot.Most karbi leszed, vizsgálat, ma takarítás, este megy vissza és kap ismét egy szinkront-gyertyát azt majd jön a finomhangolás.A membrán szakadást kizárnám, mert nem "átfújható a csap", kipuffba dugható elemzőm nincs, max teszter és gyertya, tehát ebből kell kihoznom a jót! Tehát itt tart a vas, ja és a membránok a karbiban makulátlan állapotnak örvendenek, kopásnak nincs nyoma sem a subertűn, sem a tűszelepen.
Üdv
Ötleteket várok..

A 900 Divire keresek kilométer kihajtást, sugó motorbontónál és a kakasdinál sincs.. hol lenne még érdemes keresnem? Gyári új 28k forint.. nem igazán van "kedvem" hozzá
Mérföldes az órám, nem tudom hogy ez bonyolítja-e még tovább a helyzetet..

Ebay-t majd még feltúrom.. bár lényegesen egyszerűbb lenne itthoni forrás
Szia! Köszönöm a gyors választ akkor az ilyen típusokat én is kizárom.
A fuvóka mérete a service manualban benne van. A keverék képző csavarokat a kipufogó füstöt vizsgáló készülékkel tudod beállítani, hogy meg legyen a helyes benzin levegő aránya, mindezt összhangban a karburátorok szinkronjával. (Minden kipufogó csonkon van egy erre szolgáló csatlakozó)De a manuál azt írja, hogy a keverék csavarok két fordulatnyira nyitva. Utána egy szinkron. Előtte érdemes szétszedni a karbit darabokra és az összes létező ó-gyűrűt cserélni. Szintet tudsz nézni, ha a karburátorok leeresztő csonkjára vékony átlátszó gumicsövet húzol. A karburátoron van egy jelölés, hogy meddig kell lennie a szintnek. Nagyon minimálisat tudsz állítani. AZtán ha valami nem ok, lehet kezdeni gyertya képet vizsgálni. Mindezt helyes szelepbeállítások mellett.
Még egy dolog. A vákumos benzincsap membránját nem árt ellenőrizni, de inkább cserélni, mert a szívócsonkba van kötve, ott pedig egy átszakad membrán esetén tud benzint szívni, ami mindent elront. Ugyan ez a helyzet a vákumos szivattyúval.
Ja és a pillangó tengelyeket nem is említettem még ami egy 18-20 éves vasnál is elég mókás tud lenni!
A fúvókák a benzin áramlásától, de leginkább a jó magyar benzin minőségétől, szennyezettségétől bővülhetnek fel, meg a sufnitunner garázs bt-től ahhol van egy pici fúróm, fúrjuk fel a lyukat és menni fog mint állat. De sajna a benzin minősége a legfőbb gond szerintem, mert ha 10e km után lebontod a karbit tele van szmöttyivel még a szűrő után is sajna!
Én csak autódidakta kontár vagyok, egyszer szedtem szét a karbit kiváncsiságból!
Emlékeim nem csalnak az úszó szintet nem nagyon lehet állítani tiszta műanyag kütyü az egész, a fuvokákt meg csak tisztini kell, mi tud azon elromlani, kikopni?
Szia Mafeco!
Igen, ez is megvan de erről a témáról sehol egy betű, egy spanyol nyelvűben találtam infót róla, hogy ez a 38,5 Kw-os blokkokra szerelt karbisor, de se úszószint, se fúvóka méret, se tű jelölés nincs sehol. Nem tudom eddig a szakik akkor ezeket hogyan szerelték infó nélkül, vagy itt jött a kanyar, hogy "szar a karbi, kéne egy bontott"? Na mindegy azért köszi és ha más valakinek van még ötlet ezzel kapcsolatban akkor ne nagyon fogja vissza magát! :)
Üdv
Az tény, hogy itt tutira jó a társaság
A szíved visszahúúúúz