Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elkezdtem összehozni,ha minden igaz a héten itt a két teló hozzá,
aztán folytatom.
A csudába, ezt az SV-s topikba akartam bebökni ... hogy keveredtem közben át erre az oldalra ?!
Hali!

Én személy szerint az ebay-t szoktam vizslatni, onnan van a kormány átalakító szettem (de azt itthon is kapni olcsóért). Általában a ".co.uk" és a ".de" oldalakon szoktam szertenézni, illetve ott van még a ".com" ami sokszor dob globál találatokat is.

Itthoni oldalak esetén meg a racing-bazar.hu-n szoktam körülnézni, illetve itt a fórumon is időről-időre felbukkanhat olyan alkatrész amire éppen szükséged lehet.

Ha más tud még ilyen hasznos odalakat, egészítse ki az listámat .
Szerintem ez a legteljesebb manual, de nem is említ ilyen jelű kabit!

http://www.manualedereparatie....
Szia!
Nekem 1x volt felitatós akksim a robogón, soha többé nem lesz pedig jóval olcsóbb az olyan akksi. A robinak jó volt a töltése, új volt a cucc és még sem tartotta a feszt soha, indítás elött 2-3x rá kellett rugni a mocira, hogy beröffenjen. Lehet, hogy csak én fogtam ki silány minőséget, de akkor megfogadtam, hogy inkább sporolok rá tovább!
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni akkumulátor vásárláshoz. 98-as XJ 600-ról lenne szó. A kérdésem az lenne hogy Ti folyadékos, gyárilag zárt vagy felitatott aksit javasoltok? Esetleg nektek milyen típus vált be? Eddig ezen az oldalon kerestem http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/... Előre is köszönöm a segítséget. Balesetmentes motorozást mindenkinek!
hello XJZé!a Fazerrel mizu?nem voltam gép kozelben nem tudtam írni.
Sziasztok!
Egy karbis kérdésem lenne ismét a márkatársakhoz, főleg aki szerelni is szokta a vasat. Nekem adott ugye a 93-as moci egy 4DG02-es mikuni karbisorral, ez a karbisor egyik szerelésiben sem szerepel sajna amit én találtam, így nem tudok értékeket róla a pontos beállításhoz, se benzinszint, se fúvóka méret se semmi. Ha valaki tud erről a karbiról infót adni azt nagyon megköszönném.
üdv
Szerintem egy pár progresszív rugó megoldaná a problémád. Mondjuk, én szűk 40 ezer alatt nem találtam a divibe valót, de nem is kerestem sokáig.
Ez a köröm anya nem a felsö villahís alatt van véletlen?Mikor utánahúzol, akkor a villahíd, felsö csavarját is utnána nyomatékra téped, úgy elötte telofogó bilincsek csavarjait a felsö villahídban kilazítottad?, Majd a nyomatékra húzás után újra lehúzod a teloszár bilincseinek csavarjait is?
Ha a körmásanyára rá van szorítva a felsö villahíd, akkor hogy tud fellazulni?
Vagy ez másképpen van összerakva?
Itt viseljük nehezen a meleget
Üdv mindenkinek Zadar mellől.baxott meleg van,baxott jó a víz.
Viszonylag kevés motorossal találkoztam eddig.Úgy veszem észre hogy kis késéssel,de figyelnek a 2kerekűekre.
Puszi-pacsi mindenkinek:)))
Ha mégis meggondolnád magad, akkor szólj!
Szóhoz sem jutok! Nem tudom , egyenlőre a Mátra is elég lesz nekem.
Helló Gezasz!
A Kék túra előtt be kellene melegíteni! Ami a múltkor elmaradt, jó lenne bepótolni. Mit szólsz hozzá?
nem lazul fel mindig, a tavalyi csapágycsere óta nem húztam le rendesen szerintem, és most vettem észre először, hogy meglazult, de pont ráillő kulcs nélkül nem bírok még húzni rajta
na majd ha hazaértem megkereslek ez ügyben
Meg egy kis oldható menet rögzítő sem árthat és akkor nem lazul ki többet. Azonban nem üzemszerű, ha sokat meglazul, lehet kellene keresni, hogy miért. Ha nehezen hozzáférhető helyen van az anya, akkor lézerrel 4-es saválló lemezből olyan kulcsot vágathatsz ami pont befér.
Körmös kulccsal próbáltad?
Az MZ-hez kapott kulcs is jó amivel a kipufogó hollandért lehet meghúzni. Láttam olyan megoldást, hogy egy méretes krova fejet flexeltek méretre.
Körmös kulcs beszerzésében Marcsi tud segíteni (okosba)!
igen, Horvátországon keresztül mentem, majdnem Dubrovnik-ig kész van az autópálya, tele hosszú alagutakkal, viaduktokkal. Kb. 100 km-rel van vége előtte. Onnan viszont egysávos, kanyargós, végig záróvonalas hegyi utak vannak, tele 40-nel döcögő lakóbuszokkal... A közlekedési morál is brutális, a motorost észre sem veszik sokszor.
Viszont adhatnátok egy jó ötletet arra, hogy mivel tudnám meghúzni normálisan a kormánycsapágy körmös anyáját, mert kicsit megint kotyog. Biciklikulcs, csőfogó, kalapács+vasdarabbal körbeütögetve kilőve, ezekkel már nem bírom jobban meghúzni...
Köszönöm a jótanácsokat, megfogadom őket!
Biztos jó lesz, már ku..ara varom
Még annyi, hogy a látványos helyen lévő záróvonal az szent és sérthetetlen.
Belterületen és nagyvárosok elkerülő szakaszain, dugóban lehet ez "probléma", mert ott utazhatnak erre a rend éber őrei. A hegyekben, meg a semmi közepén nem kell aggódni.

Jah, meg szokott lenni olyan hogy fél útpályákat építenek, és piros lámpa van nagyon sokáig.
Pl. Varfurile-Stei szakasz (de te erre nem mész.. mondjuk bárhol lehet ilyen)
Na ilyenkor vagy az van, hogy vársz kár 10-15 percet is egy lámpánál és megsülsz.. vagy nem. Én általában nem szoktam tiszteletben tartani az ilyen lámpákat.. nem igazán figyeli őket senki.
Felejtsd el az E68-as utat (Arad-Déva-Nagyszeben), mert hiába jó a legtöbb helyen rajta a burkolat, de mégiscsak ez európa legforgalmasabb főútvonala.. Déváig kifejezetten sok faluval. szerintem agyrém azon motorozni. Én senkinek sem ajánlom..

Helyette jobban jársz ha mondjuk erre mész. Kb 20-30 kilométerrel hosszabb, de alig van forgalom... és traffipaxra is lényegesen kisebb eséllyel kell számítani.

Traffi szinte kizárólag belterületen van, és akkor sem falutábla után 2 méterrel, vagy forgalmi gócpontban. Települések között max. igazoltató rendőr lesz (ha lesz)

Minél kevesebb E jelű főúton mész annál jobban fogod élvezni a kiruccanást. A két számjegyű utak kivétel nélkül jól és kellemesen járhatóak, a kisebbek lutrik, de általában azok is jók.
Szisztok! Járt már valaki erdélyben homoródfürdőn? Elvileg oda fogok menni pár napra, de még soha nem voltam erdélyben.
Van valami jótanács? Rendőrökkel, utakkal kapcsolatban? Mintha valahol olvastam volna, hogy bizonyos utak rendkívül balesetveszélyesek a teherforgalom miatt..
Nem rossz! Gondolom autópályán.
Jó nyaralást kívánok!