Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!
Üdvözletem küldöm Montenegróból.
12,5 óra alatt 1100 km-t tettem meg egyhuzamban :-) De azért jól esett kicsit megállni a benzinkutaknál...
A police-nak gyárilag levegős a telója. De aki szerelő ismeri a tipust, mindenki azt mondta, még véletlenül se fújjuk meg levegővel, mert pillanatok alatt elintézi a teleszkóp szimmeringeket. Ugyhogy elég nagy lutri a dolog.
Köszi a véleményt!
Tavaly lett felújítva a teló 20W-s olajat kapott tökéletesen működik, hosszabb túrákhoz ideális ez a beállítás.
Városban, rövid féktávon tempós kis ívű kanyarokban viszont kellemetlenül lágy. Épp ezért gondoltam, hogy levegősre kéne átalakítani, túrára kiengedném a nyomást, városban felkeményíteném.
Vannak azért dilemmáim? Vajon a szimering, hogy bírja a plusz terhelést, mekkora nyomással érdemes próbálkozni?

Valakinek van felesleges teló záró kupakja ne tartsa vissza magát!
Hali,nekem a kawasakin működik a túlnyomásos rendszer,jól állitható vele a keménysége,0.3-0.6 között variálható.Viszont gyári rendszerben van egy összekötőcső.igy egy szelep van.Ha a két telóra teszel egy-egy szelepet nem lesz egyszerű egyformára állitani a nyomást.üdv.
Próbáltam, nekem nem jött be, szerintem felejtős!
gazasz, vitarij rendelt a Shoxtól TDM tükröt, meglepődtem rajta de tényleg a legjobb ebben a kategóriába.
Szolgálati közlemény

120 ezer kilométert bírt a Divin a gyári kormánycsapágy. Azért az nem olyan rossz


A kelomotornál árult 4400 forintos tükörrel van valakinek tapasztalat? Rövid úton kéne két tükör is.. Szart meg nem veszek, még ha olcsó is
Nincs mit
Köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
Az agyam ledobta az ékszíjat, mikor a címoldalon elolvastam, hogy mit akarnak módosítani a gépjárművek vizsgáztatásán!
enyémen is így áll...
97-től kapcsolási rajz
96-os modell kapcsolási rajz
A 94-95 évjárat kapcsolási rajza
Szükségem lenne XJ 900 diversion kapcsolási rajzra, ha lenne megköszönném.
Üdv!

Nekem az van az off CBR-en, nincs vele semmi gondom, hetekig tartja a nyomást így 23 évesen is. Én a helyedben kezdenék egy alapos tisztítással, olajcserével majd próba. Következne a távtartó a rugó fölé, kipróbálva több méretet is, majd ismét próba. Ha ennyi még kevés, jöhet a szelep.

u.i.: ha minden igaz, holnaptól párom is XJ tulaj lesz, valszeg jövök majd kérdezgetni :-)
Sziasztok!

Van valami ököl szabály, hogy a teló felső végét mennyire kell beállítani a felső kormánykiflihez?
Biztos azt hitte hogy költöttél rá... azért emeltél az áron
Érdekesség!Árulgattam a 900-asom.Első nekifutás 480,erre semmi,csak komolytalan érdeklődés!Leárazás kiváncsiságból
450-re!Szinte semmi!Na mondom kapja be mindenki,ha nem kell a jó állapotú motorom,akkor mehet fel 540-re!
Eltelt pár nap,hív egy illető ha adom 500ba viszi!mondom neki:
ha komolyan gondolod akkor kapsz rá 2órát és vihetd!
3óra múlva nem volt motorom!És elmondta hogy látta a 480-as hirdetést!
Csak úgy a témába vágott..
ezt kinek szántad?
Sziasztok!

Mostanában mindennapos használatban van a gépem, városban naponta 50-80 kilométert hajtok a gépbe és egyre jobban érzem, hogy az első teló olyan, mint a cukrozott takony.
Azon gondolkodom, hogy lehet állíthatóra megcsinálni! Gondoltam beépítek szelepeket a teló záró kupakjába és túlnyomással próbálkozom.
Van valakinek tapasztalata a túlnyomásos telokkal?
Szerintem is fogd meg, ha valaki vinni akarja, és arról még nem is esett szó, hogy a svájci frank erősödését jósolják,úgyhogy még ennyi pénzük(ünk) sem lesz!
Lehet, hogy én balek vagyok, de két éve vettem az 50-re matricázott gn 125-t 200 000 Ft ért!
89-es motorról beszélek idén tavasszal 120-ért sem kellett senkinek, szerencsém volt, hogy az motoros oktatónak megtetszett, és elvitte oktató motornak !
Én meg levizsgáztam az árán
Igen, nekem is ezen a vonalon szántogat az agyam. Mindenképpen félős, akármilyen konstrukció is lenne.