En igy csinalnam: egy probalampaval ami testen van eloszor akku pozitiv aztan fobizti (inditorelen) aztan gyujtaskapcsolohoz fel majd a visszatero vezetek a biztikhez. Probald raadott gyujtassal is mert lattam mar olyat, hogy probalampat vitte az akksi szepen de mikor a gyujtast raadtam akkor eltunt az akkofeszultseg. Ennek oka valszeg a terminal szakadas bent az aksiban.
Elneztem a csavarfej meretet. 12-es kulcs kell ra. Tul koran volt meg. A tobbi stimmel. Ezt a feszitot egyebkent leveheted miutan a ruggokat kihuztad. Ekkor mutatja mennyire csuszott ki. Ezt helyesen irta az elozo hozzaszolo.
Sziasztok! Tudvalévő 2 hete ledarált bennünket jobbról egy autós.Problémám ,hogy gyujtásra teszem a gépet se kép se hang ,kábelek nem sérültek,aksi föltöltve ,jobboldali idom alatt van 3 relé sértetlenek ,nincs látható sérülés.Azon kívül ,hogy jobboldali idom és a lábtartók letörtek , és baloldalán csúszott a motor ,más látható törés sérülés nincs .Mégsincs benne élet, miért? Talán megadta magát a gyujtáselektronika Szerintetek mi lehet a bibi?
Ha jol emlekszem az XJ-nek racsnis a feszitoje. Vedd le a vegerol a kicsi csavart (10-es villaskulcs) es huzd ki a ruggokat (2) inditsd be a motort majd dugj egy kicsi csavarhuzot a feszito vegebe. Finoman tedd a csavarhuzot a feszito vegere es erzni fogod ahogy a lancs csapkodja vissza. Probald finoman elore tolni es hallasz egy vagy tobb kattanast. Ekkor el kell hogy csendesedjen.
Hello. Ugylatom a motorod Hornet. Ha igy van akkor a feszito olaj hiraulikus es ha leveszed akkor szetcsuszik es nem tudod mennyire volt kint. A hondak amelyek ezt a tipusu feszitot alkalmazzak sajnos sokszor mennek tonkre azaz elengedik az olajat amitol feszitesben kellene maradniuk. Itt en havonta cserelek egyet es szinte minden alkalommal a csavaros feszitot epitem be. Ezzel nincs tobbe gond.
Jaj!
Ez tragédia.
Én akkor sem adnám a Yamahát és a Jawa-t, ha az éhhalál környékezne. Persze, könnyen beszél, aki nincs nagy bajban...
Nem tudom milyen autó volt.
A biztosításból nem jönne ki valami szerényebb verda?
Örülök, hogy tetszik, én is így vagyok vele, bár a matricák pozícióit elcseszték... Durván egy 50-esbe fájt a történet. (festés, javítás, matricák, műanyagozás)
A villaszárakat kérdezte is a szerelőm, hogy miért van az úgy - én meg mondtam neki, hogy "hát mittudomén biztos úgy jobb" :) De mostmár legalább tudom. Én sem vagyok egy magas építésű gyerek (173) de majd lehet feljebb veszem és megpróbálom milyen úgy. A központi rugóstag meg jobb ha maxon van (107kg a száraz tömegem )
Kérdésem a következő. Miért nem az hozz egy félzsák krumplit, aki a bográcsot is autóval, majd az árát összedobnánk. Gondolom vacsorára lesz, mivel én csak ebéd után indulok, és 4-5 órára érek oda. Vállalom,hogy őrőlt pirospaprikát viszek. Remélem a jó időt biztosítod!
Sajnálattal közlöm hogy meg kell válnom nemrég vásárolt Divitöl, mivel totálra törték a kocsinkat.
Azt hiszem felesleges bemutatni ,tudtok rola mindent.
Akit érdekel esetleg..... http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Természetesen alku belefér....egyenlöre ezt probálom eladni.
Háááát, valami gyönyörűséges lett
Ahogy nézem, sikerült pontosan ugyanazt a szép türkiz zöldet kikevertetni, mint amilyen volt Na, de most már tessék rá nagyon vigyázni
Mennyiért csinálták meg egyébként, ha nem vagyok indiszkrét?
Egyébként ahogyan nézem, még mindig le van engedve a villaszárakon a kormány. Az a rövid lábaim miatt volt lejjebb téve, meg a központi rugóstag is a leg feszesebbre volt állítva. Így nyertem pár cm-t, és jobban leért a lábam. Szóval ha Neked kényelmesebb, akkor ha ezeket visszaállítod, akkor magasabb lesz az egész vas.
Csatolom a képet, hogy miről beszélek.
Üdv,
Rike
Ui.: Mi vasárnap értünk haza Horvátországból, facebook-on találsz képeket a túráról. 1650km hibátlan utakon és gyönyörű környezetben
Azt könnyen ellenőrizheted, kiveszed a feszítőt, és megnézed, hogy milyen állásban van. Ha már ki van nyomódva akkor csere, ha nincs akkor még jó, kb 2 perces művelet.
Az már biztos nem a kuplung lesz. Valószínűsítem, hogy az önindítőnál lévő szabadonfutó kezd rakoncátlakodni a Te esetedben.
Amúgy már többször leírtam, de szerintem az alapjáraton csörgő hangot, ami kuplung behúzására nem változik, azt nem a kuplung adja, hanem az indítómotornál lévő áthajtó fogaskerék tengelyirányú játéka, ahogy az neki tud verődni a blokk öntvényének. Neked amúgyis szét kell majd ugrasztani a blokkot, lehet erre is érdemes majd odafigyelni.
Elkészült a fényezés a kis Szaladónak. Ha érdekel kukkantsd meg itt.
Kapott fájdalomdíjként egy dobozt is a fenekére :) Ezt csak egyszerűen beleeszkábáltam a négy csavarhelyre menetes szárral és menetes szár toldóval - úgylátom elég stabilan tartja. Ja és a kormányszitálással küzdők figyelmébe: igen a doboz (is) okoz(hatj)a! Amint feltettem a dobozt direkt kipróbáltam és elengedtem 50-nél - hát majd összeszartam magam Akit érdekel, a rögzítést a fenti linken lévő galériában megtalálja.
Biztosan kuplung? Lehet,hogy más adja a zajt, csak a fém nagyon jól elvezeti a hangot mindenfelé, te meg kuplung zajt akarsz hallani. Megjegyzem az enyém is zakatol rendesen, most olajcserekor rápillantok, bár tudom sokkal okosabb nem leszek.
Kuplung zaj: belefáradtam már annyit olvastam erről, de nem jutok előbbre.
Volt olyan problémám ,hogy osszeragattak a lamellák, nem tudtam elindulni vele, vettem tisztítószert, beleöntöttem, járattam a motrot 15 percig, majd oaljcsere és probléma letudva.
Ezek után kipróbáltam menetközben. Alapjáraton is hallatszott egy kecegő zaj, majd menetközben motorféknél nagyon erős csörömpölő hang a kuplung felől.
Kihuzatom, majd amikor elengedem agázat nagyon hangos, sisakból is jól hallható a zaj.
Ilyenről még nem olvastam, hogy motorféknél felerősödő kuplungból csörömpölő hang jönne
Van egy fekete 2001-es Yamaha XJ 600 s vasam az rakoncátlankodik.
http://www.facebook.com/photo....
http://www.ebay.com/itm/APE-CH...
Ez tragédia.
Én akkor sem adnám a Yamahát és a Jawa-t, ha az éhhalál környékezne. Persze, könnyen beszél, aki nincs nagy bajban...
Nem tudom milyen autó volt.
A biztosításból nem jönne ki valami szerényebb verda?
Örülök, hogy tetszik, én is így vagyok vele, bár a matricák pozícióit elcseszték... Durván egy 50-esbe fájt a történet. (festés, javítás, matricák, műanyagozás)
A villaszárakat kérdezte is a szerelőm, hogy miért van az úgy - én meg mondtam neki, hogy "hát mittudomén biztos úgy jobb" :) De mostmár legalább tudom. Én sem vagyok egy magas építésű gyerek (173) de majd lehet feljebb veszem és megpróbálom milyen úgy. A központi rugóstag meg jobb ha maxon van (107kg a száraz tömegem )
Sajnálattal közlöm hogy meg kell válnom nemrég vásárolt Divitöl, mivel totálra törték a kocsinkat.
Azt hiszem felesleges bemutatni ,tudtok rola mindent.
Akit érdekel esetleg.....
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Természetesen alku belefér....egyenlöre ezt probálom eladni.
Háááát, valami gyönyörűséges lett
Ahogy nézem, sikerült pontosan ugyanazt a szép türkiz zöldet kikevertetni, mint amilyen volt Na, de most már tessék rá nagyon vigyázni
Mennyiért csinálták meg egyébként, ha nem vagyok indiszkrét?
Egyébként ahogyan nézem, még mindig le van engedve a villaszárakon a kormány. Az a rövid lábaim miatt volt lejjebb téve, meg a központi rugóstag is a leg feszesebbre volt állítva. Így nyertem pár cm-t, és jobban leért a lábam. Szóval ha Neked kényelmesebb, akkor ha ezeket visszaállítod, akkor magasabb lesz az egész vas.
Csatolom a képet, hogy miről beszélek.
Üdv,
Rike
Ui.: Mi vasárnap értünk haza Horvátországból, facebook-on találsz képeket a túráról. 1650km hibátlan utakon és gyönyörű környezetben
Le tudnád részletesebben írni légyszives.
A zaj motorféknél erősödik fel nagyon, máskor türhető.
Amúgy már többször leírtam, de szerintem az alapjáraton csörgő hangot, ami kuplung behúzására nem változik, azt nem a kuplung adja, hanem az indítómotornál lévő áthajtó fogaskerék tengelyirányú játéka, ahogy az neki tud verődni a blokk öntvényének. Neked amúgyis szét kell majd ugrasztani a blokkot, lehet erre is érdemes majd odafigyelni.
Üdv
Elkészült a fényezés a kis Szaladónak. Ha érdekel kukkantsd meg itt.
Kapott fájdalomdíjként egy dobozt is a fenekére :) Ezt csak egyszerűen beleeszkábáltam a négy csavarhelyre menetes szárral és menetes szár toldóval - úgylátom elég stabilan tartja. Ja és a kormányszitálással küzdők figyelmébe: igen a doboz (is) okoz(hatj)a! Amint feltettem a dobozt direkt kipróbáltam és elengedtem 50-nél - hát majd összeszartam magam Akit érdekel, a rögzítést a fenti linken lévő galériában megtalálja.
Kuplung zaj: belefáradtam már annyit olvastam erről, de nem jutok előbbre.
Volt olyan problémám ,hogy osszeragattak a lamellák, nem tudtam elindulni vele, vettem tisztítószert, beleöntöttem, járattam a motrot 15 percig, majd oaljcsere és probléma letudva.
Ezek után kipróbáltam menetközben. Alapjáraton is hallatszott egy kecegő zaj, majd menetközben motorféknél nagyon erős csörömpölő hang a kuplung felől.
Kihuzatom, majd amikor elengedem agázat nagyon hangos, sisakból is jól hallható a zaj.
Ilyenről még nem olvastam, hogy motorféknél felerősödő kuplungból csörömpölő hang jönne
Valaki ha tud segíteni azt megköszönöm :)