120kb az anyag+festés.Teló is cserélve ebből!40000km es,
féktárcsák elől szinte újak,minden más jó még,gumi,lánc szinte új.
fékbetét újszerű.Kormány cserés 2500ft!Gyári yamaha.
Valóban egy kicsit megakaszt a téma. Most van egy blokk bele 120e ért, de át kellene építeni mert nem lehet papírozni. Ritkán szoktam szoktam motort rugdosni, de ez a motor kihúzta a gyufát...
Alkatrész forrás megvan,letelefonáltam.Van ezüst idom Budapesten.
Kb 1hét alatt össze tudnám rakni.Csak akkor drágább lenne.
A tank horpadást azt sajátkezüleg gondoltam rendbetenni.
Azt a szillentet ahogy javasoltad is, megrendeltem a yamahától 11e ért itthon is volt. Összeraktuk szépen fasza volt minden, végre indult is rendesen. (Mert az volt a baj, hogy az indító nem bírta betekerni mert ott mindig megszorult, többnyire melegen.) Másnap próbakör.... Kimentünk én voltam vele, a tulajdonosa pedig a másik motorjával. Tényleg kentem neki, hogy minél jobban melegedjen be, hogy úgy is tudjuk tesztelni. Épp egy balos kanyarba jártam, mikor egyszer csak egy kurvahangos kattanás(csattanás), hátsó kerék blokkol, én meg nem tudom mit csináltam, de nem dobtam el. Tegnap szét lett szedve és szomorú a helyzet. Hátsó henger kipufogó szelep tányér leszakad és mindenkinek a fantáziájára bízom, hogy mi történt. Majd teszek fel képet. Egyszerűen nem értem miért történt. Állítólag ezt a motort a srác felújítva vette. Elhoztuk pécsről lábon tokajba 600 akárhány km, minden gond nélkül. Aztán elkezdte csinálni az okosságot az indítómotor. Felújítottuk, szereztünk új blendixet, szóval mindent. De mindig volt egy olyan tűnet, hogy nagyon melegedett. Szerintem szorosra illesztették a dugót a felújításkor. Úgyhogy mostmég nem tudom mi lesz, de már annyi energiám belement abba a motorba, hogy az hihetetlen.. RÖVIDEN ennyi:D:D:D Bocs az offért. Jah és ha esetleg valakinek van ötlete miért melegedhetett, minden tanácsot szívesen fogadok.
Ez egy rendőr motor volt valamikor fénykorában rendőr motor volt, felvolt agyon dobozolva, és azért vették le az egyik oldali dobot, hogy a dobozok jobban elférjenek. Erre utal a fehér kézvédő is, valamint a kormánygátló. A rendőrségi xj-kre kötelezővé tették.
Semmiképpen nem ajánlanám ezt a motort. Agyon nyúzott gépek, szerintem alkatrésznek lesz jó.
Amit én látok rajta:
- a 4 a 2-be kipufogó helyett 4 az 1-be, valamilyen dobbal, műszakin gond lehet belőle
- ennyire oxidálódott leömlőt XJ-n még nem láttam
- láncvédő hiányzik, esőben és porban nagyon hasznos tud lenni
- a fehér kézvédőt nem tudom mire vélni
- de a lényeg: MI AZ A FOLT A MOTOR ALATT?
Helló!
Gyanús az egy oldali, és nem gyári kipufogó, szerintem a tükrök sem eredetiek.
Viszont az ára nagyon kedvező, de névre írásnál egyből műszakira is kell vinni. A km. állás is ebben a korban elfogadható.
Vázon a hegesztéseknél ne legyen a festék megrepedezve, mert akkor tuti, hogy deformálódott, menet közben ne húzzon félre a kormány, és ne szitáljon. A többi átnézése lánc, gumi, fékek gondolom alap dolog.
Típushibáról nem tudunk hacsak nem a blokk csörgése, de az inkább a szexepilje!
Kicsit gyanúsan olcsó a gép és kicsit átépítették, tehát inkább a gányolt javításokat keresd!
Képes, szöveges beszámoló lesz..talán videós is.. egyszer csak
Bal jobb kanyar kombináció volt...arra felé volt a menetirány amerre a motor bal oldala(váltó felöli) néz.
Murvás volt, és nem vettem észre egy bakhátat, amiről lecsúszott a hátsó kerék. Ekkor kitört a motor segge jobbra, eleje balra..ezt még visszahoztam, nagyon motivált, hogy a páfrányok mögött kb 45 fokos a hegyoldal.. aztán, mivel elméláztam és nem pörgettem épp a motort, nem tudtam magam nagygázzal kihúzni a csávából, és magamra húztam a motort.
Jobb lábfejem most is be van dagadva és lila.. azon csúszott a 3 mázsa. Ennyi.. utolsó előtti terepes szakasz lett volna.. előtte már több mint 300-at mentem ennél szarabb úton..ezt nem adta ki
féktárcsák elől szinte újak,minden más jó még,gumi,lánc szinte új.
fékbetét újszerű.Kormány cserés 2500ft!Gyári yamaha.