Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem is passzol!
Egy a problemád, a német nem bizti, hogy elküldi. Számtalanszor bebuktam velük. Nem normálisak! Ha Angolul írok, németül válaszolnak. Ha nem kell asz@ruk senkinek, akkor se küldi el. A másik problema a postaköltség! Olyan 23 €-al számolhatsz!
Szóval nem eccerű. Nekem 1-2 hónapja jönnek cuccosok. Kicsit ki vagyok borulva már!
Volt, hogy visszarakta aukcióra inkább és nem küldte el! Nem szeretem öket!
Stimmt, ez jó lessz! Bizti.
Egy kérdés: ez passzol-e ezzel ?Szerény véleményem szerint igen, de ti hátha biztosabbat tudtok mondani.
Legutóbb is a németen találtam egy jó komplettet, de sajna közbejött egy kuplung csere a kocsinál és teljesen lenulláztam magam. szóval arról lecsúsztam. Viszont ez is jónak tűnik. Ma beszéltem egy ismerősömmel aki tud egy fasza műanyag hegesztőt. Szóval ha arra kerülne a sor akkor minden apró hibát pár ezresből ki tudnánk javítani.
Szerintem ez nem ekkora a problema.
Az idom két félből van összehegesztve, ez ismételhető. A típus meg inkább lámpa függő. Sőt néha még az se. A Japo annyira csereszabatosan melózott, hogy sok típusra jók főalkatrészek! pl.: XJ 96-03 lámpa jó az FZR 600-1000 92-95 és TZR egyes típusaira! És van még néhány ilyen.
Viszont a német e-bay-on sokszor látok egybe idomokat a Te szériádhoz.
Hát az enyém így nézett ki kívülről a baleset után. Belül meg letört néhány rögzítő...
Szerencsére azonban lehetett heggeszteni, így ez viszonylag olcsó volt (5-6000 körül, ha jól emlékszem). De a hiányzó lecsiszolt széleket is szépen visszaépítették.
A sárvédőt viszont ragasztani kellett és az drágább volt (8000 körül)
Ezek az idomjavítók nagyon ügyesek a képeket elnézve. Mennyire borsos az ára egy kisebb hibák javításából álló művelet? Az ebayen azt írja az ember hogy fúrtak 1-1 kis lyukat és azon fűzték fel az idomot. Gondolom az eredeti rögzítő helyeket kellene helyreállítani, meg talán lehet rajt egy-két lepattant darab.
Megnéztem a képeidet és nekem úgy tűnik, mintha levágtak volna a lámpatartó vasból.... Mármint az idomot a lámpatartó egyik nyúlványa támasztja meg oldalt. Legalábbis úgy emlékszem...

Igazság szerint meg kéne néznem a sajátomat... Majd megteszem és akkor elmondom, hogy mit láttam...
Na a fényezésre van ember. Szépen dolgozik és pofátlanul olcsón. Majd ha hazajön tesó a kocsival akkor kattintok pár képet a javítás helyeiről. Bár nem tuti hogy látszik majd rajt bármi is. A lényeg hogy olyan mintha sose lett volna baja.
Szerintem eredendően mindegyik 2 félből áll, csak gyárilag összeszegecselik (műanyag szegeccsel) vagy
mi. Talán később kívülről a fényezés eltakarja az illesztést, bár, ha jól megnézem a képet amit felraktál, akkor a lámpa fölött középen azon is látszik egy illesztési vonal..... Vagy csak a szemem káprázik?
Lehet, hogy azért szedte szét, hogy kisebb helyet foglaljon

A lámpa formán kívül a felfogatási helyek változtak a különböző évjáratoknál, de gyanítom, hogy azonos lámpaformánál, még azonosak voltak ezek is. Szóval nem hiszem, hogy ez gondot okozna. Szerintem ez jó lesz a vasadra, csak esetleg fel kell keresned őket: idom javítás, mármint ha saját magad nem tudod megoldani az összeillesztést.
Nekem ők javították az idomokat és nagyon szépen dolgoztak. Mondjuk a fényezés nem volt olcsó, de hol az.....
Mondjuk én még mindig azon vagyok fennakadva, hogy az a fejidom 2 darabban van (a képen is látszik az illesztés középpen). Eddig amit láttam az mind 1 idom volt, nem 2 fél. Itt végülis a rögzítés a fontos, hogy mit hol és hogyan tudok megoldani. A gépek elvileg típusazonosak, a lámpám is olyan mint ami a képen szereőlő vason van.
Na az enyém és a képen szereplő vas is 92-es, csak mi az a "A,B,C" ott mellette?!
Na utánanéztem és az alábbi alvázszám kategóriákat találtam:

Xj 600 S Diversion 1992-1996 4BR (A, B, C)
Xj 600 S Diversion 1997-1998 4DG7; 4EB7
Xj 600 S Diversion 1999-2002 4BR; 4DG9
Xj 600 N Diversion 1997-2002 4KE; 4KF

Na ez alapján nem leszünk okosabbak . Ráadásul az én Japán belpiacosom 4HK-s .
Hát az alvázszámom az 4BR-el kezdődik és a fényszóróm is olyan mint ami a képen van.
A 4BR nem az újabb fajták, nekem 98-as volt, és az 4BR. A képen az régi modell, az nem 4BR.
Sziasztok!
Találtam az ebayen egy fejidomot a vasamhoz. Az én gépem 4BR és a fejidom is az. A probléma csak az hogy ez 2 darabban van. Középpen van összeillesztve. Eddig ilyet még nem láttam, az összes fejidom amihez eddig szerencsém volt, mind 1etlen darabból állt. Hogy lehet hogy ez mégis 2 fél?
bal fejidomidom
jobb fejidom
plexi

Az eladót megkértem hogy tegyen fel egy képet már az összeszerelt fejidomról, és kaptam tőle egy olyat amin még a mocin van. Ránézésre stimmelne. Nektek vélemény a dologról?
amikor nem volt rajta a dob ugy is kicsit börögtettem a gépet ,hát én kicsit nagyobb hangra számítottam :S de azért nem volt rosz hangja ,szegénykémen még van mit csinálni dehát a tél elöttem van :D van idő a javításokra
A kipufogók már meg lettek heggesztve ,köszi a telszámot felhívom mindenképpen
Ezt a telefonszámot, ha felhívod akkor megbeszélheted az árát is.Neki van!Imre :20/4387981.
Akkor eldobtad a vasat? Arra ítél, hogy lábtartót keresel, bár az öreg xj-n nem nagyon törik, csak aktív oldal ütés esetén.Meg akkor kéne kipu is?!
Hát nem volt túl sok időm mostanában a Fórumozásra ,és kikérem magmanak, már nem volt a rendőrséggel egy éve lassan semmi összetűzésem valaki véletlenül nem tud eladó komplett lábtartót konzollal régi XJ hez való kellene ....
Jól elvesztél! Büntibe voltál?Vagy sitten?
Megjegyzem, hogy ha bajom lenne a mocimmal, akkor nem áldoznám a szabadidőm nagy részét a piszlicsáré polírozásra ( Már kész a bal lábtartó konzol is).De! Az embert az viszi előre, hogy vannak céljai.Nekem az, hogy vagy a vasmadárlány mellé egy fiatalabb kiadás vagy semmi(?) Nem fog megsértődni ámmm, mert érzi a simizést
A lámpa átalakítást láttam az egyik műsorban, hogy oldották meg. Fekete szigetelőszalag a burára azt csók... Nem tudom, a műszakin mennyire díjaznák?
Helóóósztok srácoook ! Visszatértem :D ujból aktív fórumozó leszek :D