Nem rakok. Irigy vagyok. Majd ha szép lessz. (Sikerült a fényezését gyári ujra vissza állítani. Igaz a nagyobb karcokkal nem lehet mit kezdeni. Várom a spoilert, lámpát, műszerfalat... Meg van ugyan az eredeti, de azt eladom és kevésbé "használtat" teszek fel. Az ülés hipi-szupi! Nagyon kényelmes!
Nem is látszik rajta mennyire jó lett! )
Milyen motoron volt a Heidenau? Nekem a kis Aprilian igen jól teljesít zokszó nélkül. Be kell melegednie ugyan, és "lapra"sem teszem a kicsit, de hibátlan volt! Ez a mintázata elöl, hátul. Szerintem erősen teljesítmány, és súly függő a gumik produkciója...
Mégegyszer elküldöm, mert úgy tűnik elment a karakter kódolásom .
Mivel ez a gumi téma már többször előjött, ezért én is hozzászólok. Szóval Nekem most hátul Metzeller van. Az a tapasztalatom, hogy nehezen melegszik és elég csúszós amíg be nem melegedett. Ez mondjuk hátsó guminál nem túl vészes, mert felidézi a bringás gyerekkoromat, amikor farolgattam, de nem árt számítani rá.
Elöl szintén Metzeller volt, de arról nincs tapasztalatom, mert egyrészt meglehetősen öreg volt, másrészt pedig a balasetem után lecseréltem, mert megszűnt az első felnivel együtt :-). Most egy Continentalt raktam fel és ezzel meg vagyok elégedve. Igaz ugyan, hogy csak ~1000 Km-t mentem vele. Nekem jónak tűnik, jól tapad (a kezdeti bejáratás csúszósságát követően) és nem tűnik túl kopósnak sem.
A hátsó még "szőrös" volt amikor vettem a motort, így azt nem tudom, hogy pontosan mennyibe került, de valószínüleg ilyen drága gumit nem vennék rá. A continental ~15 000 Ft volt. Szerintem ennyit megér. Csak egy kicsivel drágább a Kendánál, de azért mégis van neve...
Előző motoromon elöl Sava volt és nagyon meg voltam vele elégedve. Hátulra Heidenau-t vettem (gondoltam német gumi nem lehet sz*r), de nagyot csalódtam benne. Kemény volt és csúszkált még száraz időben is. Esőben meg végképp alig mertem dönteni neki. Nyáron 40 fokban is visító, üvöltő hangokat adott ki és csúszott, tapadni meg egyáltalán nem akart. Modjuk igaz az is, hogy kopni sem kopott... De az biztos, hogy soha többé nem vennék Heidenaut. Kenda-ról nincs tapasztalatom, de amíg más nem próbálja ki és nem ír véleményt én nem vennék, mert jó jó, hogy olcsó, de ha elcsúszok a gumi miatt az sokkal drágább, mint 1-2 ezerrel többet kiadni egy papucsért.
Az én motoromon Michelin gumik vannak, de már elég korosak, így el jött a csere ideje. A mostani új motorokon még a gyáriak vannak, (ha jól tudom azok is Michlenek) de a cseréknél mivel már minden javítást, karbantartást csak a márkaszervíz végezhet a gyári típusok is kerülnek vissza.
Nekem is nagyon szimpatikus a Kenda, "szerencse", hogy hosszú a tél és lehet még nézelődni, de egyelőre befutó. Még nézelődöm tovább, illetve bízom benne, hogy itt a beszélgetések folyamán is lesznek még javaslatok. Nem kapkodom el a vásárlást, ha a drágább mellett döntenék az elsőt az egyik, a hátsót meg a másik hónapban veszem meg, márciusban pedig felrakatom őket.
Én is ezzel a Kenda K671-el szemezek régóta, mivel a motoron lévő gumák min. 8 évesek . Amit tudok az az, hogy ami most fenn van a Michelin Makadam 50 ócska , bár igen drága gumi. A Kendát már tapogattam az RMC-ben, fogásra nem rossz . A gyártó taiwani, tehát Kina. (Mi az amit nem ott gyártanak? ) Kenda honlap
Véleményt az utcairól sehol nem találtam . Az a méretválasztékából látszik, hogy nem nagy teljesítményű gumira specializált gyártó .
A drágábbak között nem leltem jó ár-érték arányos terméket. Ami jól tapad az állítólag kopik mint a radir. A Heidenau kismotoron nekem bevált, de nincs jó méret erre. Nagy teljesítményű gumi felesleges, bár én is szeretem ha nincs "jeges út" érzésem, viszont a kopás, teljesítmény arányos.
Mit használ a BM?
Sziasztok! A télen lecserélem a motor papucsait, kíváncsi vagyok a véleményetekre és arra, hogy ki mit használ, vált be nála. A méretek 100/90-19 és 120/90-18-as. Reggel csak futólag néztem meg az árakat, de elég nagy szórást tapasztaltam, míg pl. a Michelin 25.750 és 28.500 Ft-ért, a Kenda 13.490 és 16.740 Ft-ért árulja a gumikat. Biztosan meg van az oka ennek a nagy különbségnek, de nem tudom, hogy pl. az én nyugodt vezetési stílusom indokolja-e, hogy a jóval drágább abroncsokat vegyem meg? A Kendát nem ismerem, délután majd megpróbálok utána nézni a neten, mert szégyen ide vagy oda, azt sem tudom, hogy kik gyárthatják. Természetesen más típust sem vetettem el, csak az idő szűke miatt ezeket találtam.
eltörném a kezét, aki egy jól vezethető biztonságos motorból, egy ilyen csak felvonulásokon villantós, vezethetetlen és balesetveszélyes szörnyűséget kreál.
Ez olyan, mintha egy szép modellre operálnának egy harmadik lábat az orvosok. Biztos nagy szenzáció lenne, lehetne sütkérezni a rivalda fényben, aztán, amikor elmúlik a felhajtás, csak egy szörnyűség marad.
A mellműtetéteket is betíltanám egy bizonyos kcl felett.
Egyetértek!
Én viszont az öreg VF 750 után kerestem egy olyan "egyszerű" léghűtéses, hengerenként 2 szelepes soros motorú valamit, amiről azt reméltem, hogy nem fog otthagyni minden utcasarkon... És nem 250 kiló. Ja és megfizethető vásárláskor + alkatrészekben is.
Így jutottam az xj 600-hoz. Nem csalódtam. A több év kihagyás miatt meg az ereje is tökéletes....
Még ezt sem tudom teljesen kihasználni, minek erősebb :-)
Hát ízlések és pofonok... nekem speciel nem jönnek be, de érdekesek technikailag.
Amúgy itt van pár oldal az átépítésekről, hátha kedvet kapsz hozzá :-) Persz, hogy itthon hogy lehetne ezeket forgalomba helyezni az megint más kérdés....
divvi - trike - ez már már úgy néz ki, mint egy vetőgép
Legutoljára 4 éves koromban volt ilyesmim, csak azt lábbal kellett hajtani!
Nem tudom, ha nem lehet dönteni, nekem nem motor.... Én egyébként is erősen a sport mocik felöl közelítettem izlésben, pl. vfr, cbr... de már öreg vagyok ökörködni...
Ezért is nézem le műszakilag a csopper és robogó jellegű gépeket. Bocsi. Szeretem ha van valami a lábam között!
Termeszetesen nem hagyom itt a forumot, ennyi ertelmes ember egy helyen szinte csodaszamba megy, foleg MO.-n
1-2 napon belul elhozom, fenykepezek es felrakom.
Gondolhatjatok, hogy tukon ulok.
Jovo nyarra van tervezve egy ut haza, szoval lehet, hogy egy epp esedekes turara beszalok en is a parommal
Gratula! Gyönyörű a vasad!
Nem kellett volna ennyire megijedni, hogy azonnal típust válts, nem özönlöttük volna el Angliát!
Mellesleg és is szívesen költöttem volna pénzt egy ilyen szép vasra, de se tehetség se lehetőség, így aztán azzal magyarázom hogy így minden kis csavarját jól megismerem és nem ér meglepetés.
Sok sikerélményt, hosszú túrát. Tudod mit? Ha eljössz, mi szívesen látunk. Én bizti.
Hál isten, most hogy ennyire hül az idő, csökkenik bennem a motorvágy , és nem bosszant annyira, hogy nem jutok előrébb.
Sziasztok! Gratulálok a döntésedhez, használd egészséggel és sok örömet kívánok Neked az új Paripádhoz! Vigyázz nagyon rá és természetesen magatokra! Okos választás volt!
Bicikli gumi?