Férjem egy hasonló állapotban lévő gs550-t vett.Lepusztultabb mocit még életemben nem láttam.De vannak még csodék,mert beindult.Az mellékes hogy eddig mi pénzben van,de megy és ez a lényeg.
Ennek örülök! Fog még ez a helyzeted változni. Más!
Tegnap beszéltem egy polírmesterrel a rémálmaim melójáról és ő is valami rúd alagzatban kapható
csúnya kinézetü cuccot emlegetett amiben valami feloldódó finom szemcsék vannak.Szerintem olyan, mint amit Te is lefényképeztél.Abba maradtunk, hogy talán egy keveset juttat nekem is és azzal minden problémám megoldódik.Lehet, hogy akkor sörrel csinálom. Részegen szebb lesz!?
Valószínű Ti együtt "nőttetek" fel a motorokkal... Én sajna csak idén késő ősszel vettem egyet, és akkor is egy romot. A lapomon látszik... Előtte egy individuális SMK-val rohangáltam, aminek ugye más családtagra csak kellemetlen hatása van.. Egy métert nem vittem idén senkit rajta, úgyhogy nincs pozitív emóció, csak a lenti hatások alakoltak ki.
Ráadásul kedvesem exe egy Honda xx vásárlása után nőzött be (mit nő?!?, gyerek még egy 15 éves lányka... ) aminek válás lett a vége. Ugyhogy nincs pozitív érzés, fabatka se... Jó-jó majd lessz, de mi lessz addig?
Régen lánykorában sokat gurultunk, valahol mélyen még biztos él benne a jedi , ugyhogy bízom benne, és különben is:
Nálunk ilyen nincs(eddig még).A motor is egy családtag.A gyerek-elhelyezést mindig megoldjuk valahogy.Még jó hogy van egy tündér Anyukám,aki szó nélkül ugrik ha motorozni szeretnénk.Bár a garázsból én is kiugrasztottam már az apát hogy tessék velem is foglalkozni.
Köszönöm a biztató szavakat,a motorozás részével nincs is semmi gond azt szereti csak a magányt viseli nehezen de az eredményért neki is szenvedni kell.
Nyugizzál!Én addig nem is vettem ruhát az asszonynak, míg nem vittem egy nagyobb karikát.Elötte soha nem ült motoron.Az első alkalommal elmagyaráztam neki mindent a felüléstől kezdve (amit az udvarban többször is elpróbáltunk )Elindulás elött egy kicsit remegett, úgy szorított, mint újkorában és elindultunk.Céltalan motorozás volt és az első 15 km után megálltam, hogy megbeszéljük a történteket.Úgy folytatódott a nap, hogy a Balaton északi partját begurultuk egy-egy megállást beiktatva.Hát következő héten már megvettük a kabátját, bukóját.Azóta, max dolgozni jöhetek egyedűl,de nem is bánom.Nálunk nem lesz talán így váló ok a vasmadár.Ezt a polírozós elfoglaltságot egy kicsit nehezebben bírja, de tegnap már ő is megnézte az eddigi eredményeket
Ne csüggedj komám! Be kell törni mint a csikót .
Az én Barinőm is tüsszög, és fúj mint egy beteg házimacskosz. Nem hajlandó feltenni sem, a gömbölyűt a vasmadárra.... Ráadásként a Fiam is kihagyta az uccsó tavaszias napot. EL VAGYOK KESKENYEDVE! Egyedül nem annyira jó motorozni, de nem megvetendő asse!
Fehér madaram (Liba) kijelentette, hogy a motor benőzésre való, és válóokos tevékenység. továbbá, hogy az nagyon régen volt amikor szerette ha a haját cibázza a szél, és suhan az országút, és hova teszi azt a ménkűsok gyereket, és különbenis nincs egy gönce amit felvehetne...
Célzott arra is, hogy kajára is kéne költeni... Nem tom hogy rakom ezt rendbe Meg azt is mondta már, hogy a motort többet simogatom mint ŐT(!?!), meg miaz, hogy este lemegyek "Jóéjszakátkívánni.." egy járműnek. (ledegradálta járművé a paripát! )
Tuttam, hogy nehéz lessz, tuttam, hogy többet fogok rákölteni a szükségesnél, és tuttam, hogy még az Anyám is rosszidőt fog kívánni, de erre azért nem gondoltam!
"Ó, én Uram mért hagytál el engemet...!" Mindegy a többi mehet, MOTOR marad!
Egy két jó túra velünk használni fog neki is.Nekem is nehéz volt a kezdet tavasszal, de már nagyobb a tűréshatár Jó kis kirándulások együtt és az sokat fog segíteni! Csak érezze, hogy nem csak a tiéd a masina.
Naaaaaaaaaa! Ne majerkedjél már! Azért mondasz ilyeneket, hogy ne kapálózzunk, aztán te meg "sumákban" suvickolsz mi? A 24 éves masinámból akkor sem tudok szebbet kihozni, ha kint alszok a helyén.Bár ott is meleg van,de nem simogatják a hátam Mai ténykedéseimről röviden annyit, hogy a felniknek adtam egy "kicsit" .Ha lesz egy kis napfény, teszek képeket.
Képet sajna nem tudok felrakni mert hiányzik hozzá a"teknikai" háttér.Ma lettem kész az utas háttámlával aluból hajlitottam csak sajnos ez a motor lassan válóok lesz mivel minden szabadidőm rá megy.Ki kellene találni valami elfoglaltságot asszonypajtásnak lehetőleg a motor körül
Ne csináljátok már velem! Én motorozni akarok, nem suvickolni! Aztán majd szégyenlem magam a kopottas vasamon a többi tündökletes masina között!
Krisztián is tett a lelkemnek azzal az ezeréves vasával ahogy kinézett!
Nem akarok a blokkhoz nyúlni! Főleg nem alutisztára, de lassan szégyenleni kezdem magam a lustaságom miatt....
Jól gondolod, a fékcső méterre van, plussz az armatura. (az pár száz ebből) Viszont nem érdemes a hoaazán kukacolni, mert van egy ismerősőm akinek be kellett ültetni az elejét, a telóknál, mert kirugózáskor megfeszültek a csövek. A gyártós haver azt is mondta, hogy hátra nagyon nem érdemes tenni, mivel rövid, és a láb se annyira érzékeny.
Nekem csak 1 tárcsám van 1 csővel, gondolom akkor kb fél áron menne a csere. Érdekelne nagyon ez a fém fékcső.
Haver az ETZjre 1 éve volt kénytelen venni egyet mert a gumicső a fékkar behúzásakor simán elkezdett dagadni mindenfelé, de fékhatás az nuku. A cső zsír új volt, a boltos ajánlotta neki. Utánna persze nem vették vissza mert használt volt. :(
Gyerek azóta Szutyukival járkál (sg 500).
Én is valami borotválkozós tükröt szeretnék elérni Ebben ha minden igaz tudtatok segíteni.Képed van róla? Csak, hogy tudjam a szintet Bár Bundinak is polírozva van és besárgulok, ha tavaszra nem olyan állapotban tudok menni az évnyitóra
Ez ám a kegyszer kiállítás!Ahogy nézem nekem még a 600-2000-ig polírpapír kell és ok.Ha nem lennék maximalista egy kicsit akkor azt mondanám, hogy már jó.De megyek tovább Nem hagyom ennyiben.
Holnap dobok pár képet, mert most már nincs elég fény a szemléltetéshez a kazánházban.
Sziasztok
Én most fejeztem be a polirozást de nem szedtem le a dekniket csak a váltókart meg a fékkart,kézzel csináltam mindent mert tul sok hajlat van benne és nem fér hozzá semmi rendesen .Vizes 600 csiszolóval inditottam az oxidácios foltok ellen aztán 1000 es majd sima polirozó paszta.Most borotválkozni is lehet a deklikben,igaz ez nem fél óra hanem egy hétvége de időm van.
Én ezekkel dolgozom. Ami nagyon jó az a kis vörös csapos, a nagyoló. A kis szivacsos meg a festékre kíváló! A rongykorong meg occsó... Nekem ezekkel nem tapad le a paszta. Valahogy a kézi csiszoló papírt nem kedvelem, nagyon fáradtságos....
A lábtartó alumíniumot fényeztem ki, úgy hogy le sem vettem aztán mentem pár kört és kezdtem elölről. A cipőmmel összekarmoltam. Eredetileg festett volt. Kezdem sejteni miért....
A blokkon meg annyira kevés a kopás, hogy nincs értelme átfújni, belejavítani meg nem lehet (van még ötletem).... A müa. dekliket viszont ujra fényeztem. Túl fényesek lettek...
Kedves hogy rám gondoltok.. Van ismerősöm aki nagyjából 9000 Ft-ot számolt a kormánytól a szerkezetig két oldalra. Ez cső, meg végződés, méretre szerelve. Szívesen segítek, és lehet, hogy több darabnál még el is érhetek valamit...
Amit a csőről tudok: Az Apriliámon az van, és ég és föld a különbség! Hihetetlen nyomáspontos fékje van, fix, határozott véghelyzettel. Stoppiera is alkalmas lehet! (Voltam első keréken a pici-mocival ) Ha emlékszel rá szidtam eleinte az XJ fékeit. Viszont sajna nem tudom garantálni fix biztosra, hogy mit fog tenni az XJ. Ugye az függ a fő, kerékfék hengerektől, meg a tárcsáktól is. A radiális tárcsa fix hogy jó lehet. A munka egyszerű, de kellenek a sallangok a csőről. Szerdán érdeklődöm...
Sziasztok! A másik fórumon már kezdtük kitárgyalni, de Csabi úgy látom a Te kapcsolataid igen szélesek és a szerelésben ügyes is vagy, többen szeretnénk a télen fém fékcsőre váltani. Okos tanács, kellemes árral esetleg?
rongykorongom nincsen.polírkorongom van és egy nem túl gyors forgású orosz fúrógépem.A korongba úgy beragadt a fogkrém, hogy teljesen megfogta a fúrót.Kimostam és újra kezdtem a műveletet.
Tudom ajánlani a plexire a Sidol-t. Olyan lett tőle, mint új korában
Tegnap beszéltem egy polírmesterrel a rémálmaim melójáról és ő is valami rúd alagzatban kapható
csúnya kinézetü cuccot emlegetett amiben valami feloldódó finom szemcsék vannak.Szerintem olyan, mint amit Te is lefényképeztél.Abba maradtunk, hogy talán egy keveset juttat nekem is és azzal minden problémám megoldódik.Lehet, hogy akkor sörrel csinálom. Részegen szebb lesz!?
Ráadásul kedvesem exe egy Honda xx vásárlása után nőzött be (mit nő?!?, gyerek még egy 15 éves lányka... ) aminek válás lett a vége. Ugyhogy nincs pozitív érzés, fabatka se... Jó-jó majd lessz, de mi lessz addig?
Régen lánykorában sokat gurultunk, valahol mélyen még biztos él benne a jedi , ugyhogy bízom benne, és különben is:
AZ ERŐ VELEM VAN!
Ne csüggedj komám! Be kell törni mint a csikót .
Fehér madaram (Liba) kijelentette, hogy a motor benőzésre való, és válóokos tevékenység. továbbá, hogy az nagyon régen volt amikor szerette ha a haját cibázza a szél, és suhan az országút, és hova teszi azt a ménkűsok gyereket, és különbenis nincs egy gönce amit felvehetne...
Célzott arra is, hogy kajára is kéne költeni... Nem tom hogy rakom ezt rendbe Meg azt is mondta már, hogy a motort többet simogatom mint ŐT(!?!), meg miaz, hogy este lemegyek "Jóéjszakátkívánni.." egy járműnek. (ledegradálta járművé a paripát! )
Tuttam, hogy nehéz lessz, tuttam, hogy többet fogok rákölteni a szükségesnél, és tuttam, hogy még az Anyám is rosszidőt fog kívánni, de erre azért nem gondoltam!
"Ó, én Uram mért hagytál el engemet...!" Mindegy a többi mehet, MOTOR marad!
Krisztián is tett a lelkemnek azzal az ezeréves vasával ahogy kinézett!
Nem akarok a blokkhoz nyúlni! Főleg nem alutisztára, de lassan szégyenleni kezdem magam a lustaságom miatt....
Haver az ETZjre 1 éve volt kénytelen venni egyet mert a gumicső a fékkar behúzásakor simán elkezdett dagadni mindenfelé, de fékhatás az nuku. A cső zsír új volt, a boltos ajánlotta neki. Utánna persze nem vették vissza mert használt volt. :(
Gyerek azóta Szutyukival járkál (sg 500).
Holnap dobok pár képet, mert most már nincs elég fény a szemléltetéshez a kazánházban.
Én most fejeztem be a polirozást de nem szedtem le a dekniket csak a váltókart meg a fékkart,kézzel csináltam mindent mert tul sok hajlat van benne és nem fér hozzá semmi rendesen .Vizes 600 csiszolóval inditottam az oxidácios foltok ellen aztán 1000 es majd sima polirozó paszta.Most borotválkozni is lehet a deklikben,igaz ez nem fél óra hanem egy hétvége de időm van.
A lábtartó alumíniumot fényeztem ki, úgy hogy le sem vettem aztán mentem pár kört és kezdtem elölről. A cipőmmel összekarmoltam. Eredetileg festett volt. Kezdem sejteni miért....
A blokkon meg annyira kevés a kopás, hogy nincs értelme átfújni, belejavítani meg nem lehet (van még ötletem).... A müa. dekliket viszont ujra fényeztem. Túl fényesek lettek...
Amit a csőről tudok: Az Apriliámon az van, és ég és föld a különbség! Hihetetlen nyomáspontos fékje van, fix, határozott véghelyzettel. Stoppiera is alkalmas lehet! (Voltam első keréken a pici-mocival ) Ha emlékszel rá szidtam eleinte az XJ fékeit. Viszont sajna nem tudom garantálni fix biztosra, hogy mit fog tenni az XJ. Ugye az függ a fő, kerékfék hengerektől, meg a tárcsáktól is. A radiális tárcsa fix hogy jó lehet. A munka egyszerű, de kellenek a sallangok a csőről. Szerdán érdeklődöm...
Tudom ajánlani a plexire a Sidol-t. Olyan lett tőle, mint új korában