Nem kiröhög!Nem újítok be mert nem helyezhető forgalomba itthon.Ezt az infót kaptam.Állítólag 96 okt.1 után forgalomba helyezett vasat lehet csak nálunk is forgalomba helyeztetni.Pedig kezdtem vele komolyabban foglalkozni.Ezt gyorsan lezártam
Remélem.... Eddig a kapcsolatfelvétel történt meg. Ma még beszélünk, mert lehet, hogy gyertyákat is veszek a sráctól. Köszi előre is, szólok, ha nyélbe ütöttük az üzletet
Jól van na! Szíjhajtás= Csopper !? Kettőt pöffen 50 méteren azért marad rajta.Bát biztos abban van a jövő. Most ez nem volt olyan arcos üzenet. Nem ?&!
Elég a 750 ccm is!Enyém is kardános. BÍ-BÍ Évente olajcsere oszt megy még harminc évig.Arról nem is beszélek, hogy közvetlen kapcsolat a váltó és a kerék között. Nincs luk a váltásnál.Van hátránya is de azt nem árulom el
Utána néztem a Láncolajzó -nak
Hát, szerintem, egy 25 eFt-s lánc min. 25 ekm-re elég. Amit ír az osztandó szerintem 2-vel. (Reklám tapasztalat) Továbbá a láncra felvitt olaj hova kerül? Mert nekem a centrifugális erő a guma szélére szórja fel még a sprést is! Na oda olaj nem kell. Se a gumi, se a tapadás nem szereti. A guma meg drága dolog, a tapadásról nem szolva. A láncsprét 3 hetente javasolják, az nudli. Nem tudom, nekem ez a kütyü nem jön be.
A láncolajzó rendszer haszna a lánc hosszabb élettartamában rejlik. Drága lánc tovább él. Az XJ-re (600-asok ) nem kell drága lánc, az is bírja veszettűl hosszú ideig. Ergó nem javallott. Szerintem.
Sziasztok!
A mai nap hallottam egy embertől a scottisoiler nevezetű láncolajzó rendszerről. Érdekel hogy van-e olyan aki használ ilyet az XJ-jén vagy egyébb masináján és ha igen akor mi a véleménye a kütyüről?
Régen valaki írta hogy hátra tudott valami 160/60-as gumit szerezni. Az istennek nem találom a hozzászólását. (Jol meg is kiabáltuk... ) A kérdés, hogy feltette-e, vagy sem. Hátha olvassa még azóta a fórumot... bár lehet elkiabáltuk..
Sziasztok!
Ha szabad én is hozzászolnék a gumitémához.A jelenlegiröl még nincs elég tapasztalat(metzeller) de az előző gépemen pirelli majd metzeller volt tipust már nem tudom,de mindkettő ugy tapadt hogy öröm volt motorozni nem egyszer szakadó esőben is teszteltem(nem önként) és nagyon tuti volt.Tudom hogy ezek drágábbak de a +5000 forint még mindig kevesebb mint a motor javitása nem beszélve magamrol.
Megnéztem az oldalt. Vélemény a kíválasztott gumiról?
Diagonál túragumiabroncs chopperekhez és klasszikus motorokhoz. Az első gumiabroncsba beépített csillapítóbetét megakadályozza az ütéseket. Megnövelt kopásállóság a jól tervezett futófelületi mintázat révén. Klasszikus futófelületi mintázat.
Vagy a mocimra nem jó a szortiment, vagy a pénztárcámnak... Autón a Conti volt a legjobb téligumi! A Wintersport contact felment a márványosra fagyott hegyoldalon is. Amikor kiszálltam, én lecsúsztam. Elképesztő volt, és occsó. Nézem alapot de nem látok nekm jó gumát 15 eFt-ért!
Hát, szerintem, egy 25 eFt-s lánc min. 25 ekm-re elég. Amit ír az osztandó szerintem 2-vel. (Reklám tapasztalat) Továbbá a láncra felvitt olaj hova kerül? Mert nekem a centrifugális erő a guma szélére szórja fel még a sprést is! Na oda olaj nem kell. Se a gumi, se a tapadás nem szereti. A guma meg drága dolog, a tapadásról nem szolva. A láncsprét 3 hetente javasolják, az nudli. Nem tudom, nekem ez a kütyü nem jön be.
A mai nap hallottam egy embertől a scottisoiler nevezetű láncolajzó rendszerről. Érdekel hogy van-e olyan aki használ ilyet az XJ-jén vagy egyébb masináján és ha igen akor mi a véleménye a kütyüről?
Na jó, viccen kívül tényleg kéne ennyiért egy légszűrő. A kérdés, hogy hogy jut el Bp.-re, illetve ha van, akkor mennyi a szállítási költség.
Ha szabad én is hozzászolnék a gumitémához.A jelenlegiröl még nincs elég tapasztalat(metzeller) de az előző gépemen pirelli majd metzeller volt tipust már nem tudom,de mindkettő ugy tapadt hogy öröm volt motorozni nem egyszer szakadó esőben is teszteltem(nem önként) és nagyon tuti volt.Tudom hogy ezek drágábbak de a +5000 forint még mindig kevesebb mint a motor javitása nem beszélve magamrol.
Ami jó lenne : 110/80-17 vagy esetleg 120/70-17 előre
130/70-18 vagy esetleg 140/70-18 hátra
Ezért nem megy! Főleg, hogy egyforma legyen, ill. mintapár. A 18 miatt sok eleve kiesik.
Diagonál túragumiabroncs chopperekhez és klasszikus motorokhoz. Az első gumiabroncsba beépített csillapítóbetét megakadályozza az ütéseket. Megnövelt kopásállóság a jól tervezett futófelületi mintázat révén. Klasszikus futófelületi mintázat.
TKH 23/TKH 24
első: 100/90 - 19 (16 539 Ft)
hátsó: 120/90 - 18 (18 609 Ft)
Akkor akciós volt. Most azt nézem, hogy ~ 16 500 Ft az amit én vettem. Az Avenue.
Ja és ne feledd, hogy első gumiról van szó.... A hátsó drágább lenne :-)