Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kiröhög!Nem újítok be mert nem helyezhető forgalomba itthon.Ezt az infót kaptam.Állítólag 96 okt.1 után forgalomba helyezett vasat lehet csak nálunk is forgalomba helyeztetni.Pedig kezdtem vele komolyabban foglalkozni.Ezt gyorsan lezártam
Csak nem beújítasz? XJ 900?
Szevasztok !Tud valaki olyan embert, aki forgalomba helyezéssel kapcsolatos kérdéseimre tudna válaszolni?Külföldről behozott motor esetéről lenne szó.
Remélem.... Eddig a kapcsolatfelvétel történt meg. Ma még beszélünk, mert lehet, hogy gyertyákat is veszek a sráctól. Köszi előre is, szólok, ha nyélbe ütöttük az üzletet
A BMW F800-at nem nagyon csopperezném le ! Nem is 50-el megy.... Akartam képet rakni róla, de valahogy nem fogllakozott velem. Aha! *.bmp volt!
Jól van na! Szíjhajtás= Csopper !? Kettőt pöffen 50 méteren azért marad rajta.Bát biztos abban van a jövő. Most ez nem volt olyan arcos üzenet. Nem ?&!
Mekkora arca van VALAKINEK! Akkor se vennék kardánost, ha BMW lenne! Szíjhajtás az igazi! F800 (Rém ronda gép)
Elég a 750 ccm is!Enyém is kardános. BÍ-BÍ Évente olajcsere oszt megy még harminc évig.Arról nem is beszélek, hogy közvetlen kapcsolat a váltó és a kerék között. Nincs luk a váltásnál.Van hátránya is de azt nem árulom el
Utána néztem a Láncolajzó -nak
Hát, szerintem, egy 25 eFt-s lánc min. 25 ekm-re elég. Amit ír az osztandó szerintem 2-vel. (Reklám tapasztalat) Továbbá a láncra felvitt olaj hova kerül? Mert nekem a centrifugális erő a guma szélére szórja fel még a sprést is! Na oda olaj nem kell. Se a gumi, se a tapadás nem szereti. A guma meg drága dolog, a tapadásról nem szolva. A láncsprét 3 hetente javasolják, az nudli. Nem tudom, nekem ez a kütyü nem jön be.
Mondd má meg, hogy jó infót adtam-e?!?
Azé nehezebb a motrod 50 kg-al és kellett a 900 kcm! Aha!
A láncolajzó rendszer haszna a lánc hosszabb élettartamában rejlik. Drága lánc tovább él. Az XJ-re (600-asok ) nem kell drága lánc, az is bírja veszettűl hosszú ideig. Ergó nem javallott. Szerintem.
Én nem használok láncsprey-t . A 900-as Xj kardános.
Sziasztok!
A mai nap hallottam egy embertől a scottisoiler nevezetű láncolajzó rendszerről. Érdekel hogy van-e olyan aki használ ilyet az XJ-jén vagy egyébb masináján és ha igen akor mi a véleménye a kütyüről?
Köszi, hívom....
Szabó Márton Bp. illetőségű odaviszi. +36(30)9400060 Hivatkozz rám, legfeljebb seggbe rúg hogy kiadtam a számát.
1 levegőszűrő rendel!

Na jó, viccen kívül tényleg kéne ennyiért egy légszűrő. A kérdés, hogy hogy jut el Bp.-re, illetve ha van, akkor mennyi a szállítási költség.
Régen valaki írta hogy hátra tudott valami 160/60-as gumit szerezni. Az istennek nem találom a hozzászólását. (Jol meg is kiabáltuk... ) A kérdés, hogy feltette-e, vagy sem. Hátha olvassa még azóta a fórumot... bár lehet elkiabáltuk..
Köszi! Ezek igen jó árak.Nekem most nem kell köszi.Max jövő ilyenkor
Jelentkezett a fazon akitől a szűrőt vettem. Van neki nektek való levegő(2000,-) és olajszűrő(900,-) is. Akinek kell szóljon!
Sziasztok!
Ha szabad én is hozzászolnék a gumitémához.A jelenlegiröl még nincs elég tapasztalat(metzeller) de az előző gépemen pirelli majd metzeller volt tipust már nem tudom,de mindkettő ugy tapadt hogy öröm volt motorozni nem egyszer szakadó esőben is teszteltem(nem önként) és nagyon tuti volt.Tudom hogy ezek drágábbak de a +5000 forint még mindig kevesebb mint a motor javitása nem beszélve magamrol.
Ez itt a gond! Nekem más méretem van.

Ami jó lenne : 110/80-17 vagy esetleg 120/70-17 előre
130/70-18 vagy esetleg 140/70-18 hátra

Ezért nem megy! Főleg, hogy egyforma legyen, ill. mintapár. A 18 miatt sok eleve kiesik.
Megnéztem az oldalt. Vélemény a kíválasztott gumiról?

Diagonál túragumiabroncs chopperekhez és klasszikus motorokhoz. Az első gumiabroncsba beépített csillapítóbetét megakadályozza az ütéseket. Megnövelt kopásállóság a jól tervezett futófelületi mintázat révén. Klasszikus futófelületi mintázat.

TKH 23/TKH 24

első: 100/90 - 19 (16 539 Ft)
hátsó: 120/90 - 18 (18 609 Ft)
gumis én itt vettem...

Akkor akciós volt. Most azt nézem, hogy ~ 16 500 Ft az amit én vettem. Az Avenue.

Ja és ne feledd, hogy első gumiról van szó.... A hátsó drágább lenne :-)
Vagy a mocimra nem jó a szortiment, vagy a pénztárcámnak... Autón a Conti volt a legjobb téligumi! A Wintersport contact felment a márványosra fagyott hegyoldalon is. Amikor kiszálltam, én lecsúsztam. Elképesztő volt, és occsó. Nézem alapot de nem látok nekm jó gumát 15 eFt-ért!