Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyira elszégyelltem magam hogy nem eurokonformnak neveztem a motort, hogy leszaladtam megnézni a lámpát.... Asszimetrikus, ugyhogy ha más nincs is az cserés. Nagy ügy! 30-40 körül már lehet szerezni, a szerelés meg 0 (nulla) .
Sajnos Josy aza zöld parittya amire gondolsz nem fog ennyin megállni... de legyen szerencséd! (Megjegyzem, nem is értem mi bajod a Mociddal, majd jól megsértődik azt tologathatod tavasszal, a szépidőben, mint a szódás a kordét, miután megverte a lovát.....
http://cgi.ebay.co.uk/2000-yam... én már találtam is egy szintén nem csúnya példányt tele koffferrel, ami meg is felelne cirka 340.000.-ft körüli a számításaim szerint.
Hát ez sem 600.000.-ft ha jól látom Ha egy ilyen összejönne nekem az említett összegben és nem a másfélszeresében van, akkor már jól érzem magam.
Dear Ronyo

Igazabol nem lenne tul nagy szervezes, a leendo vevovel kozosen nezegetnenk az ebayt, ha talalnank olyat ami tetszik neki es jo az ara, megvennem, a penz atutalodna egy magyar szamlamra, en meg hazakuldenem a motort egy hetente hazajaro kisteherkocsival.
Kb ennyi.

Kerdeseidre a valasz.

Nem hallottam meg arveresrol, habar az ebay teli van a rendorsegtol leszerelt motorokkal, de maganszemelyek aruljak oket. Megprobalok utanna erdeklodni azert.
A motor kezeloszervei ugyanott vannak, es mivel a vilagitas a motoroknal tudomasom szerint szimetrikus, ezert a vilagitassal sem kell bajlodni, szoval a motor az EU konform.
A kocsiknal kell az elso vilagitotesteket kicserelni. A jobb kormanyt lemuszakiztatjak otthon is.
Egyebkent ha mar itt tartunk, az autok is negyed arban vannak az otthoniakhoz kepest :)
SOOOOOOOOOOOT az autok meg sokkal olcsobbak mint a motorok
A koszones a varosban ismeretlen dolog, de ez nem is csoda, Londonban dolgozik vagy 100 ezer motoros futar, habar lehet tobb
A statisztikak szerint 9 millio lakosa volt Londonnak 3 evvel ezelott.
Ha ehhez hozzaveszuk a sose regisztralt spanyol, portugal, brazil, afrikai bevandorlokat, a fel gyarmatbirodalmat, akiknek eleve anglikanus passzportjuk van, tehat nem is nezi oket senki, valamint az EU csatlakozas ota idekerult par milla keleteuropait, kb 16-18 milla ember szorong a LONDON-nak nevezett cityben.
Varoson kivul teljesen mas a helyzet. A hetvegi turazasok alkalmaval nem ritkan jon szembe tobb tiz vagy tobb szaz fos motoros csapat.
Az altalanos eljaras szerint csopperesm crouiseres, turas int, a sportosabbak es a gyorsan haladok a fejukkel bolintanak lathatoan. altalaban jobbra billentve azt.

Na pill ennyi, csok.

Raven
Véletlenül belefutottam egy pápai (értsd Pápa város béli ) motorba, az még Veszpém megye! Yamaha XJ 900 S
Annyira korrekt a gép, hogy komolyan mondom, leakadtam! Ha valakinek van ennyi pénze.....!
Kedves Ravenfene!

Köszönjük, hogy törődsz velünk, és örülünk, hogy a csodaszép géped ellenére hűséges maradsz a társasághoz. Ennek ellenére azt hiszem senki sem várhatja el tőled, hogy merő szimpátiából ilyen nagy fába vágd a fejszédet. Egy ilyen móka azért elég komoly szervezésbe kerül, ami neked is idő, pénz, fáradság. Ez csak akkor várható el, ha ennek ellenértékét te rá tudod terhelni a gépekre, és még akkor is megéri annak aki a haszonélvezője lesz a mocinak.
Ettől függetlenül, azért lennének kérdéseim:
Hallottál ott kint járműárverésről? Azt hallottam az ott nagyon megy, egy-egy szombaton akár ezer gép is ilyen módon cserél gazdát. Talán érdekes lenne számodra egy ilyet látni.
A motorok kezelőszervei az angol gépeken ugyanott vannak? Kell-e átalakítás a magyarországi üzemeltetéshez vajon? Szokás-e ott köszönni intéssel a motorosok között a szembe jövőnek?
Ha ugyanott van a gázmarkolat mint nálunk, hogyan intesz át, hiszen a gázt elengedni, azt azért mégse szerencsés minden szembe jövő motorosnál, még a végén bukta lenne belőle...
Na végre! 600-at mondtál? Jól van! Annyiért lehet, hogy felérem a Tiédet is.Nem hozatok akkor be semmit
Az a baj az Anglius dolgokkal, hogy nem EU konform. A műszekin nem menne át elsőre, csak átalakítva. Ezért olcsó odakint mert mini, és jópénzű a piac, de EU egyetlen más országába nem jó.
Ezt megszívták azzal a balos dologgal!
Szevasz.

Hat szerintem 370-bol otthon lennenek, ha ehhez vesszuk a 150 koruli osszeget, akkor 520 korul lenne.
Azert kerdeztem, mert nem nagyon tudom az otthoni arakat.
520 nem jo ar ertuk ?
En azt gondoltam otthon dragabbak, de ha nem, akkor orulok neki.
Igazabol nem gondoltam, hogy nagy uzletelest inditsunk be ezzel, mert ahhoz azert nagyobb mennyiseget kene bevinni, de ha nehanyatokat erdekel, akkor az itteni ebayon megveheto lenne, nekem itt hazhoz is hoznak, a hazajutas is megoldhato, szoval inkabb arrol van szo, ha par embernek kene, akkor lehet, hogy ossze tudnank hozni, hogy olcsobban jussatok a gepekhez.

Raven
Ha üzletelni akarsz, akkor gondolom darabján akarsz keresni 50-50 ezer Ft-ot. 300-ért megveszed, intézed a kinti dolgokat, 150 a névre írás cakk-pakk kb. A szállítás is legalább 50 eFt/db. Szóval 600 körül áll meg tokkal-vonóval. Jó esetben. Na ennyiért lehet kapni ilyen mocikat itthon.
Ha ezt tudom, akkor nem matricáztatom.Hát ezt megnézem majd Fehérváron.
szilagyi1jozsef@gmail.com címre várom a bejelentkezésedet .
SRACOK !

Nem akarok senkit sem kinozni, de idekint ajandek aron lehet mindenfele xj-t, divit vasarolni.
3szazezer magyar forintert 97-98-as 600-900 diviket lehet venni.
Valaki nezzen mar utanna, mennyiert lehet magyaritani oket, mert lehet meg uzletelni is megerne.
Vennek 8-10 db-t, kamionnal hazakuldenem, oszt sokak alma megvalosulna nem dragabol.
Ha valakit erdekel komolyba, emailen, vagy skypon megbeszelhetjuk.

Pa

Raven
Heló!
A Yamaha feliratot mint már irtam meg lehet venni a praktikerben igaz külön betünként,szép krómozott hatásu müanyag és durván 2800 ft összesen.Még az is lehet hogy kapok valakitől újakat és a régit fel tudom ajánlani ha valakinek hiányzik.
Szerintem nekedis összejöhet, mint nekem. Csak akarni kell és keresni. Nézz e-bayt. eszetlen alacsony árak is vannak.
Hát nekem egy 900-as igen jól esne a régebbiből is.A Divi 900 pedig álom lenne sztem.
Tényleg! Milyen az új vas? Még nem is láttunk rajta
A Ronyo gépével igen jól járnál, megaztán nem lenne képe sokat kéni se elmennénk hozzá páran erős emberek, adná azt olcsóbban is!
Nem a típusszeretet miatt esküszöm, de nem tudnék jobbat választani ma sem...
Belekezdek egy-egy körgondoloatba, hogy lenne több szelep-- Nagyobb erő -- nagyobb fogyasztás, rövidebb élettartam...
Injektor -- katalizátor, és nem tudnám szerelni.
Több ccm -- kellemesebb tura teljesítmény -- nehezebb motor, évközben nehézkesebb városi használat.
Kardán -- na ezt hagyjuk...

Szóval elég jól választottam.
Nekünk a 120L skoda könnyezett utoljára, de volt annak más baja is .Hát azt megmondom, hogy a motor vásárlás folyamányaként megnézett gépek között volt olyan ( GPZ )aminél a gazdájának
mondtam, hogy be se indítsa.Kb. 2 perc volt a szaktekintés, és több volt az olaj kint, mint bent.
Egy kicsit megsértődött. Az igazság fájni szokott.
Hát a kereskedők tudnának mesélni egy-egy bevitt (beszámított) paripáról!
Nagyon szemezgetek a paripáddal,csak valami injekció kéne a pénztárcámnak (beöntés tele lóvéval)
Mindig vissza-vissza térek a hírdetésedhez és a szívemet sajdítom.Ha a Tiéd sem csöppen akkor az is igazi Divi (xj)
Olajfolyás? A Daciám folyt utoljára.... Ja nem! Az Opel Vectra! Azok csöpiztek... de amióta Hyundai-al járok soha semmi pötty nem volt. Illetve de, de akkor azonnal visszavittem a szervízbe, hogy rakják rendbe mer olajcsere előtt jobb volt. Akkor ezekután hogyan ereszthetne a MOCIM? Még a 20 éves Aprilia se csöppenik! Meg a fűnyíró se!
Miféle traktorok a mai speeeedek? Kacatok?
Három hónap alatt egy csepp sincs a motor alatt... Hmmmm. Lehet, nem is kellene eladni?
Ja ez a szösszenet csak azért jött, mert hát lehet nem szeretni ezeket a paripákat?
Egyik cimborám elismerően nyilatkozott az xj társadalomról, amikor megmutattam neki a vasak
képeit.A mai motorok ( spid) többségének két-három évesen már szét van rugva a váltója, meg fektették min. egyszer, és eszik az olajat. Ezeket sorolta.Egy kicsit dagadt a mellem, amikor megkérdezte,hogy mit szoktam alárakni a tárolási helyén, mert nem lát olajfoltot. SEMMIT válasz
után azt hitte, hogy viccelek és letérdelve megvizuálta a paripa alját.Utána már elhitte
Lehet kapni ilyen régi fajta Yamaha feliratot, csak a 8000 pengő egy kicsit sok szerintem érte.Annyiért
kormánycsapágy készletet kértem inkább.Fő a biztonság!