Van neked rongy korongod? Mert kézzel ne nagyon próbáld. Rohadtul hosszú és nehéz. A fogkrém, még a plexit is tisztíccsa.. Azzal fényezem róla a karcokat.
Köszi a tippet! Ezt is kipróbálom.A fogkrémes megoldás nem jött be.Többet rontott a dolgon, mint használt. Tiszta ragacsos lett a felület.Teljes pánik és vizes mosás lett a vége. Most egy tiszta de matt felületnél tartok.Szerintetek lakk nem kéne rá ha már rendben van a fény?
Vegyél 2000-res polírpapírt. Azzal polírozd fel vízzel, majd mikor már nem fényesedik tovább akkor a polírpapír hátuljával, a papírrészével, de egy kis olajjal. Majd mosd le róla az olajat és nézd meg magad benne.
Ez lesz majd a téli melóm.Most a kipu meg a fényezés volt a fő produkció.A dekniknek nekiálltam, de azokkal nem haladtam úgy ahogy gondoltam.Jónak tűnő tippek Filc korongot beszerzem még és akkor jöhet a szerelés.
Hi.
Először átiró iroda, egyeztetni az adatokat a német adatokkal (8400Ft), utána eredet vizsga hogy a műszakin ne kelljen integrált vizsgálat(12000Ft). Majd irány a műszaki vizsga KPM (34000Ft). Aztán VÁM Hivatal reg adó(18000Ft).vissza átiró iroda forgalomba helyezés(16000Ft). Kb másfél hónap, semmi para.
Vedd le a dekliket, fenn nem lehet csiszálni. Szerezz egy csapos csiszolót ami olyan mint a legyező csiszoló, de mintha szivacs lenne a lapok között (faipari boltokban találsz ). Támadd meg a nagyját, fúrógépbe fogva. Ez csak alumíniumra jó. Eddig.
Ha fémtiszta, és finoman csiszolt, jön a következő lépés: Rongykorong, fúróba fogható, ill. filc korong, közepes csiszolópasztával, (festékesektől! ) esetleg faggyús téglaporral. (ez nem tudom honnan, nekem hengerben van, legalább 20 éves) Ettől mattos, nem tükrös de már szép felületed van.
Ezután ujra ua. rongykorong, és wax paszta, v. fogkrém, fínom csiszolópaszta. Fényesig....
Egy deklit így kivégezhetsz, kb. 1/2 óra alatt...
A festékre is tudok, de az annyira titkos, hogy magamnak sem merem elárulni!
Mégegy: Arra gondolj, ha túl szép lessz, megüt a guta amikor az első nyomot észreveszed rajta! Alkalmazd a 90%-os szabályt! Elég az!
Ja a dekliket rakd vissza! Igaz, jól mutatna a szobád falán, de a MOCINAK nagyobb szüksége van rájuk!
Egy sokat látott szakihoz fordulok kérdésemmel (ez volt a puncs része)Elkezdtem a vasmadár polírozását, de megragadtam.Nem tudom teljesen tükrösre nyomni.Ilyen a max.Mit tegyek vele?Mit használjak, hogy tükrösre tudjam polírozni?A kipuk már kezdenek jók lenni, de az nem reménytelen.
Szia Drusza!
Hogy van ez a 82-es forgalombahelyezés?Nekem azt mondták és a jogdokiban is azt olvastam, hogy a 96 utániakat lehet forgalmizni.Persze ha tudsz ebben a témában nekem segíteni akkor azt megköszönöm
Imerem a helyet, és is jártam arra, csak nem motorral sajna. Nomeg télen....
Mennyi km.-et nyomtál az XJ-be, mennyi idő alatt? Gondolom az FZR-t se "kíméled".
Egy nagy kiadásom volt a motorra, kellett vennem két dobot rá mert alul rozsdásodott a régi. De az új dobokat a kondenzvíz kivezetésnél kifúrtam nagyobbra és öntöttem bele zink vagy milyen festéket, magyarán kifestettem belűlről. A régi dobokat meg el tudtam adni 60 ezer ft-ért. Kár hogy akkor még nem volt digiképzőm, így nem tudok képet feltenni róla, pedig azzal is voltam sokszor az Alpokban.
Az enyémben az előző gazda több kárt okozott abban a két évben amíg aktívan használta, mint Te nem "tom hány év, és kilóméter alatt! Olyan dolgokat, amiket nem lehet átfesteni, lekezelni, rendbetenni... Persze ilyen állapotu motort se látni mindennap. Nem is használtad, csak a Photoshopot! Most lebuktál! És Te vagy az első ember aki előre hajtja a km. órát, nem visszafelé!
Nagyon szépen, de annál lassabban haladok. Van időm szépen előkészíteni egy deklit akár, becsiszolni, lefujni, lelakkozni, leejteni fújás után, és elölről kezdeni az egészet.
Viszont az eredetileg törött, meghegesztett, belső idomról fehérember nem mondja meg, hogy javított... pedig natur fekete műanyag látható! Dolgoztam vele eleget..
Még mindíg nincsenek meg a külső idomok.
Először átiró iroda, egyeztetni az adatokat a német adatokkal (8400Ft), utána eredet vizsga hogy a műszakin ne kelljen integrált vizsgálat(12000Ft). Majd irány a műszaki vizsga KPM (34000Ft). Aztán VÁM Hivatal reg adó(18000Ft).vissza átiró iroda forgalomba helyezés(16000Ft). Kb másfél hónap, semmi para.
Ha fémtiszta, és finoman csiszolt, jön a következő lépés: Rongykorong, fúróba fogható, ill. filc korong, közepes csiszolópasztával, (festékesektől! ) esetleg faggyús téglaporral. (ez nem tudom honnan, nekem hengerben van, legalább 20 éves) Ettől mattos, nem tükrös de már szép felületed van.
Ezután ujra ua. rongykorong, és wax paszta, v. fogkrém, fínom csiszolópaszta. Fényesig....
Egy deklit így kivégezhetsz, kb. 1/2 óra alatt...
A festékre is tudok, de az annyira titkos, hogy magamnak sem merem elárulni!
Mégegy: Arra gondolj, ha túl szép lessz, megüt a guta amikor az első nyomot észreveszed rajta! Alkalmazd a 90%-os szabályt! Elég az!
Ja a dekliket rakd vissza! Igaz, jól mutatna a szobád falán, de a MOCINAK nagyobb szüksége van rájuk!
Hogy van ez a 82-es forgalombahelyezés?Nekem azt mondták és a jogdokiban is azt olvastam, hogy a 96 utániakat lehet forgalmizni.Persze ha tudsz ebben a témában nekem segíteni akkor azt megköszönöm
Mennyi km.-et nyomtál az XJ-be, mennyi idő alatt? Gondolom az FZR-t se "kíméled".
Én juniusban hoztam németből egy 1982-es xj 650-est. 350 euro volt az ára és kb 80e a forgalombahelyezés.
Viszont az eredetileg törött, meghegesztett, belső idomról fehérember nem mondja meg, hogy javított... pedig natur fekete műanyag látható! Dolgoztam vele eleget..
Még mindíg nincsenek meg a külső idomok.