sziasztok!motorválasztásba szeretném segítségeteket kérni.jelenlegi divi 600s 92 kidasut szeretném lecserélni,hasonlo teljesítményu vagy nagyobb,de tura motor legyen.ár 600.000 ig.kicsit ujabb,kicsit jobb legyen elore is koszi a tanácsokat!
Ha már karburálás.
Ha folyamatosan egyenletes gázzal haladok és utána gyorsítanék, akkor gyorsulás helyett fulladozni kezd a motor. Ha gyorsítás előtt motorfékezek pár másodpercet, akkor ilyen jelenség nincs.
Most a nagy melegben ez fokozottabban jelentkezik.
Fogyasztás stabilan 5,2.
Én nem fogom piszkálni, majd a szerelő, de van valami ötletetek, hogy merre orientáljam? Én laikusként arra gondolnék, hogy túl sok neki az üzemanyag.
Köszi-szépen ! Igen, ez volt a probléma hogy a két párt egymáshoz állítottam, viszont a középső csavarhoz nem nyúltam..
Köszi még 1x a hasznos videót is!
http://youtu.be/2nwP6R1P58A Karburátor Szinkron[/L]
Mindegyiknek azonos depresziós értéket kell mutatnia! Ez a lényege az egésznek. Mint a vidin is látható, a teszter KALIBRÁLÀSA után elöbb a jobb oldali kettöt állítjuk össze, majd a bal oldali kettöt. Ès végezetül a középen levö csavarral a belsö kettöt, ami hozza magával a szélsö kettöt, mivel azokat már összelöttük.
Fontos, hogy a kalibrált (altalában a gagyibb órás verzióknál) már ne tekergessük az óra fojtását, hiszen akkor nem csinálunk valójában semmit. Ezt nagyon kevés helyen említik, és sokan csak össze vissza tekergetnek mindent...
Sziasztok!
Karburátor szinkronnal kapcsolatban írok.
Nem igen találtam választ arra, hogy a négy hengernek teljesen egy szintben kell-e állnia, vagy elég ha páronként állnak egy szintben?
Valami kosz alákerült az úszónak és nem zár le teljesen. Megint szét kellene szedni kitakarítani, és újra összerakni.
Amúgy van egy komplett karbisorom xj-be, abból lehetne pótolgatni alkatrészeket. Két membrán pedig teljesen épp. Előbb utóbb úgyis elszakad mindegyikbe.
sziasztok, van egy olyan problemam hogy multheten szivargot kozepso karbibol benzin, szerelo szetszte semi gond nevolt vele, oszerakta ment szepen tegnap elkezdet fojni balszelso karbi. Valakinek esetleg otlet ara hogy mi baja lehet?Nincs kozepso tamasz csak oldalso, esetleg a sok olalra doltes megart az uszokaknak?Koszi valaszokat
Nekem olajhűtő csere miatt kellett levennem az idomot, máshogy nem fért ki. Az idomot levenni és visszarakni nem olyan nagy meló szerintem. Le kell venni az indexeket, van még két csavar azokon felül amit írtál, aztán előrefelé le kell húzni. Vissza meg értelemszerűen fordítva.
Az időpont már fix, július 21-22.
A helyszín még kérdéses, de már csak két lehetőség közül kell kiválasztani a megfelelőt:
1.: Velencei tó partján (XJ900 ajánlásával)
2. Koloska völgy
A hét közepéig minden el lesz döntve, és Mindenkit tájékoztatni fogok!
Ha folyamatosan egyenletes gázzal haladok és utána gyorsítanék, akkor gyorsulás helyett fulladozni kezd a motor. Ha gyorsítás előtt motorfékezek pár másodpercet, akkor ilyen jelenség nincs.
Most a nagy melegben ez fokozottabban jelentkezik.
Fogyasztás stabilan 5,2.
Én nem fogom piszkálni, majd a szerelő, de van valami ötletetek, hogy merre orientáljam? Én laikusként arra gondolnék, hogy túl sok neki az üzemanyag.
Köszi még 1x a hasznos videót is!
Mindegyiknek azonos depresziós értéket kell mutatnia! Ez a lényege az egésznek. Mint a vidin is látható, a teszter KALIBRÁLÀSA után elöbb a jobb oldali kettöt állítjuk össze, majd a bal oldali kettöt. Ès végezetül a középen levö csavarral a belsö kettöt, ami hozza magával a szélsö kettöt, mivel azokat már összelöttük.
Fontos, hogy a kalibrált (altalában a gagyibb órás verzióknál) már ne tekergessük az óra fojtását, hiszen akkor nem csinálunk valójában semmit. Ezt nagyon kevés helyen említik, és sokan csak össze vissza tekergetnek mindent...
Karburátor szinkronnal kapcsolatban írok.
Nem igen találtam választ arra, hogy a négy hengernek teljesen egy szintben kell-e állnia, vagy elég ha páronként állnak egy szintben?
http://www.bowdenszerviz.hu/
http://www.cma-motor.hu
Nem oly régen valaki feldobott emlékeim szerint egy alkalmas bowdenst, ahol mondjuk utángyártanak, vagy javítanak pl gázbowdent.
Köszi elöre is az infot.
Üdv
István
Amúgy van egy komplett karbisorom xj-be, abból lehetne pótolgatni alkatrészeket. Két membrán pedig teljesen épp. Előbb utóbb úgyis elszakad mindegyikbe.
Nekem olajhűtő csere miatt kellett levennem az idomot, máshogy nem fért ki. Az idomot levenni és visszarakni nem olyan nagy meló szerintem. Le kell venni az indexeket, van még két csavar azokon felül amit írtál, aztán előrefelé le kell húzni. Vissza meg értelemszerűen fordítva.
Üdv, g