Szia np!
A motor megvétele után első dolgom volt nekem is az akksi nehézkes kivétele miatt (ugyanolyan doboztartóm+gépem van mint neked ) kivezetni egy-egy vastag piros-kék kábelt az ülés alá, menetes dugót esztergáltam rézből és forrasztottam a végére, amire menetes műanyag hüvely van tekerve, így teljesen biztonságos, onnan szoktam rátölteni télen 1-2 hetente, így nem kell kivenni az akksit, csak cserekor.
Ezúton szeretném meghirdetni a 7. XJ találkozót. Előre láthatólag az időpont július 21-22 lenne, helyszín még nem fix, de mindenképpen vízpart. A nevezés a szokásos feltételek szerint, azaz a résztvevő jelenleg/korábban/jövőben XJ tulajdonos, vagy van ismerőse, aki XJ tulaj, esetleg csak szereti az XJ-ket, vagy pedig kifejezett utálja (de szereti a fájdalmat ).
Ma az esemény két napos lenne, tehát egy éjszakát kellene sátorban (esetleg mellette a pálinkás üveget ölelgetve) eltölteni. Minden a helyszínre vonatkozó javaslatot szívesen fogadok. A túrával kapcsolatban zaklatni engem, az adatlapon megadott elérhetőségeken lehet.
Nem, nem a támasztó, a a kuplungban a lemezek összeragadnak, azt hiszem sokat állt, most hoztam hollandiából a motrot.
Olajatcserélek s meglátom finomodik-e.
Nem tudom nálatok mennyire könnyen hozzáférhető az akku, az enyémen GIVI oldaldoboztartó konzol van és emiatt nehezen lehet hozzáférni az akkuhoz, úgy tudom ehhez le kell venni a konzolt is.
Ezért arra gondoltam, ha akku cserére kerül a sor, akkor talán nem lenne hülyeség egy vastagabb kábelt elvezetni az akku pozitív sarujától az ülés alá, hogy szükség esetén bikázni lehessen (tologatás helyett) és azt becsomagolni valahogy, amikor épp nincs rá szükség (nehogy beázzon vagy hozzáérjen valamihez). A negatív pólus meg ugye elvileg elérhető a motor valamilyen festetlen fém részénél, azt azért nem kéne külön kivezetni.
Szerintetek hülyeség, vagy van esetleg valaki aki ezen már túlesett?
Előre is köszi
Üdv:
np
Yamaha XJ 900 S Diversion
Ui:
bozontos42: köszi a választ :)
Biti: no problem, remail is ment :)
Valaki mielőbb válaszoljon légyszi:
Úgy néz ki halott az akkum, legalábbis beindítani nem tudja a motort (betoláskor beindul), viszont egy 120 km-es út alatt nem töltötte fel (igaz lámpával és pda töltővel ment ennyit).
A töltéssel pedig nem biztos, hogy van gond, ugyanis alapjáraton halványabban világítanak a visszajelzők és a lámpa is, mint 2-3ezres fordulaton.
Ha a javítás előtt így megyek vele kb. 2×120 km-t, számítva arra, hogy minden leállítás után be kell toljam, szerintetek az káros lehet az akkumulátort kivéve valamelyik másik alkatrésznek?
Újra én.
Nem tudom mitől van ez aprobléma.
Begyújtom, behúzoma kuplungot, sebességbe teszem s megáll.
Olyan mintha nem is lenne kuplung húzva, fogja a motrot, nagy nehezen sebességbe áttolom, hogy forduljon át s akkor helyrejön ,de ha újra gyújtom megint leragad, bedöglik. (behúzott kuplunggal sem fut szabadon, annyi mintha be se húztam volna)
Mintha nem nyitna rendesen a kuplung, próbáltam állítani, de semmi.
Olajcsere előtt áll, de nem hiszem emgoldaná a problémát. Kicserélem aztán meglátom.
Hány liter kell bele, olvasgattam de annyi félét már, hogy nem tudom :P
Valaki hasonló problémával?
Vedd le azt a dobozt én is gumit cseréltem - jó nekem meg csak 30-50 között szitált de nagyon - és kiderült a doboz volt a ludas. Vedd le és próbáld ki úgy, ha nem akkor meg gumit nézesd meg egy szervízben vagy kormánycsapágy esetleg.
KÉRDÉSem hozzátok: a felniben van egy körben egy szám, az az évjáratot jelöli? A 2 szám közé bevan húzva egy vonal. Nagyon érdekelne honnan tudhatom meg mikori gyártás a felnim robogóban mindegyikben benne van meg a telókban is...
Köszönöm a választ! Pont ez a problémám nálunk egyszerűen nincs, amúgy meg ku..a drága! Már azon gondolkodtam hogy veszek valami másik motorét csak azt nem tudom hogy a kilométer óra jól mérne e a meghajtás mássága miatt! Valaki esetleg nem tud ajánlani valami másik műszercsoportot?
Ha jol olvastam most alakult ott tura motor klub.Láttam van ott zöld Divi is...képeket láttam csak.
Pont akkor mentek mocizni mikor meloztam....
Merre melozol Szfváron?
Tettem fel képeket az adatlapra is.Ez a mostani állapot.
Olvasgattam a forumon ezt a szitálás dolgot, meg beszéltem Berber kollégával is.
Nekem ha gurulok akkor 70 körül kezd el szitálni...elöször majd be toj...m, nem merem elengedni a kormány azota.
Lehet a doboztol is... olvastam azt is....gumi is....stb....
Egy centirt megér azért.Uj gumik vannak rajt....igy vettem.
Sziasztok ! Valamikor tavasszal még felvetődött hogy Órfűn találkozunk júl. 12-15 között www.bikersopenair.hu . Ha jól értelmeztem 10 fő felett addnak 2+ jegyet, és 10 % kedvezményt ! Igaz a belépő nem olcsó, de
ha a sátorhely is benne foglaltatik nem is drága. Üdv.
A motor megvétele után első dolgom volt nekem is az akksi nehézkes kivétele miatt (ugyanolyan doboztartóm+gépem van mint neked ) kivezetni egy-egy vastag piros-kék kábelt az ülés alá, menetes dugót esztergáltam rézből és forrasztottam a végére, amire menetes műanyag hüvely van tekerve, így teljesen biztonságos, onnan szoktam rátölteni télen 1-2 hetente, így nem kell kivenni az akksit, csak cserekor.
Ezúton szeretném meghirdetni a 7. XJ találkozót. Előre láthatólag az időpont július 21-22 lenne, helyszín még nem fix, de mindenképpen vízpart. A nevezés a szokásos feltételek szerint, azaz a résztvevő jelenleg/korábban/jövőben XJ tulajdonos, vagy van ismerőse, aki XJ tulaj, esetleg csak szereti az XJ-ket, vagy pedig kifejezett utálja (de szereti a fájdalmat ).
Ma az esemény két napos lenne, tehát egy éjszakát kellene sátorban (esetleg mellette a pálinkás üveget ölelgetve) eltölteni. Minden a helyszínre vonatkozó javaslatot szívesen fogadok. A túrával kapcsolatban zaklatni engem, az adatlapon megadott elérhetőségeken lehet.
Olajatcserélek s meglátom finomodik-e.
Ezért arra gondoltam, ha akku cserére kerül a sor, akkor talán nem lenne hülyeség egy vastagabb kábelt elvezetni az akku pozitív sarujától az ülés alá, hogy szükség esetén bikázni lehessen (tologatás helyett) és azt becsomagolni valahogy, amikor épp nincs rá szükség (nehogy beázzon vagy hozzáérjen valamihez). A negatív pólus meg ugye elvileg elérhető a motor valamilyen festetlen fém részénél, azt azért nem kéne külön kivezetni.
Szerintetek hülyeség, vagy van esetleg valaki aki ezen már túlesett?
Előre is köszi
Üdv:
np
Yamaha XJ 900 S Diversion
Ui:
bozontos42: köszi a választ :)
Biti: no problem, remail is ment :)
Valaki mielőbb válaszoljon légyszi:
Úgy néz ki halott az akkum, legalábbis beindítani nem tudja a motort (betoláskor beindul), viszont egy 120 km-es út alatt nem töltötte fel (igaz lámpával és pda töltővel ment ennyit).
A töltéssel pedig nem biztos, hogy van gond, ugyanis alapjáraton halványabban világítanak a visszajelzők és a lámpa is, mint 2-3ezres fordulaton.
Ha a javítás előtt így megyek vele kb. 2×120 km-t, számítva arra, hogy minden leállítás után be kell toljam, szerintetek az káros lehet az akkumulátort kivéve valamelyik másik alkatrésznek?
Előre is köszi
Üdv:
np
Yamaha XJ 900 S Diversion
Írtam e-mailt, majd válaszolj légyszi!
Előre is köszi
Üdv:
np
Yamaha XJ 900 S Diversion
Nem tudom mitől van ez aprobléma.
Begyújtom, behúzoma kuplungot, sebességbe teszem s megáll.
Olyan mintha nem is lenne kuplung húzva, fogja a motrot, nagy nehezen sebességbe áttolom, hogy forduljon át s akkor helyrejön ,de ha újra gyújtom megint leragad, bedöglik. (behúzott kuplunggal sem fut szabadon, annyi mintha be se húztam volna)
Mintha nem nyitna rendesen a kuplung, próbáltam állítani, de semmi.
Olajcsere előtt áll, de nem hiszem emgoldaná a problémát. Kicserélem aztán meglátom.
Hány liter kell bele, olvasgattam de annyi félét már, hogy nem tudom :P
Valaki hasonló problémával?
Szuper munka lett, simábban megy, be is dumáltam magamnak, hogy kevesebbet is eszik és jobban húz
KÉRDÉSem hozzátok: a felniben van egy körben egy szám, az az évjáratot jelöli? A 2 szám közé bevan húzva egy vonal. Nagyon érdekelne honnan tudhatom meg mikori gyártás a felnim robogóban mindegyikben benne van meg a telókban is...
Pont akkor mentek mocizni mikor meloztam....
Merre melozol Szfváron?
Tettem fel képeket az adatlapra is.Ez a mostani állapot.
Olvasgattam a forumon ezt a szitálás dolgot, meg beszéltem Berber kollégával is.
Nekem ha gurulok akkor 70 körül kezd el szitálni...elöször majd be toj...m, nem merem elengedni a kormány azota.
Lehet a doboztol is... olvastam azt is....gumi is....stb....
Egy centirt megér azért.Uj gumik vannak rajt....igy vettem.
ennyi...
ha a sátorhely is benne foglaltatik nem is drága. Üdv.