Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom, de amikor én két és fél éve honosítottam az olaszból hozott FJ-1200-ast akkor gond nélkül ment minden. Lehet hogy azóta változtattak a szabályokon, és az sem mindegy hogy honnan hozod a motort...
Sziasztok!
Olvasgattam a külföldről behozott motorok forgalomba helyezéséről, és megállt bennem az ütő!
A 85-ben először forgalomba helyezett motort nem lehet itthon lepapírozni,
vagy valamit nagyon félrenéztem !?
Túlélte........................de csak a postát .
Remélem, nem olvadt szét ebben a nagy melegben!
Valami komolyabbat szerettem volna, csak üveget nem merek postára adni.
Köszönöm, nem lellett volna.
Nem rossz ötlet, ennek lehet, hogy utánanézek ki tudná megcsinálni itt a környéken.
Nem tudom ven e esztergályos ismerősöd, de én12mm rozsdamentes rúd anyagból esztergáltatnék távtartót!
Az egyik felére vágatnék 8-as menetet a felső részre pedig belefúratnám a menetet. Ráadásul rá lehetne köszörülni egy 10-es villáskulcshoz helyet. Fokozom az ötletemet még azzal, hogy az idomba gumi O gyűrűt tennék.
Természetesen egy platnit is kell csinálnod amihez legalább 1.5 lemezt ajánlok legalább 10 centiméterrel hátrább kell felszerelned a dobozt különben az utasod kellemetlenül fogja magát érezni.
Valami ilyesmire gondoltam, nálam a nyeregtáska tartó van így megoldva!
Nekem a kilencszázon nincsenek fent a kapaszkodó fülek (amibe eleve nem jó kapaszkodni), mert oda van rögzítve a topcase tartója...
Egyrészt nem célom, hogy egyedivé tegyem, másrészt a gyári takaró idomon nekem van furat! Ezen a képen láthatod, hogy pontosan hol. Ezért is gyanítom, hogy az nem véletlenül van kialakítva.
Harmadrészt, nekem nincs gyári felfogatópont. Van egy sima bütyök illetve feljebb egy ilyen hurok amibe a sisakrögzítő hálót szoktam akasztani. Semmi furat nincs a vázon amihez a pl. givi monorack kart lehetne rögzíteni. (néztem is a doksiját annak, de nem találtam meg a megfelelő furatokat, ezért sem mertem venni olyat)
Az én gépem 400-as, lehet, hogy Japánban más a csomagrögzítési divat, vagy csak ezen a típuson volt más.
Szerintem így tényleg egyedivé teheted a gépet!
Még nem hallatom senkitől, hogy a hátsó takaró idomot megfúrta volna.
Legtöbben megelégszünk a gyári felfogatási pontokkal!
Sziasztok,

Azt gondoltam ki, hogy ha már úgyis szét van szedve a gép (festés miatt) megvizsgálom a lehetőségét a topcase-nek. A kapaszkodónál van 4 elég masszív csavar, amihez a hátsó takaró idom(ocska) ki is van fúrva rendesen.

Azt gondoltam ki, hogy ide betekerek egy-egy sokkal hosszabb csavart, ami kilóg az idom alól (plusz még egy anyát, hogy a kapaszkodót is fogja továbbra is a csavar) és erre erősítem rá a platnyit amin a doboz lesz.

Csinált már így valaki felfogatást?

Képek?
Sziasztok!

Meg volt a "nagy hegy" idei túra terv szerint! Csodás volt az idönk, elsőre fel tudtunk menni ami ahogy olvastam ritkaság. 3 nap 1470 km, 1 személy + nyakig pakolva 90-100-sa utazó ahol lehetett, 5 literes fogyasztás átlagban. Lehetne még finomítani a dolgon fogyiban, de hát a szerpentines játék az ilyen, élvezem a kigyorsításokat, már amit a levegő sűrűség engedett fent a hegyen, mert meglepően elfogyott a moci 1500 m felett már. Így már értem miért nem nagyon van arrafelé 1000 ccm alatt motoros, ja és a busa és tsa rajok is elmaradtak valamiért :) Akinek van lehetősége az járja meg, mi olasz és szlovénia érintésével jöttünk haza, olasz ramaty volt, nem lehet haladni, szlovén csodaszép és élvezetes.
Üdv
Köszi!
Hááát
Bázismotornál télen akciós volt 27000 ft.Cikkszám alapján nem lehet megtalálni de ha felhivod őket segitenek.
Hát oszt mé?
Köszi!
Mondjuk itt: Biker World
Bár nem tudom működnek-e még.
Hol vettél hozzá rugót?
Bontóban?
Mennyibe került?
De nem ám
Biti! Nem méretezted le azt a szerszámot a szinkronhoz?
a 170 csak a határaink feszegetése voltlink
Ez a pumpálás pattogás dolog nálam is megvolt.Először a sok levegőre fogtam aztán a sűrübb olajra amit a lágy eleje miatt használtam.Végül a rugócsere progresszívra mindent megoldott sosem volt ilyen jó.
170-es tempó? .én már 145 környékén úgy éreztem vakmerőség ilyen idős hölgyet így vallatni.
Szitálás ügyben nálam 60km/h a problémás alatta felette ok.