Nem tudom, de amikor én két és fél éve honosítottam az olaszból hozott FJ-1200-ast akkor gond nélkül ment minden. Lehet hogy azóta változtattak a szabályokon, és az sem mindegy hogy honnan hozod a motort...
Sziasztok!
Olvasgattam a külföldről behozott motorok forgalomba helyezéséről, és megállt bennem az ütő!
A 85-ben először forgalomba helyezett motort nem lehet itthon lepapírozni,
vagy valamit nagyon félrenéztem !?
Nem tudom ven e esztergályos ismerősöd, de én12mm rozsdamentes rúd anyagból esztergáltatnék távtartót!
Az egyik felére vágatnék 8-as menetet a felső részre pedig belefúratnám a menetet. Ráadásul rá lehetne köszörülni egy 10-es villáskulcshoz helyet. Fokozom az ötletemet még azzal, hogy az idomba gumi O gyűrűt tennék.
Természetesen egy platnit is kell csinálnod amihez legalább 1.5 lemezt ajánlok legalább 10 centiméterrel hátrább kell felszerelned a dobozt különben az utasod kellemetlenül fogja magát érezni.
Valami ilyesmire gondoltam, nálam a nyeregtáska tartó van így megoldva!
Egyrészt nem célom, hogy egyedivé tegyem, másrészt a gyári takaró idomon nekem van furat! Ezen a képen láthatod, hogy pontosan hol. Ezért is gyanítom, hogy az nem véletlenül van kialakítva.
Harmadrészt, nekem nincs gyári felfogatópont. Van egy sima bütyök illetve feljebb egy ilyen hurok amibe a sisakrögzítő hálót szoktam akasztani. Semmi furat nincs a vázon amihez a pl. givi monorack kart lehetne rögzíteni. (néztem is a doksiját annak, de nem találtam meg a megfelelő furatokat, ezért sem mertem venni olyat)
Az én gépem 400-as, lehet, hogy Japánban más a csomagrögzítési divat, vagy csak ezen a típuson volt más.
Szerintem így tényleg egyedivé teheted a gépet!
Még nem hallatom senkitől, hogy a hátsó takaró idomot megfúrta volna.
Legtöbben megelégszünk a gyári felfogatási pontokkal!
Azt gondoltam ki, hogy ha már úgyis szét van szedve a gép (festés miatt) megvizsgálom a lehetőségét a topcase-nek. A kapaszkodónál van 4 elég masszív csavar, amihez a hátsó takaró idom(ocska) ki is van fúrva rendesen.
Azt gondoltam ki, hogy ide betekerek egy-egy sokkal hosszabb csavart, ami kilóg az idom alól (plusz még egy anyát, hogy a kapaszkodót is fogja továbbra is a csavar) és erre erősítem rá a platnyit amin a doboz lesz.
Meg volt a "nagy hegy" idei túra terv szerint! Csodás volt az idönk, elsőre fel tudtunk menni ami ahogy olvastam ritkaság. 3 nap 1470 km, 1 személy + nyakig pakolva 90-100-sa utazó ahol lehetett, 5 literes fogyasztás átlagban. Lehetne még finomítani a dolgon fogyiban, de hát a szerpentines játék az ilyen, élvezem a kigyorsításokat, már amit a levegő sűrűség engedett fent a hegyen, mert meglepően elfogyott a moci 1500 m felett már. Így már értem miért nem nagyon van arrafelé 1000 ccm alatt motoros, ja és a busa és tsa rajok is elmaradtak valamiért :) Akinek van lehetősége az járja meg, mi olasz és szlovénia érintésével jöttünk haza, olasz ramaty volt, nem lehet haladni, szlovén csodaszép és élvezetes.
Üdv
Ez a pumpálás pattogás dolog nálam is megvolt.Először a sok levegőre fogtam aztán a sűrübb olajra amit a lágy eleje miatt használtam.Végül a rugócsere progresszívra mindent megoldott sosem volt ilyen jó.
170-es tempó? .én már 145 környékén úgy éreztem vakmerőség ilyen idős hölgyet így vallatni.
Szitálás ügyben nálam 60km/h a problémás alatta felette ok.
Olvasgattam a külföldről behozott motorok forgalomba helyezéséről, és megállt bennem az ütő!
A 85-ben először forgalomba helyezett motort nem lehet itthon lepapírozni,
vagy valamit nagyon félrenéztem !?
Valami komolyabbat szerettem volna, csak üveget nem merek postára adni.
Az egyik felére vágatnék 8-as menetet a felső részre pedig belefúratnám a menetet. Ráadásul rá lehetne köszörülni egy 10-es villáskulcshoz helyet. Fokozom az ötletemet még azzal, hogy az idomba gumi O gyűrűt tennék.
Természetesen egy platnit is kell csinálnod amihez legalább 1.5 lemezt ajánlok legalább 10 centiméterrel hátrább kell felszerelned a dobozt különben az utasod kellemetlenül fogja magát érezni.
Valami ilyesmire gondoltam, nálam a nyeregtáska tartó van így megoldva!
Harmadrészt, nekem nincs gyári felfogatópont. Van egy sima bütyök illetve feljebb egy ilyen hurok amibe a sisakrögzítő hálót szoktam akasztani. Semmi furat nincs a vázon amihez a pl. givi monorack kart lehetne rögzíteni. (néztem is a doksiját annak, de nem találtam meg a megfelelő furatokat, ezért sem mertem venni olyat)
Az én gépem 400-as, lehet, hogy Japánban más a csomagrögzítési divat, vagy csak ezen a típuson volt más.
Még nem hallatom senkitől, hogy a hátsó takaró idomot megfúrta volna.
Legtöbben megelégszünk a gyári felfogatási pontokkal!
Azt gondoltam ki, hogy ha már úgyis szét van szedve a gép (festés miatt) megvizsgálom a lehetőségét a topcase-nek. A kapaszkodónál van 4 elég masszív csavar, amihez a hátsó takaró idom(ocska) ki is van fúrva rendesen.
Azt gondoltam ki, hogy ide betekerek egy-egy sokkal hosszabb csavart, ami kilóg az idom alól (plusz még egy anyát, hogy a kapaszkodót is fogja továbbra is a csavar) és erre erősítem rá a platnyit amin a doboz lesz.
Csinált már így valaki felfogatást?
Képek?
Meg volt a "nagy hegy" idei túra terv szerint! Csodás volt az idönk, elsőre fel tudtunk menni ami ahogy olvastam ritkaság. 3 nap 1470 km, 1 személy + nyakig pakolva 90-100-sa utazó ahol lehetett, 5 literes fogyasztás átlagban. Lehetne még finomítani a dolgon fogyiban, de hát a szerpentines játék az ilyen, élvezem a kigyorsításokat, már amit a levegő sűrűség engedett fent a hegyen, mert meglepően elfogyott a moci 1500 m felett már. Így már értem miért nem nagyon van arrafelé 1000 ccm alatt motoros, ja és a busa és tsa rajok is elmaradtak valamiért :) Akinek van lehetősége az járja meg, mi olasz és szlovénia érintésével jöttünk haza, olasz ramaty volt, nem lehet haladni, szlovén csodaszép és élvezetes.
Üdv
Bár nem tudom működnek-e még.
Bontóban?
Mennyibe került?
Szitálás ügyben nálam 60km/h a problémás alatta felette ok.