Sajnos egy rossz hírt osztok meg Veletek. Bozontos motoros barátomat tegnap este baleset érte vétlenül, Pécs belvárosában egy autós elütötte Őket.
Ő és felesége is nyílt lábtörést szenvedett. Jelenleg még a pécsi honvédkórházban vannak.
Mindenki nagyon vigyázzon magára !
Segítségetek szeretném kérni a következők miatt:
Xj 900-asa Divim műszerfal plexijét próbálom kicserélni, a mostani meg van repedve. Plexit levettem, 2-2 db csillagcsavart kitekertem az idomból, ami a koplett műszerfalat fogja alul, de ez még édeskevés. Más helyet nem találtam, ahonnan még lehet kicsavarozni. Félek, hogy az egész idomot le kell venni ahhoz, hogy a műszerfalhoz rendesen hozzáférjek.
Valaki csinált má rilyen műveletet?Az idomot levenni és visszarakni mekkora munka?
Banditon csináltam már, nem volt egyszerű, nem szívesen állnék neki...
Valamiért az összes másfelen volt, kitekertem 2 és félre így legalább nem fullad le hirtelen gázadáskor .
Az a baj, h összehasonlítási alpom nincsen, hogy kellene mennie, gyorsulnia ha jó .
Igen, japán létezik, nekem is megvan de csak krixkraxok Bár ez csak a kezelési útmutató, levegő állító csavarra hasonlító rajzot nem találtam benne.
Viszont elvileg minden egyes alkatrészében megegyezik a 600-assal a 400-as (nekem is ilyen van egyébként) kivéve a henger és persze a dugattyú méretét.
Többen is vannak, akik szívesen részt vennének, de motorváltás vagy egyéb okból már csak ritkábban látogatják ezt a fórumot. Őket személyesen meg fogom keresni, amit az időpont és a hely fix.
Természetesen, lupus kolléga, Téged mindig nagy szeretettel látunk!
Az XJ-találkozók szellemiségét szem előtt tartva inkább a kisebb létszámú baráti beszélgetést, sütögetést terveztem. Természetesen a többség akarata fog érvényesülni, így kérek mindenkit, hogy véleményét ne fojtsa magába, vagy itt, vagy bármelyik elérhetőségemen adja tudtomra!
Én úgy vettem a motort, hogy az előző tulaj (még Svájcban) megoldotta az akkumulátor kivezetést, amit töltéshez tudok használni (mini-szivargyújtó aljzat az ülés zárja mellett), de persze bikázásra ez nem jó.
Így úgy tűnik még pár nap tologatás vár, mire meglesz a diagnózis, meg az új akku meg míg be is kerül. Ilyenkor hasznát venném a bikázási lehetőségnek, innen merült fel az ötlet. Aztán mivel nem töltéshez kell, nekem elég lehet csak a pluszt kihozni. A menetes dugó jól hangzik, bár nem tudom mekkora lehet, mondjuk nekem nincs ilyen gépműhelyes lehetőségem, így majd kitalálunk valami egyszerűbbet.
Amúgy Ti próbáltatok már nem üzemmeleg 900-as Divit betolni?
Én kettesben próbálom, de valahogy ha gáz nélkül próbálom, akkor beindul aztán kb. 1 másodpercen belül lefullad, a szivató állást sehogy sem tudom eltalálni.
Amíg akkuról indítottam természetesen gáz nélkül, szivatóval sikerült mindig (persze üresben) max. 2-3 próbálkozásra eltalálni a szivató állást.
Azért nekem a szivató még ilyen melegben is kellett, ha néhány órát már pihent a gép.
Betolni most kis gázzal kettesben szoktam, szivatóval, aztán beindulás után kuplung, gáz vissza, elkezd felpörögni, szivató visszavesz amennyire kell, persze megállni sem árt közben meg nem ütközni semminek:)
Szombaton halt meg az akkum, este két órát tologattam egyedül (nem vagyok aza kigyúrt fazon:) Siófokon egy rövid emelkedős szakaszon (persze az odaút előtt tankoltam tele, így még nagyobb élmény volt) mire sikerült beröffentenem.
Sziasztok ! Elmúlt hétvégén voltam Barcson motoros találkozón, a Dráva folyó melletti szabad strandon, amely engedélyezett fürdőhely. Amelynek használata teljesen ingyenes, rendelkezik igényes melegvizes tusolóval mosdóval, wc-vel, sátorhellyel, tűzrakóhellyel, büfével, ahol egy vadpörkölt 650 Ft-ba került. A városban van még melegvizes strand is. Mind ez Pécstől 60 Km-re. Én bátran ajánlanám ezt a helyet.
Ő és felesége is nyílt lábtörést szenvedett. Jelenleg még a pécsi honvédkórházban vannak.
Mindenki nagyon vigyázzon magára !
Segítségetek szeretném kérni a következők miatt:
Xj 900-asa Divim műszerfal plexijét próbálom kicserélni, a mostani meg van repedve. Plexit levettem, 2-2 db csillagcsavart kitekertem az idomból, ami a koplett műszerfalat fogja alul, de ez még édeskevés. Más helyet nem találtam, ahonnan még lehet kicsavarozni. Félek, hogy az egész idomot le kell venni ahhoz, hogy a műszerfalhoz rendesen hozzáférjek.
Valaki csinált má rilyen műveletet?Az idomot levenni és visszarakni mekkora munka?
Banditon csináltam már, nem volt egyszerű, nem szívesen állnék neki...
Kérem segítsen akinek van jó ötlete:-)
Előre is köszönöm!
Üdv. mindenkinek.
Az a baj, h összehasonlítási alpom nincsen, hogy kellene mennie, gyorsulnia ha jó .
Viszont elvileg minden egyes alkatrészében megegyezik a 600-assal a 400-as (nekem is ilyen van egyébként) kivéve a henger és persze a dugattyú méretét.
XJ 400-hoz Valakinek szervíz manuálja nincs véletlenül?
Konkrétan a levegő csavar állása érdekelne (?fordulat).
Köszi.
http://index.hu/tech/2012/07/0...
Természetesen, lupus kolléga, Téged mindig nagy szeretettel látunk!
Főleg a pörkölt!
13-14 én tervezem, hogy lemegyek Orfűre.
Én úgy vettem a motort, hogy az előző tulaj (még Svájcban) megoldotta az akkumulátor kivezetést, amit töltéshez tudok használni (mini-szivargyújtó aljzat az ülés zárja mellett), de persze bikázásra ez nem jó.
Így úgy tűnik még pár nap tologatás vár, mire meglesz a diagnózis, meg az új akku meg míg be is kerül. Ilyenkor hasznát venném a bikázási lehetőségnek, innen merült fel az ötlet. Aztán mivel nem töltéshez kell, nekem elég lehet csak a pluszt kihozni. A menetes dugó jól hangzik, bár nem tudom mekkora lehet, mondjuk nekem nincs ilyen gépműhelyes lehetőségem, így majd kitalálunk valami egyszerűbbet.
Amúgy Ti próbáltatok már nem üzemmeleg 900-as Divit betolni?
Én kettesben próbálom, de valahogy ha gáz nélkül próbálom, akkor beindul aztán kb. 1 másodpercen belül lefullad, a szivató állást sehogy sem tudom eltalálni.
Amíg akkuról indítottam természetesen gáz nélkül, szivatóval sikerült mindig (persze üresben) max. 2-3 próbálkozásra eltalálni a szivató állást.
Azért nekem a szivató még ilyen melegben is kellett, ha néhány órát már pihent a gép.
Betolni most kis gázzal kettesben szoktam, szivatóval, aztán beindulás után kuplung, gáz vissza, elkezd felpörögni, szivató visszavesz amennyire kell, persze megállni sem árt közben meg nem ütközni semminek:)
Szombaton halt meg az akkum, este két órát tologattam egyedül (nem vagyok aza kigyúrt fazon:) Siófokon egy rövid emelkedős szakaszon (persze az odaút előtt tankoltam tele, így még nagyobb élmény volt) mire sikerült beröffentenem.
Köszi
Üdv:
np
Yamaha XJ 900 S Diversion