Ja még kérdezni akartam első gumi vétele előtt állok, BT45 megy előre.
120 70 17 vagy 120 80 17 méretben kellene nem tud valaki helyet ahol 24 alatt beszerezhető? Jó lenne találni valahol akcióba olcsóbban mert néha szokott lenni.
Meg fékbetétet is vennék egyúttal előre-hátra, Lucast ajánlottak szinteresbe állítólag nagyon jó. Csak 15 a szett.
Üzemmeleg motornál ez csúnya olajos gyertyakép, hideg motornál elfogadható. A szép gyertya az hivatalosan őzbarna, azaz világos barna. Húzd meg a gyertyákat de ne nagyon ,csak annyira hogy éppen feszülni kezdjen a bicepsz, oszt jó. Nincs ott akkora baj, a laza gyertya érdekes dolgokat csinál, tapasztalat
Nos megpróbáltam kompressziót mérni, de menetes csatlakozóm nem volt hozzá csak az az odafogom technika ment és nem nagyon akart sikerülni... Béna vagyok biztos de azért 2 hengerben sikerült megmérni.
Az egyikben egyszer elment 8,5-ig az volt a max, illetve 2-szer lett ilyen 6 feletti érték, sajnos nem nagyon sikerült odafogni a bal szélsőben 8,5 lett és hagytam a francba.
Viszont kiszedtem ugye a gyertyákat. Nem tudom látszik e a képen, de a 2 baloldali az sokkal világosabb szárazabb volt, a 2 jobb oldali viszont sokkal jobban benzines volt, remélem visszaadja nektek is a kép amire gondolok. (menetes rész.) Ez mégis mitől lehet?
Továbbá a gyertyák szinte meg se voltak húzva... Mikor vettem előző tulaj cserélte újra mondta is azóta hozzá se értem és legnagyobb döbbenetemre most én húztam meg őket először annyira hogy a tömítés teljesen összelapuljon.
Én rövid távokat nem motorozok ,120 km a minimum ha elindulok, de leginkább több, az is hétvégeken már ha megtehetem. De most legutóbbi Dél-Kárpátoki kiruccanáson is tapasztaltam, hogy a motor jobban ment,könnyeben pörgött fel, valamint kb. félliterrel kevesebbet evett. Itthon nem egyszer tapasztalom a rossz benzint, különösen a makói ÖMV kútnál lehet ilyen fékező hatású benzint kapni. A szentesi Shell pont az ellenkezője, bár mostanában nem tankoltam ott, de régebben valósággal szárnyra kapott a gép az ottani sima benzintől. De mivel szoktam időnként Romániában tankolni, az ottani benzinnel jobb tapasztalatom van mint a hazaival. Szerintem Magyarországon az E-85-tel machinálnak nagyon.
Èn ebben a formában ilyet nem tapsztaltam. Eleve más országoknak más az éghajlata, így karburálás is változik némelyest. Többnyire jobbak az utak felületei (föleg ezért túrázunk külföldön), valszeg jobb (kisebb) a gördülési ellenállás. Ugyanakkor szerintem külföldön más temperamentummal motorozunk, jellemzöen nyugottabbak vagyunk, és nem ismerjük a szakaszok minden egyes hupliját mint magyarországon túrázva...èn ezeknek tulajdonítanám a különbséget.
Már párszor legyürtem münchent oda vissza, kb 300 km -ként tankolok, és nem igen tudok felmutatni bizonyítékot a honi "pancsolt benzinre". De a honos széljárás inkább belepofázik, csak azt mindenki elfelejti.
Egyszer azt olvastam egy hasonló utazótól, hogy azért eszik kifele németbe többet a gépe, mert kint magasabb az életszinvonal, így emelkedönek megy, míg hazafele németböl gurul az alacsonyabb életszinvonal fele magyarországra...
Tankolok én össze vissza... De nem hiszem hogy van az a benzin amivel a jelenlegi 4,2-nél lejjebb tudnék menni...
100-as oktánt meg azért nem akarok nehogy gondot okozzon esetleg kokszot leszedi és kárt okoz hengerben vagy akármi... Vagy nagymotornál nincs ilyen?
98-assal egyébként tényleg más valamivel de a csörgés az biztos nem a benzintől van.
Kút szempontból Lukoil-al van rossz tapasztalatom.... Akárhol tankolok egy tank benzin 298-312 km közé mindig elég. Lukoil idén kétszer ugyanaz az útvonal ugyanaz az utazó és 270 illetve 278 km-nél kifogyott csak néztem... érdekes módon semmi máshol tankolt benzinnel sose ment ennyire keveset.
Próbálj másik kúton tankolni, mert itthon nagyon pancsolják a benzint!
Külföldön tankolva az egész motor megváltozik, sokkal fickósabb lesz és kevesebbet is fogyaszt.
Nekem is a csörgés a problémám, de nálam kuplungtól független, és most úgy vettem észre, melegebb motornál halkabb. Olyan hangja van mintha egy óra ketyegne benne, csak gyorsabban.
Ha a kuplungkart behúzom akkor az a "traktoros" kopogó hang azonnal megszűnik az megvolt rajta mindig is igaz most eltűnt egy pár hónapig most megint kezdi ahogy jön a nyár :) Erre se tudok magyarázatot de néha tényleg elhagyja tudom hogy ez nem hiba sokaknak csinálja csak miért csak időszakonként azt nem tudom...
Ez a csörgés csak akkor van ha főleg hidegen indulok el vele és váltok fel, vagy ha lassítok és váltok lefele akkor néha beszűrődik valami csörgő hang de ez is csak nagyon időszakosan és csak kis sebességnél.
Tegnap mentem vele hidegen most nincs furcsa hangja, de egy 150-170 km után egyhuzamban mikor leállok teljesen másnak érzem a hangját mint így városban vagy kisebb távú nem akkora tempójú használattal.
Lehet én vagy hüle és képzelődök, de elvileg nem szabadna hogy bármit változzon a hangja meg nem értem ha valami csörög miért nem teszi állandóan.
Elszakadni tudom hogy nem fog mondta szerelő is de megakartam nézetni mert van a gépben 65 ezer de azt mondta bőven jó még a lánc is.
ha a kuplungkart be huzod akkor is csörög ?
A váltó hajtó lánca szokot csörögni , nincs rajta gyárilag feszitő elszakadni nem tud mert kb 5cm vastag , az asszony xj én az csergöt alapjáraton
Van egy szögletesebb fajta, meg van a kerekded (amilyen nekem is van) másfélét még nem láttam.
A mintavételt hogy képzeled?
120 70 17 vagy 120 80 17 méretben kellene nem tud valaki helyet ahol 24 alatt beszerezhető? Jó lenne találni valahol akcióba olcsóbban mert néha szokott lenni.
Meg fékbetétet is vennék egyúttal előre-hátra, Lucast ajánlottak szinteresbe állítólag nagyon jó. Csak 15 a szett.
Oldmotors szervezés
Meghúztam őket. Hát 4-5 km-t mentem a városban csiga tempóban annyit ment a motor előtte.
Az egyikben egyszer elment 8,5-ig az volt a max, illetve 2-szer lett ilyen 6 feletti érték, sajnos nem nagyon sikerült odafogni a bal szélsőben 8,5 lett és hagytam a francba.
Viszont kiszedtem ugye a gyertyákat. Nem tudom látszik e a képen, de a 2 baloldali az sokkal világosabb szárazabb volt, a 2 jobb oldali viszont sokkal jobban benzines volt, remélem visszaadja nektek is a kép amire gondolok. (menetes rész.) Ez mégis mitől lehet?
Továbbá a gyertyák szinte meg se voltak húzva... Mikor vettem előző tulaj cserélte újra mondta is azóta hozzá se értem és legnagyobb döbbenetemre most én húztam meg őket először annyira hogy a tömítés teljesen összelapuljon.
Már párszor legyürtem münchent oda vissza, kb 300 km -ként tankolok, és nem igen tudok felmutatni bizonyítékot a honi "pancsolt benzinre". De a honos széljárás inkább belepofázik, csak azt mindenki elfelejti.
Egyszer azt olvastam egy hasonló utazótól, hogy azért eszik kifele németbe többet a gépe, mert kint magasabb az életszinvonal, így emelkedönek megy, míg hazafele németböl gurul az alacsonyabb életszinvonal fele magyarországra...
100-as oktánt meg azért nem akarok nehogy gondot okozzon esetleg kokszot leszedi és kárt okoz hengerben vagy akármi... Vagy nagymotornál nincs ilyen?
98-assal egyébként tényleg más valamivel de a csörgés az biztos nem a benzintől van.
Kút szempontból Lukoil-al van rossz tapasztalatom.... Akárhol tankolok egy tank benzin 298-312 km közé mindig elég. Lukoil idén kétszer ugyanaz az útvonal ugyanaz az utazó és 270 illetve 278 km-nél kifogyott csak néztem... érdekes módon semmi máshol tankolt benzinnel sose ment ennyire keveset.
Külföldön tankolva az egész motor megváltozik, sokkal fickósabb lesz és kevesebbet is fogyaszt.
Ez a csörgés csak akkor van ha főleg hidegen indulok el vele és váltok fel, vagy ha lassítok és váltok lefele akkor néha beszűrődik valami csörgő hang de ez is csak nagyon időszakosan és csak kis sebességnél.
Tegnap mentem vele hidegen most nincs furcsa hangja, de egy 150-170 km után egyhuzamban mikor leállok teljesen másnak érzem a hangját mint így városban vagy kisebb távú nem akkora tempójú használattal.
Lehet én vagy hüle és képzelődök, de elvileg nem szabadna hogy bármit változzon a hangja meg nem értem ha valami csörög miért nem teszi állandóan.
Elszakadni tudom hogy nem fog mondta szerelő is de megakartam nézetni mert van a gépben 65 ezer de azt mondta bőven jó még a lánc is.
A váltó hajtó lánca szokot csörögni , nincs rajta gyárilag feszitő elszakadni nem tud mert kb 5cm vastag , az asszony xj én az csergöt alapjáraton