Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eskuszom megtartanam, ha nem a motor aranak megfelelo osszeg lenne itt az evi fenttartasa
Koszi

Epp a fold folott jarok ket es fel meterrel.

Az enyém forgalmiában 50 lóerő van, találtam már más ilyen gépet is, mégsem ismeri senki. De az enyim is szépen megy.
Sportdob van a tieden? Látod az érdekelne:)) Meg a fejidom is, sajnos:(
Megvan a Pan? Gratulálok! Leld örömöd benne!
Gratulálok! Én a helyedben elgondolkodnék, hogy ne tartsam-e meg szaladgálós motornak a túracsoda mellé...
A fogyasztas alandoan 5 liter alatt van, pedig varosban is hasznalom.
szevasz

97-es, eredeti inglis gep, itt helyeztek forgalomba, es nyilvan nem lebutitott, mert eleg szepen huz 160 kornyeken is.
Szia ravenfefe. Nekem ugyanilyen színü gépem van. Lehet, hogy rosszul tudom, de ebben a színben csak Németországba ment Divi és 50 lóerős. A tiedről mit lehet tudni? Évjárat, lóerő?
Ha valakit erdekel egy 1997-es divi, jo motorral, uj gumikkal, friss olajcserevel es szurovel, givi top rackal, kemeny 250.000 ft ert, az szaladjunk ki erte Angliaba

Repjegy meg a benzin haza 50 k.
Szoval 300 k bol MO-n van a motor, hogy ez jo avagy rossz uzlet azt nem tudom :)

Pa
A fene az ingadozo termeszetemet

Na az a lenyeg, hogy





M E G V E T T E M !


Ez a Bike matol az enyem:
Kosz a hozzaszolasokat

A helyzet az, hogy arra a dontesre jutottam, hogy a deauville nem lenne nagy merteku fejlodes az xj-m hez kepest, a pan viszont most nem fer bele a koltsegvetesbe.
A motort epp megtudnam venni, de a sok aprosag ( Muszaki, biztositas, stb ) mar tul log a lehetosegeimen pillanatnyilag.
Arrol nem is beszelve, hogy a pan mellett meg kellene tartanom a divit is, mert nem lenne szivem a napi 5 merfoldes ( 2.5 oda, 2.5 vissza )munkabajarashoz minden alkalommal kicsomagolni, bemelegiteni, stb.
Mire ezt megtennem az xj-mel mar ott is vagyok
Itt a mocik igen olcsoak, a biztositas, a muszaki, az eves ado viszont tul huzos ahhoz, hogy ket motort tartsak jelenleg.
Szoval jovo nyar elejen esedekes a vasarlas, az xj megtartasa mellett, de akkor valszeg az ujabb ST 1300 lessz a valasztasom.
De a segitsegeteket nagyon szepen koszonom !

Csak info a kepen lathato panrol : 50.000. km-nek megfelelo miles, 1996.-os, az oreg a masodik tulaj, 63 evesen vette es most mar 70 felett jar ! Azert adna el, mert mar tul nehez neki.
Talan egyszer ment vele 130-nal gyorsabban, de akkorse sokat

Szoval ha valaki be akarja odahaza valalni, kerek egy milla az ara forintban.
Az regadorol, stb semmi fogalmam sincs, de szerintem kb masfel misibol magyar rendszamos motor tulaja lehet aki akar

Paaaaaaaaaaa
Sziasztok, szia. Ha arról a Pan-ról van szó amit a képen is látunk és az az "idős" Úr a jelenlegi gazdája, én biztos, hogy mellette döntenék. (Már nem az Úr, hanem a motor mellett!) Én sajnos nem vezettem egyik típust sem ami között töprengsz, viszont elég sokáig hajtottam egy BMW R1100RT-t és én nagyon megszerettem ezeket a "böszme" túramotorokat. Valóban a használattól függ, az előttem szólók már ezt leírták, de kalkuláld bele azt is, ha a nyáron eljössz a következő XJ-s találkozóra. Én is csak annyit tudok mondani, ha hosszú túrákat tervezel szerintem a Pan a jó választás, ha nem hajtod (túrázásról beszélünk) talán a fogyasztás sem lesz annyira magas. Egyedül akkor gondolkodnék el, ha az új Deauville a másik kiválasztott, mert én azt nagyon jó, praktikus motornak tartom, szebb, erősebb mint az előd és ha lehet még túrásabbra vették a formáját. Tegnap egy kisebb motoros találkozón kettőt is láttam, a szerelem egyre erősebb iránta A BMW-ről nem áradozom, mert azt eleve elvetetted. Nálam szempont az is, hogy mely motorokat rendszeresítik a nyugati rendőrségek és ott a Pan igen népszerű típus. Azért attól keményebb teszt nem kell egy járműnek és ezekhez a típusokhoz már évek óta hűségesek az ottani zsaruk.
Bár a Deauville-t nem próbáltam soha, (és őszintén szólva nem is tetszik) az XJ900-as dolgában egyetértek veled Ronyo.
Lesz, aki nem ért egyet, de:
Én a XJ900-at gyakorlatilag bármilyen váltófokozatban 1000 és 9000 között használhatom.
A Deauville 650 leginkább 3000 és 6000 között használható. Szerintem.
Ezt el kell tudni fogadni.
Csak most értem haza, szóval most tudok válaszolni, elnézést. A Burgman Klubbal voltunk amolyan éves klubgyűlésen Balatonfüreden, egy szuper helyen. Nagyon jó hangulatú volt.
A kérdések amit felteszel, nehezek. Mert igazából nem is a motorokról szólnak, hanem a használóról. Mindkét típusnak megvannak a rajongói, és célközönségük is más. Magából a műszaki adatokból sok kiolvasható.
600-as XJ-t soha nem vezettem, arról nem tudok nyilatkozni. A Deauville a kcm-hez, a LE-höz képest kicsit súlyos jószág. Ebből adódik az én szubjektív tapasztalatom, hogy igazából sehol nem mutatkozik kifejezetten erősnek. A két hengeres motorokról általánosságban elmondható, hogy nagyon alacsony fordulaton 1000-2000 között ideges, akár bakkecske szerű ugrálással reagálhatnak a hirtelen gázadásra, közepes fordulaton 2000-5000 nyomatékosak, magasabb fordulaton már nem mutatkoznak pörgősnek, elég hamar kifáradnak. Viszont, akár 1 literrel is kevesebbet fogyasztanak, mint 4hengeres társaik, és akár 2vel mint a Pan.. Kevesebb gyertya, kevesebb alkatrész, robosztusabb felépítés, tartós technika, olcsóbb fenntartás. Mindenhova el lehet jutni vele, de tudni kell szeretni, ismerni kell tulajdonságait, elfogadni gyengéit, örülni előnyeinek.
Röviden: ha te olyan vagy, aki minden tankolás után kiszámolja, mennyit evett a gép, és még föl is írja, akkor a Deauvilla a jó választás.
A Pan European teljesen más. Robosztus túragép. Városban nem igazán kellemes vele menni, a valódi lételeme az országút és az autópálya. Szereti a benzint, 7 litert simán lehörpint. A motor hangja nagyon szép, köszönhetően a hengerelrendezésnek. Megbízható technika. Szintén súlyos kicsit, ez városban cikázásnál, vidéken kis sebességes kanyaroknál, szerpentinen lehet hátrány, ott küzdelmesebb a kanyargás, mint a könnyű túramotorokon. Viszont az állat gyönyör, amikor alacsony fordulaton, erőlködésmentesen zümmög a gép, és közben 150-160-al suhan a táj. Ki gondol ilyenkor a fogyasztásra, és a drágább fenntartásra? A Pan-on biztos, hogy kevesebbet kell váltanod, hiszen minden fordulatról selymesen és meggyőzően gyorsul.
Ha vegyes és gyakori használatra: 1 vagy 2 személy, munkába, vásárlásra, rövid és közepes túrákra, mindenféle útviszonyra keresel gazdaságos motort, akkor mindenképpen a fiatalabb Deauville.
Ha kifejezetten hosszútávfutó kompromisszum-mentes élménymotort keresel a hétvégékre és akár európai országjárásra, amellyel öröm az országúti túrázás, nem számít a fogyasztás és a járulékos költségek, akkor a Pan.
Én a fiatalabb Deauville-t venném meg. Én kiszámolom a fogyasztást. Ha már kevésnek érzed, és szeretnél nagyobb erőt, később még mindig válthatsz.
Egyébként, mível gyanítom, hogy a 600-as XJ sem valami gyorsulás fenomén, a Deauville nem lesz érezhetően gyengébb vagy rosszabb. Talán csak a váltás átszokáson kell túl lenni. És jó lesz.
Szevasztok.

Bar nem sok hozzaszolas erkezett az elozo erdeklodesemre, de ujabbal teteznem.
Eloszor is leszogeznem, hogy sokat szamit a velemenyetek, es szivesen meghalgatnam, szoval legyszi segitsetek.
Arakat azert nem irok, mert meg viszonyitasi alapnak sem elegendok az itteni arak a magyarhoz kepest, koszono viszonyban sincsenek, tehat az ar alapjan nem tudtuk segiteni.
DE muszakilag igen.
Nagytestu turagep vasarlasanak kuszoben allok, de nehez dontenem !
A Honda az eggyetlen, aminek gepei elfogadhatoak szamomra, a BMW nem tetszik, sem formaja, sem motorja miatt, a tobbi japan pedig nem gyart megfelelo nagysagu TURA gepet.
A kerdesem az lenne, hogy TI Honda deauwillet vennetek 1 egysegert, ( tetelezzuk fel a hasonlo muszaki alapotot es 5 ev elonyt a Deauwille reszere, tehat a masik 5 evvel idosebb ! ) vagy st1100 Pan European-t 2 egysegert ?
Tehat a kerdesem leegyszerusitve, egy 5 evvel idosebb nagytestver megeri e a duplajat arban a kicsinek ?

Kosz a valaszokat, surgos lenne !
A másik családtag.Mind a kettő echte magyar templomtéri, mikagyár menti,Öskü szíve kenel Többszörös állatorvosi várótermi győztes stb.... mind a kettő!
Szép kis példányok a japán harcikutya kategóriából.Jól van akkor nem megyek hozzád!
Kedves Ronyo !

Segits mar annyiban, hogy elarulod, erzesre, es adataira valo tekintettel mennyivel tunik gyengebbnek a 650-es deauwille, a 600-s divinel ?
Gyorsulas, vegsebesseg, stb.
Sot altalanosaggban, milyen a viszony a soros 4-es, meg a V 2-es kozott ?
Talaltam egy 2001-est nagyon jo arban, le se irom mennyiert, mert elajulnatok
De fazom egy kicsit attol a V-2 estol
Es sajna nagyon nem talalom a lehetoseget, hogy kiprobalhassak egyet
Olvasgattam ezt-azt, de mar lassan elveszek a sok info kozott

HELP ME, PLS
Komoly férfi portré... Szép. Gondolom véd is. Na egye kukac nézzünk csládi fotókat...

Ezek is Japánok.
Biztos ez a közös lónak ........ szindróma. Sok olyan emberke van aki úgy van vele, hogy ezeken kiéli magát és ennyi.Majd, ha a gyári időn belül kéne cserélni a lánckereket és láncot, saját zsebéből finanszírozná, talán a rendetlenjét is lehetne ösztönözni.A hondával én is szemezgetek még.Az egy teljesen középkategóriás "alacsony áras" jó képű, nem kapkodós túragépnek néz ki.Ha lenne rá alkalmam egyszer kipróbálnám élesbe is.
A 3 db. TDM-t a helyi alapítvány vette, nem központi beszerzés volt. Nagyon szépek, bár én most is azt vallom, hogy rendőrségnek láncos motort nem vennék. Sajnos az a tapasztalatom (pont a Diversionoknál), ha elmúlik a motor varázsa valahogy a lánc karbantartásához senkinek nem hajlik a dereka. Mivel ezek a motorok szinte csak a városban mozognak én a Honda Deauvillet vettem volna meg, nem véletlen, hogy nyugatabbra ezt a márkát rendszeresítették. Nekem is az egyik nagy kedvencem az a motor, megelőzve a nagy "Burgonyát"
Rendes gyerek vagy!Én úgy tudtam, hogy a határőrök kaptak csak TDM-et.Ezt is rosszúl tudtam Hát szépek ezek még villogóval is.Lehet, hogy mire ezeket selejtezik, addigra fel is érem az árát.
Na a TDM csak Neked, kívánságodra
Lassan itt a tavasz! Iparkodni kell a szépítéssel.
Jól van na! De azért ne legyél nagyképű! Ide motorozol? Ha minden ok már a gépen akkor el is várom! Kutyámmal azért elötte haverkodj össze, hogyha rossz szándékkal jönnél.
Sziasztok. Nekem volt Kenda gumim hátulra felrakva. Elötte Michelin Makadam volt. Sokkal tovább tartott, míg bemelegedett, ez néha zavaró volt, de tényleg jól bírta és ha bemelegedett, tartotta a fenekét rendesen.