Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tud valaki jó szervizest Veszprémben vagy a környékén?
603 motor volt este..........
Mindenképp lehet elengedett kormánnyal gurulni..............ideig-óráig.................bátorság kérdése.
Kiegészítés a gumicseréhez

Megszűnt a veszett kormányszitálásom is. Valószínűleg szarul volt kiegyensúlyozva a kerék a másik gumival.. hiába futott keveset (gyanítom a felrakásnál lett elcseszve anno). Így végre ezzel a motorral is lehet elengedett kormánnyal gurulgatni
Nekem az északi részen a fenyőerdő végi sok hajtűkanyaros a kedvencem.. no meg a fent a csúcs közelében az a kisebb mélyedés ahol szinte körbe megy az út
Ilyen volt a tegnapi közös motorozás a lengyelországban elhunyt társainkkal.

http://youtu.be/LRHzJosYRY0
Sziasztok! xj 900f-re keresek bukócsövet. üdv. istván!
Mi Targu Jiu felől vágtunk neki, a felfelé vezető oldal volt a szebb, új burkolatú, a levezető oldalon vannak még nagy hiányosságok, hasonlóan ahogy írtad. Viszont látszik, hogy dolgoznak rajta mert láttunk egy pár munkagépet az út szélén.
Ami az első képen látszik talán vízalámosás 2-3 méter mély, na abból rengeteg volt, és alig voltak kitáblázva, pont egy olyat kaptam le, ahova éppen raktak táblát, de sok helyen hirtelen ott van ez a szakadék
És a szebbik fele:
Mi esős idő után voltunk pár nappal, nem volt vészes.
Most is csak pár kisebb szakaszon építik az utat?
Tavaly csak pár ilyen felbontott szakasz volt.. max 1-200 méteres hosszúságokban
A Transzalpina rosszabb oldala, itt mekkora sár lehet, ha esik az eső...
Köszi szépen Biti!
Ezennel Neked ajándékozom az Emberiség Megmentője címet!
Légyszi' írj egy mailt a pernahajder@gmail.com címre és akkor megírom Neked a postai címem.
Még egyszer köszi!
Hát persze, hogy van .
Lámpát a keretben tartó rugó.
Asszem MZ-é is jó lehet bele, ha nem kapsz keress+ oszt postázok 1et2őt.
Hali!
Gyerekek! Van itt valaki, akinek olyan kockalámpás XJ-je van, mint nekem? Lenne egy kérdésem.
A minap, a lámpa keretéből kiesett egy törött, fura alakú "rugószál".
Gondolom, hogy ennek kéne a lámpát stabilizálni a keretben.
Hogy lehetne ilyet szerezni, illetve mi ennek a pontos neve?
Készítettem két képet is az alkatrészről.
Aki tud, kérem segítsen!
Előre is köszi!
Örülök, hogy jól sikerült a túra! Legközelebb remélem veletek tarthatok, már ha egy Kawasakis mehet veletek!
Eladtam a gumikat.. úgy néz ki az elsőnek is megvan már a gazdája (ami mellesleg olyan mint az új!)

Biztosra akartam menni. Szeretek teligázzal elgyorsítani lámpától, meg falutáblától.. az eszi a gumi közepét elég erőteljesen.

4 mm minta volt hátul középen (újkorában a BT45 7mm-eres hátul), és elöl is (de elöl 4,5 mm körüli a gyári mélység)

A krími gurulás miatt dobtam le, meg mert jobb gumit szerettem volna.

Szerintem nyugis stílusban még olyan 7ezer benne lett volna..
7500 km-es gumit le kellett cserélni? Pedig én pont ilyen Bridgestone BT45 R-t néztem ki magamnak mivel elég kedvező az ára, de lehet hogy még se vegyem meg?
Progresszíven fékezek.. mindig, nem lesz gond.

Az mondjuk furcsa hogy csak 0,3 mm-rel mélyebb az első gumi mintája mint a kb 7500 kilométert futott BT45-nek volt.
Majd rájössz..............nagyon hirtelen ne mard el az elsőt és nem lesz gond.
Kíváncsi leszek hogy fog teljesíteni.. olcsó volt, és DOT szerint 2012-es a gumi

Mindenesetre az eleje nem csúszósabb mint a BT45-tel volt. Sportgumihoz képest lehet hogy katasztrofális, de a BT45-nél nem rosszabb, sőt, inkább jobb. Igaz még csak egy intenzív fékezést csináltam vele
Minden új gumi billegális.
Fent van a PR2 szett Első benyomások jók! Szinte magától dől a motor
Hali!

A motoros, ha megnézed egy balos kanyarból jön ki, csak ott valamit aláérzett rendesen...nagy mákja van.