Nsr-en annó már szedtem szét az elsőt,de úgy emlékszem,hogy kézzel kitudtam nyomni a dugatyúkat,na majd holnap meglátjuk,kipufogók is meglesznek kicsit babrálva,majd töltök fel videót a végeredményről!
Ma lvettem a ynerget,átfújtam féktisztítóval,meg kitisztítottam amennyire lehetett,de holnap veszek féklöttyöt,aztán szétszedem komplett,csak segíteni fog rajta :)
Szerintem ha alaposan megtakarítod a dugattyúk felületét, persze érzéssel, akkor azért tartós lesz. Én hígítót illetve a mosogatószivacs durvább felületét használtam takarításra, és sok ezer km óta jó a fék.
1000 Km múlva ugyanúgy be fog rohadni mint ahogy most be van. Csinálhatsz vele akármit, ezen nem fog változtatni. Ezt nem azért mondom hogy ne pucold ki hanem hogy ne bosszankodj amikor legközelebb szétszeded...
Sziasztok!
Hátsó fékem nem áll rendesen vissza az eredeti pozíciójába,kivettem a kereket kissé szétfeszítettem a dugattyúkat,visszatettem a kereket,akkor jó volt,de az első fékezés után már megint szorul,ha felteszem sztenderre,és erőből megforgatom a kereket,szinte azonnal megáll,találkozott már valaki ilyen problémával?
Amíg nincs meg az eredetvizsga addig ne vedd meg, ne fizess semmit ! Igaz oda eleve kell a törzskönyv, ha nincs akkor majd ők utánajárnak. Ha vétel előtt nem akar eredetvizsgát az eladó, akkor az gyanús, vigyázz!
Van másik motor is a világon.
Szia nekem is egyezik akét szám.Mikor a fiamnak vettünk autót,kereskedésben,már megirtuk a pappírokat akkor derült ki hogy nincs törzskönyv. Megbíztunk bennük aztmondták postán elküldik.
A végén rendőrségi ügy lett belőle.
Törzskönyv nélkül NE VEDD MEG !
Kösz a biztató szavakat, talán azért szétszakadni csak nem fog a lánc mert nem szervizben csinálták. Egyébként arra ügyeltem, hogy ne legyen se túl szoros, se túl laza a préselés.
Ügyes szerszémot készítettél.
Mégis megosztanám veled, hogy a gyári prészserszámok határolóval rendelkeznek. Vagyis csak egy megadott felületig tudod tekerni a csapot, utána felül. Ìgy lesz benne abba a toleranciában amikor az o-gyürü nem fog szorulni, és nem lesz laza. A barátomnak a szervizben csinálták , elmondásuk szerint a specifikus láncnitelövel. Kb 15 ekm múlva az a lánctag adta meg magát ami préselve volt. (18 ekm-nél ment a kukába.) Mondjuk élböl végtelenített láncokkal dologozom ha lehet...
Persze ettöl még lehet hogy ösztönböl ráhibáztál a helyes zömítésre. Ugyan nem kell belöle nagy ügyet csinálni, de ház szerszám használatakor megnö az esélye hogy rossz zömítés esetén rosszul fog tömíteni, vagy szorulni fog, aztán meg lehullik a motorról a lánc , csak egylötte viszi amit ér...
Szia ! Bár én személyesen még egyet sem próbáltam ki, de ez az amit árban a szívemhez közel éreztem, és elég korrektnek tűnik ! http://www2.gigatel.hu/sale/Mo...
Tegnap láncot cseréltem, szerintem még a gyári volt rajta és kibírt 33000 kilométert.
A láncot nittelni kellet és mivel nem akartam a szerszámért pénzt kiadni csináltam egyet. Egy darab "U" vas, egy csavar, két anya, ennyi kellet hozzá és egy kemény 6 mm átmérőjű pálca (porlasztó csúcs, gyors acél), amit kúposra köszörültem. A csavar végét megfúrtam, ide került a kúp, ez nyitja szét a furatos csapot.
A végeredmény tökéletes lett, és nem kellet hozzá több ezer forintos szerszám.
Szedd szét és pucold meg a dugattyúkat!
Hátsó fékem nem áll rendesen vissza az eredeti pozíciójába,kivettem a kereket kissé szétfeszítettem a dugattyúkat,visszatettem a kereket,akkor jó volt,de az első fékezés után már megint szorul,ha felteszem sztenderre,és erőből megforgatom a kereket,szinte azonnal megáll,találkozott már valaki ilyen problémával?
Amíg nincs meg, ne vedd meg.
Van másik motor is a világon.
A végén rendőrségi ügy lett belőle.
Törzskönyv nélkül NE VEDD MEG !
De ez érthető szerintem !?
Nálamis egyforma a két szám!
Én a törzskönyv miatt jobban aggódnék.
Ha nincs meg ne vedd meg a mocit!
Ma akartam megvenni egy mocit, de az eladó nem tudja hol a törzskönyv !
A másik, szerintetek van olyan, hogy a motorszám és az alvázszám megegyezik ?
http://yamahazakar.hu/hirek/te...
Mégis megosztanám veled, hogy a gyári prészserszámok határolóval rendelkeznek. Vagyis csak egy megadott felületig tudod tekerni a csapot, utána felül. Ìgy lesz benne abba a toleranciában amikor az o-gyürü nem fog szorulni, és nem lesz laza. A barátomnak a szervizben csinálták , elmondásuk szerint a specifikus láncnitelövel. Kb 15 ekm múlva az a lánctag adta meg magát ami préselve volt. (18 ekm-nél ment a kukába.) Mondjuk élböl végtelenített láncokkal dologozom ha lehet...
Persze ettöl még lehet hogy ösztönböl ráhibáztál a helyes zömítésre. Ugyan nem kell belöle nagy ügyet csinálni, de ház szerszám használatakor megnö az esélye hogy rossz zömítés esetén rosszul fog tömíteni, vagy szorulni fog, aztán meg lehullik a motorról a lánc , csak egylötte viszi amit ér...
http://www2.gigatel.hu/sale/Mo...
A láncot nittelni kellet és mivel nem akartam a szerszámért pénzt kiadni csináltam egyet. Egy darab "U" vas, egy csavar, két anya, ennyi kellet hozzá és egy kemény 6 mm átmérőjű pálca (porlasztó csúcs, gyors acél), amit kúposra köszörültem. A csavar végét megfúrtam, ide került a kúp, ez nyitja szét a furatos csapot.
A végeredmény tökéletes lett, és nem kellet hozzá több ezer forintos szerszám.