Hát igen, sebes szegény de már rajta vagyok az ügyön. Az új féket most sikeresen bekoptattam, simán fejre tudok állni vele
Életem első pályamotorozása volt Kakucs, hát nagyon sokat tanultam, nagyon megérte - menjetek el egyszer.
Nézzenek oda
Jó látni a kicsikét, bár ahogy nézem, még sebes az orra
A féket kicserélted már? Milyenek a tapasztalatok?
Egyszer ki kellene próbálni nekünk is Kakucsot
Cimbora tegnap hozta haza az "új" Bandiját, lehet, hogy még mi is ott kötünk ki a nyáron ...
Egy szinkron és egy üveggyertyás hangolás a karbipucc után csodákra képes. Nekem is el vol hanyagolva a gép és elég jól sikerült a művelet, azóta fincsi lett, bár a fúvókázás nekem nagyon bejött, ezáltal némileg a stílusomra hangoltam a gépet.
Nézd meg a levegő szűrőt, hogy tiszta-e? Nekem 20000 km után is olyan mint az új. Szerintem túl sok kaját kap a gép, ezért kormol. A karbit be kell állítatni. Nem szabad 5 liternél többet ennie akárhogyis hajtod.
Szia! Mondjuk a szine jobban érdekelne ebben a dologban a gyertyának mint akm futása. De ha így olvasom annyira nem rossz, viszont a füst engem is zavarna nem kicsit.
Nekem tetszik ha a fogysztás 4.5-el kezdődik, de semmiképp se menjen 5.5 fölé. Az 1.2-es gondolom azért jó 6 litert tuti bekajál...
És nekem elég amit egy 600-as tud. Ha meg nagyon szépen megyek, hogy ne egyen sokat egy nagy köbcentis, akkor minek?
Lehet, hogy a legközelebbi nagyobb lesz, de most elég ez bőven.
A 900-as diviben a kardán vonzott, olyat még vettem volna.
Szia! Én javasolnék neked egy komplett szakszerű karbi pucolást kis o gyűrűk cseréjével, beállítás, szinkron, ill. gyertyák ellenőrzését szükség szerint cseréjét. Ha érdekel, akkor írj emailt: mpluszd.szerviz@gmail.com Fejér megye Dunaújvárosban vagyunk.
Nagyon szép mély hangja lett,és nemtúl hangos,Íme pár kép.