Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dobjá má meg 7 rugóval................és ne lineárissal hanem forintal.
Mind1.. 7 rugó nem a világ. De felettébb bosszantó.
Sima organikust akkor sem rakok bele ha ingyen adják.
Pláne neked.............mindíg azon van a talpad.................még egy Tuonon talán meg TL ezresen.
De neked...............ehhh..............már akkor mondtam mikor beraktad.
7200 Ft volt.. ócóság

Amúgy FRPetivel most levelezek.. ő azt írja hogy 20 000ret el szokott menni (ő is ilyet használ)
Aha, és nem egyezik

A 900F-en fém van, és nagyobb is mint a 900S-en
Az árából?
Kupakot ránéztétek?
Szia, ha holnapig ráér, megnézem
Csak ez éppen XJ900S hátsó fékbetét.. talán ehhez kéne méretezni
Honnan tudtam volna.. ?
Nem neked hanem 40-el pilinckázó pannóniásoknak gyártja a cég,Olynnak aki néha fékez de inkább motorral csorog a forgalomban.Tehát közlekedő edényeknek.

Eleve piros platninak kéne lennie egy normális brembonak nem tudtad?
..és ilyet árulni se szabadna, mert ez inkább való fogmosásra mint fékezésre.

Utcán használtam, nem állatkodva. Vagy ez mire való ha nem közlekedésre?
Ez nem megégett.. ez elkopott
Mondtam hogy a sima organikus betét nem csak bremboban hanem minden gyártónál gyenge.
Nem a márka volt a gond hanem hogy szar összetételt választottál.

Brembo SA utcai szinter a glokneren lefelé állandó fékezéssel sem égett meg pedig nehéz vagyok mint a kő.
Sziasztok! valaki tudja véletlenül a Yamaha xj 900f elsőkerék csapágyszámát? Előre is köszönöm!
..folytatom

amúgy mellesleg k*rva pipa is vagyok emiatt

Itt egy kép.. ennek nem így kéne kinéznie!
Azt írtam, hogy a brembo fékbetétről nem írok véleményt amíg nem kopott be (május 4.)

Nos, mentem vele 1000-1100 kilométer körül, és úgy bekopott halljátok hogy teljesen el is fogyott! De ha ez még nem is lenne elég, szarul is fog (az előző nem tudom milyen márkájú betéthez képest)

A féket fékezésre használtam.. mielőtt itt valaki.

7-800 km közút és olyan 300 km Főváros volt benne... ! autópálya, kakucs stb nem!
XJ600S, 1995-ös...
szívesen elvinném hozzá, ha csak annyira is, hogy meghallgassa, kell-e aggódnom...
mikor megvettem láncszett csere, karbiszinkron volt a yamaha szervizben, de a szervizes srác nem mondta, hogy nem lenne megelégedve a hangjával...
Annyiban egészíteném ki, hogy vagy a primer lánc csörög, vagy pedig az a fogaskerék amit az indító motor meghajt. Az a fogaskerék tengely irányban nem rögzített és alapjáraton, mikor a szabadonfutónak kicsi az ellenállása, neki tud ütődni a blokkfélnek. Ugyan így jártunk egy divivel, hogy kicserélték a primer láncot és pont úgy csörgött utána is. A primer lánc amúgy is egy bazi széles lánc, ha az megnyúlik, akkor gond van. Annak ez volt a baja.

Kérdezőnek: Nem biztos, hogy megéri javítani, mert kb 30 egy tömítéskészlet, plusz amik előjönnek közben. Ha nem magadnak csinálod akkor simán belemegy 100e ft.
Ez milyen motor konkrétan ? Nem a Yamaha szervizre gondoltam. Van onnan 400 méterre egy nagyon jó barátom aki közel 20 éve ilyen gépekkel foglalkozik.
hat ez az, nem csak alapjaraton csorog, kuplung behuzasra sincs valtozas...
Legjobban az önindító környékéről jön a hang, de csak alapjáraton 1500-as fordulat fölött már nem hallod, akkor a primer lánc csörög, de azzal ne foglalkozz én 30 ezret lenyomtam ezzel a csörgéssel.
nem, nehany honapja vettem, azota ilyen...

a kuplungra gondoltam, mert itt olvasva tobbeknek is zorog valamennyire a gepe, de mostanaban tobben felhivtak a figyelmem, legutobb egy ismeretlen motorszerelo srac a kuton...
Egyik pillanatról a másikra kezdett el csörögni?
a yamaha szervizre gondolsz?
valami iszonyatosan csorog a motorban (nem tudom, szelephezagot kellene allitani vagy a vezermulanccal van gond?!)
Palotán tudok, mi a problémád ?