Jó kis menet volt!
Két nap alatt 1300 km. Számomra Románia továbbra is a kalandok födje marad.
Első nap megnéztük a déli Dunát, vasárnap meghágtuk a Transapinát és haza.
Mindenki Yamahával volt így érthető, hogy műszaki hibáról nem tudok beszámolni. 2000m magasan azért szegény Divik küzdöttek az oxigén hiánnyal.
Kazán-szoros valamelyik kátyújában átbillent a kilométer számláló a 60 ezresen, ezt gyorsan megünnepeltük egy kávé mellet.
Köszi, már esztergálja egy cimbi. Nekem inkább az forralta fel az agyvizem, hogy mi a francért kellett azt valakinek leszedni. Mert ha aranyból vag platinából lenne, még meg is érteném. D csak egy szar aludarabka.
Lényegében ez a szuszogója, a sapi csak dísz.
Gyárilag a tetején keresztül van fel ponthegesztve.
Ha gondolod szerintem tudok egyet bontani de akkor is csak a sapit, egybe nem jön ki, letörik a sapi.
GS 500 fórumból kopizva.Ebbe a kurva országba mindent lehet?
"Kicsit mellbe vágott mikor felfele a Mátrafüred-Mátraháza szakasz szinte összes balos kanyarja (külső ívű) precízen fel volt olajozva. De nem ám csak úgy véletlenül itt ott elfolyt...szépen szisztematikusan az összes balos kanyar ugyan ott. Olyan szabályosan hogy már számítani lehetett rá.
Kékestetőn kikáromkodtam magam, aztán elindultunk Pásztó felé. Galyatetőnél szintén ott vannak az olaj csíkok. Persze úgy vettem észre, hogy megcsúsztam az egyiken. Aztán szerencsére több ilyen incidens nem volt.
Forró aszfalt, tapadós gumik, fasza kanyarok."
A sapka alatt van egy kúp, aminek a belső, kerék felőli oldalán van egy pici, tűnyi lyuk. Egy szaki azt mondta, hogy nem gond, hogy nincs rajta a sapka, de én úgy vagyok vele, hogy akkor a japók nem tervezték volna oda, ha nem kéne.
Köszönöm szépen. Azt nem tudom, hogy a fenébe szedték le. Egyébként úgy látom, hogy préselve van. Szerintem valami fém ragasztóval fogom megoldani. Egyébként úgy saccolom, hogy egy kb 1,5 falvastagsága lehet.
..már csak az a kérdés hogy azt hogy lehet leszedni? Tök kerek.. nincs rajta fogás
Ahogy a motoron van lemértem. 22~22,5 mm az átmérője és 16 mm a magassága. Gondolom alatta egy lyuk van..na azt nem tudom milyen mélyen kell ezt oda betekerni
Valami buzi, a kurva anyját neki, leszedte a kardánomról a kis szuszogó-sapkát, vagy mi a szösznek hívják azt. Ha valaki megtenné, hogy tolómérővel kicentizi nekem, hálás lennék. Esztergáltatok egyet és valahogy ráragasztom vagy mittomén. Aki segítene annak millió köszönöm, ha esetleg az elkövető meg olvassa, akkor a kurva anyját neki! Bocs a trágárságért, de ez gusztustalan volt.
Sziasztok xj fun-ok.
Lenne egy szakmai kérdésem-kérésem.hátsó fék tisztítás közen döbbentem meg hogy nagyon megkopott a tárcsám.A gyári méret 5mm vastagságot ír,de a minimumra nem ír semmit csak hogy a tárcsán van jelölés ami a minimális vastagságot jelöli..Nos az én tárcsámon semmi nincs,csak annyi hogy 4,2mm-re kopott,és elég barázdásan kopott.A betétek is elég kopottak,és nem is egyformán kopott a kettő.ha valakinek van eladó jó tárcsája,és betétje kérem írjon..köszi(amugy 1999-es xj600S a gépem).
Két nap alatt 1300 km. Számomra Románia továbbra is a kalandok födje marad.
Első nap megnéztük a déli Dunát, vasárnap meghágtuk a Transapinát és haza.
Mindenki Yamahával volt így érthető, hogy műszaki hibáról nem tudok beszámolni. 2000m magasan azért szegény Divik küzdöttek az oxigén hiánnyal.
Kazán-szoros valamelyik kátyújában átbillent a kilométer számláló a 60 ezresen, ezt gyorsan megünnepeltük egy kávé mellet.