Régebben gondolkoztam azon, hogy az idom belső felére tépőzárat kéne ragasztani és oda felfogatni kis táskát.
Sajnos csak a gondolat született meg, ki kéne kísérleténi milyen ragasztó lehetne jó erre a célra.
Pálmatexre gondoltam először a kesztyű tépőtőárját sikeresen megragasztottam veje.
Lehetett kapni annó mágneses dobozokat. Nem tudom forgalmazza-e még valaki. Kifejezetten arra lettek kitalálva, hogy a tartalék kulcsokat bele lehetett tenni és mágnessel felrögziteni valahova a kocsira.
Én úgy értelmeztem, hogy ezt sms-ben küldte el a motorozz.hu-s hozzászólónak. Ha nem sms-ben jött, akkor elnézést. Csak maga a történet miatt raktam be, nem akartam idegen tollakkal ékeskedni, mielőtt valaki félreérti. Mert szeretnek az emberek dolgokat félreérteni.
Aki már jobban szedett szét XJ 900 Divit attól kérdeznék egyet.
Hol van olyan pont a motoron amit viszonylag gyorsan (15 percen belül) némi bontással el lehet érni, és nem kell hozzá a motor kulcsát használni?
A krími túrára viszem a tartalék kulcsokat, hogy ne kerülhessek véletlenül se cikis helyzetbe. Szóval a tartalék slusszkulcsot a dobozkulcsokat meg a lezárók kulcsát (ez így elég vaskos azért) szeretném valahova a motorra rögzíteni fixen! arra a két hétre.
Ki hol kezdené? Nekem egyelőre a fejidom tűnik esélyesnek..
A lengyel baleset túlélőjének sms-e.
"Próbálom keresni a szavakat, de csak a könnyeim folynak.
A túra csodálatos volt. A szlovák paradicsom- csakúgy mint máskor - most is gyönyörű és élménydús volt. Másnap Wieliczkai sóbánya, és HAZAINDULTUK!
Az, hogy mi történt, már mindenki tudja. Az, hogy hogyan, már azt is. Az, hogy miért,...
Az első motor abban a bizonyos jobb kanyarban frontálisan ütközött a szabálytalanul szembejövő autóval. Kiss Jánosnak és feleségének a mindig mosolygós Andinak esélyük sem volt. Előző nap mikor fent ültek a szlovák paradicsom egyik függőleges sziklafalának peremén János nevetve azt mondta: "nem szeretnék leesni. Ha meg kell halom, inkább motoron haljak meg" Lehet, hogy túl közel volt az éghez és meghallották?
Itt kérem azokat a kedves segíteni akaró motoros társakat,akik tudják János és felesége Andi pontos címet, segítsenek megadni. Nehéz kötelességem, hogy megmaradt dolgaikat családjuknak átadjam. Előre is köszönöm.
Sajnos a második motor vezetője - régi jó ismerősöm - Zsigmond Lajos a sokak által ismert és tisztelt Poláris is elment közülünk. Ő már csak az égi pályák kanyarjait róhatja.
Nyugodjanak békében.
Lajos felesége Kati egy lengyel kórházban fekszik, úgy néz ki nem súlyos sérülésekkel.
Talán nem szerénytelenség, hogy magamat is megemlítem (FJR). Én harmadiknak haladtam és amikor abba a bizonyos kanyarba - ahol már előttem két társam frontálisan ütközött az autóval - én csak egy hatalmas kb.3 méter magasságú lángtengert észleltem. Teljes fékezésem ellenére is beleszaladtam a lángtengerbe. Ekkor már semmit sem láttam és abban a pillanatban hatalmas ütéssel utolértem valamit. Valószínűleg a lángoló motorokat. Feleségemmel Ildikóval együtt lerepültünk a motorról és igen vannak védő angyalok! Ildikónak szinte semmi baja nem lett néhány véraláfutáson kívül. Engem bevittek a kórházban ahol végig röntgeneztek és kiderült, hogy nincs sehol törésem. Ez volt tegnap éjjel. Azóta már minden porcikám fáj. DE TÚLÉLTÜK!
Hát ennyi. Egy csillaggal kevesebb fog ragyogni az égen. Nekem a sarkcsillagról mindig Te fogsz eszembe jutni Lajos. "
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a 2 komponensű gumikkal?
Valami olyat szeretnék, ami túrás, de azért tapadjon is, nem baj ha kicsit előbb elkopik.
Tegnap volt szerencsém néhány vasat kipróbálni!
Az FZ8 miatt mentem, de csalódtam kicsit benne.
A motorozási élmény szempopjából a következő sorrendet állítottam fel magamnak! Z1000, W800, Z750, FZ8, de még is a legkirályabb az öreg TS 250-es volt Kakucson.
Még egy tanulságot leszűrtem, neked motoron senki ne akarjon 200-al csapatni!
Köszi a tippet,ma elhúzódott a kipufogó csinálás még most sincs kész teljesen mert a hegesztőnek elkellett mennie egy helyre,de remélem holnap a féknek is nekieshetek.
Én anno úgy csináltam meg egy berohadt féknyerget, hogy a munkahengerek kiálló részét fémtisztára tisztítottam (természetesen nem csiszolással ), majd a félbeszedett féknyeregbe a dugattyút satuban (alumínium satupofavédők + rongy) között befelé indítottam meg. Az összekorrodált rész így fellazult, majd onnantól már kézzel ki lehetett venni a dugattyút, és nem kellett fogóval megfogni, ezzel a megkarcolódás veszélye nem állt fenn. Sok sikert a művelethez!
Sajnos csak a gondolat született meg, ki kéne kísérleténi milyen ragasztó lehetne jó erre a célra.
Pálmatexre gondoltam először a kesztyű tépőtőárját sikeresen megragasztottam veje.