Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elhiszem, de nem tudok egy olyan 2000 után gyártott motort se ami tetszene, és megfelelne az igényemnek, és a jelenlegi anyagi lehetőségeimnek is.

Régi gép modern futóművel, ez kell nekem. Kár hogy összességében ez a konstrukció drágább mint alapból egy modern motort venni
Mostmár csak azt tudnám mi az a GSA?
Ja, kicsit magas. Két lábbal pipiskedve (de nem lábujjhegyen azért!), vagy egy lábbal majdnem telitalppal talajt tudok fogni. A magasságával nincs bajom.

Viszont tegnap felültem az egyik GSA-ra. Hiába volt nehezebb a Divim (a 3 doboz tele volt pakolva, mert előtte egy hétig máshol voltam..), mint a csak ásványvízzel és egy hátsó dobozzal nehezített GSA, nem tudtam oldal sztenderről felvenni, úgy hogy rajta ülök. Furcsa is volt.. meg nem is igazán értettem. Szerencse hogy eddig se vágytam rá, de mint a helyzet mutatja, ez nem is gond.

Azért nem tartottam meg a GS-t, mert nem szeretett tartósan 120-130 fölött menni (vagy legalábbis én nem szerettem annyira pörgetni hosszútávon). A Divivel ennél gyorsabban közlekedek, és ez tetszik. Ja, és a Divi is kellőképpen igénytelen

A dobozolhatóság meg elég erős kritérium nálam, így van pár kategória ami alapból kizárásra kerül
Bazz...............mindnek olyan a futóműve hogy kapát lehetne vele összehasonlítani.Nem beszélve a kétdugós úszó fékekről.
Hidd már el hogy a 80-as 90-es évek gépei csak erőben kezdtek el ugrásszerűen fejlődni.Akkor a futóműves bagázs még aludt.Majd az ezredfordulón érték utol egymást fejlesztésben.
Nem vagyok biztos abban, hogy hosszútávon nekem a 4 henger megfelelő lenne. Függetlenül attól hogy mibe van.
Idomhiányos 7-9 éves GSXR.. hmm, nem akarok úgy járni mint FehérCápa..

Csak ki kéne próbálni egy TRX-et..
Bár ahogy nézem azért a magaság is elég kevés nálad egy komolyabb enduro vagy esetleg egy terepes géphez, vagy csak a kép csal ahol a Diviről is csak a pingvin állás van meg? De akkor miért nem maradtál a Gs-nél, igénytelen, lehet esni-kenli vele, nekded pedig egy ilyen vasra van szükséged, nem egy patinás szép túragépre.
Szerezz egy 2003 utáni 750-es gixxert idomhiányosan.
Szerintem reálisan van esély rá hogy egy normális hosszútávú kanyarvadászt tudj belőle faragni.
Ez igaz. De egyszer majdcsak megtalálom azt az "öreg" gépet ami kielégíti majd minden vágyam.
A GS ilyen volt, mindaddig amíg nem volt korlátlan jogsim.

Addig is szívok.. és közben tapasztalatot gyűjtök.
Nagyon régóta mondom hogy alkalmatlan gépekért rajongasz.A legtöbb régi gép pont abban rosszabb amiben neked a legjobbnak kéne lennie.
Futómű/fék/váz.Na ezek radikálisan jobbak a mostaniakon még egy relatíve olcsó gépen is.
Azért a mérnökök dolgoztak sokat a kezelhetőségen.
Jó ez, csak egyszerűen alkalmatlan arra amire elég sokszor szeretném használni. Sport-túra kéne nekem, nem túra.. vagy egy túrásított sport gép.

Mondjuk így is az égnek áll a hajam, milyen ütemben fogy a hátsó gumi..hát még majd akkor
Ismét egy hálátlan motor, ami nem jó semmire és az okos gazda esete, aki tudta, hogy mit akar, de az a szemét vas kicseszett vele! :)
"a fékfolyadékom is valószínűleg cseréért kiált"
Nem valószínű, hanem biztos.
Mint írtam egy hete, hátul fékbetétet cseréltem. Akkor, mivel még nem koptattam be nem akartam véleményt mondani, mostanra viszonyt kétségkívül megtörtént a bekopás. Mivel viszonyítási alapom csak a szinter betéthez van (nem tudom milyen márka volt, azt nem én tettem bele), így kimondhatom, hogy a mezei brembo fékbetét ahhoz képest egy kalap szar. Valamint a fékfolyadékom is valószínűleg cseréért kiált (bár nem forszírozva a tempót is kellemetlenül nagy a visszalépés ami a fékhatást és az adagolhatóságot illeti)

A 900S (legalábbis perpill az enyém) szerpentinen fülön fordulva, relatív nagy tempót menve esetlen.. arról nem is beszélve hogy állandó jelleggel karistolom az alsó idomot kanyarodás közben. Fékfolyadék fogalmam sincs milyen idős, de az biztos, hogy bő 10 kanyar után simán elmegy a hátsó fék, és beesik a pedál.. lehet hogy nem GSA-kkal kéne kergetőzni?

Valamit kéne csinálni vele, mert az nem pálya, hogy Mátraházáról Parádsasvárig ne tudjak lemenni úgy hogy minden kanyarban hátsófékkel húzhassam le a motort..mert elfogy. Jó szar csak első fékkel szerpentinezni

Érik bennem a gondolat hogy a krími gurulás után meghirdessem a motort
Sziasztok!
Puha fèkbetètet keresek a simpla tàrcsàs divimhez elöre, tudna valaki javasolni valamilyen betètet?
Köszi
Nézd meg mennyire tűnik el az olaj középállványon állva.
Alul az ablakba még kell látnod egy kicsit.

Nem-e testel le a vezeték a szintjelzőről lejövet.
Akkor tud még bevillanni.
Köszi!
De mi van, ha alapjáraton is felvillan?
Az olajteknőben, a motor bal alján.
Csak szintet érzékel, nyomást nem.
Attól tud felvillanni, ha hirtelen felpörög és felrántja a teknőből az olajat és onnan eltűnik, vagy sűrű az olaj és lassan jön vissza a szint.
Csak kell legyen... Nem?
Különben mitől világítana időnként az olajnyomás hiányát jelző lámpa? Olaj van benne.
Mit értesz a szintjelző alatt? A nívó pálcát? Az én gépemen Kémlelő "ablak" van.
Köszi szépen!
Biztos hogy van benne? Kilenccában is csak szintjelző van........
Kövesd a kábelköteget! Nincs oly sok ami a blokk fele megy. Gyújtásjeladó, üresjelzö, generátor, meg az olajgomba. Általában a gyújtásjeladó felöl szokott lenni a főtengely végen, ha másik oldalon a genErátor van.
Kb 15 évvel ez előtt vettem egy Zsiguli gombát , rávágattam a colos menetet, aztán betekertem. Lehet nem pont ugyanazon nyomáson kapcsolt, de ha kellett jelzett.
Köszönöm a reakciókat!
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem.
Nem tudja valaki, hogy az 1988-as XJ 600-on hol van az olajnyomást érzékelő gomba? Úgy fest, hogy cserélni kéne.
Hol tudok újat venni?
Előre is köszi!
Hejj de jó lenne menni, de az új mocc elvitte a lóvét Átíratás, műszaki vizsga....
Két napos Kazánszoros, Vaskapu /Duna/, Dél-Kárpátok /Transzalpina/ túra kb 1000km. Benzin költség 20000 Ft Szállás Targu Jiu.-ban kb 3500 Ft plusz kaja
Létszám :
Gezasz: 1 fő
Kriszxj : 1 fő
Mafeco : 1 fő

Lehet még jelentkezni!

Indulás junius 2. reggel Makóról.