Én jól látok vele hátra semmi gond, csak be kell állítani jól. Igen vége szakadt az idegesítő zörgésnek, most a plexim vagy az idom rezonál, de majd megoldom.
Én csak annyit tudnék hozzászólni, hogy egy Xj-hez nem illik a vinnyogós sportmotor hang. Ez egy dörmögős jószág, pont ahogy kinéz. Láttam már ilyen videót, de a "képhez nem illik a hang!"
Remélem érted, és ez csak az én saját, magánjellegű véleményem.
Utángyártott dobból csak E-legálosat érdemes nézegetni, mely teljesíti a normákat. Mo-on még nem nagyon piszkálnak érte, de "fejlettebb" országokban nem igen türik meg a hangos hurkatöltöket.
A sportdobok nagyon nagy hányad ugyan úgy néz ki=Hurkatöltö! Nincs rajtuk egy normálus konusz az átmenetek között, azért a gyári dobok ebben egy kicsit igényesebb...
Nem szabad elfelejteni, hogy kb 20000 km -ként kiég és újra kell -kéne tömetni, különben igen ocsám hangja lesz.
Bár elviekben a 4 ütemü motor töltéscserekori áramlási viszonyait nem igen érinte a kipufogó rendszer ellenállása (nem oly érzékeny, mint a kétütemüek) , mégis tapasztalatak szerint alsó for tartományban elszegényedik a keverék, ezért dúsitani kell az alapjárati keverék állítóval. Èn jellemzöen ezel magyarázom, hogy arról vélekednek, hoyg mennyivel dinamikusabb a motor a nyitott dobbal, mert szerintem összehangolás nélkül tákolja fel mindenki. ( Van 50 -100 rongy egy csokispapir vastagságú konzervesdobozra, de arra mar sajnálnak áldozni hogy összei is legyen hangolva módosult rendszer ismét.) Ìgy pár helyen , föleg alul kicsit szarabbul produkál a motor, aztán eléri a kedvezö forduletszémot ahol ideális lesz a kipufogó rendszer ellenállása-töltéscsere, ott megugrik.... Még egy jól hangolt motor kb villanymotor karakterisztikával forog fel, és nem igen vannak karakterisztikában árkok, lyukak.
Köszi az ötleteket!
XJ900, most hétvégén szervizben lesz a moci (új láncszettet is kap), de később még szavadon foglak ...vagy én ugrok fel Érdre; szeretem a 6-os utat, mióta megvan a pálya mellette, és arra terelik fel a nyergeseket, az aszfalt és a forgalom is kiváló rajta (szerintem). A táska ára remek!
...mondjuk mafeco kappa-ja viszont nagyon jól néz ki!
Ezt a Lidl-cuccot már több helyről hallottam dicsérni, nézem is mindig, ha arra járok, de még nem találkoztam vele.
Mindenesetre akkor igyexem minél többet felpróbálni.
Nekem egy régi mágneses tanktáskám van. Pont valamelyik nap viccelt meg. Eddig minden motoromon jól szolgált. Most az "új" Maxim tankjára raktam rá, ami ugye erősen lejt hátrafelé. Nos 100-as tempó felett nemes egyszerüséggel alákapott a mágneses tanktáskának és reflexmozdulattal kellett visszarántanom a helyére és közben lassitanom, mert különben azzal a lendülettel leugrott volna a tankról. Pedig négy darab mágnes van benne. :-(
2 dologban kérném a véleményeteket/segítségeteket:
1. komolyan elgondolkodtam egy sportdob beszerzésén, tekintve hogy a nagyobb hangú, sportosabb gépek hangja nagyon tetszik (viszont gyorsaságira meg nincs szükségem :) )
Ezért kérdésem:
1. megéri e lecserélni a gyári (Sito feliratos) dobot sportdobra? Ad valami pluszt teljesítményben?
2. Fogyasztásban nagyon észre venni változást? (Nekem most 4-4,5 között mozog)
3. Ha kipu csere lenne állítani kell a gépen bármit is egy másik kipufogóhoz, vagy csak felteszem és megy?
4. Ha ajánljátok a sportkiput márkát valaki ami bevált valakinek?
Egészen más kérdés: kezd lekopni teljesen a lábtartómról a gumi, új lábtartók után néznék de mindenképpen gumisat szeretnék rezgéscsillapítás végett. Tudtok valami fajtát vagy boltot ahol emberi áron kapni ilyet vagy meg kell venni az eredeti gyárit?
Láttok is ebben a tükörben hátra valamit?
Legalább 10 félét kipróbáltam, de csak a könyökömet láttam benne.
Végül a Bandit tükör mellet döntöttem, de csináltattam hozzá hosszabb szárat.
Én 3 éve a Lidl-ben vettem 6 ezerért. A négy mágnes úgy ragad mint a görcs Még lekötni sem kellett soha! Jól nézett ki az xj-én, és jól néz ki a mostanin is! Sajnos képem nincs róla, de Lidl-is az biztos...:)
Szerintem ebben a témában nem igazán lehet jó tanácsot adni, mindenkinek más az igénye és elég nagy a választék!
Vedd a fáradságot és személyesen válaszd ki!
A Divinek elég nagy a tankja szinte minden táska jó rá.
Legfeljebb a tapasztalatomat tudom megosztani, idáig felköthető táskát használtam aminek ugyebár szivacsos az alja és több napos túrán nem is veszed le. Szivacs, eső, por? Jó kis csiszoló elegy!
Most neveztem be egy mágneses Kappa TK746-ra, sokat megnéztem, nekem leginkább ez jött be. http://kelomotor.hu/tanktaska....
Tudnátok ajánlani jó tanktáskát a géphez? Leginkább olyat, amit a netről is lehet rendelni; sajnos nem sok időm van a munkám mellett körbenézni a boltokban. Úgy max. 20.000 HUF-ig.
Úgy hallottam, hogy érdemes (kötelező) rápróbálni vásárlás előtt a tankra, hogy melyik illeszkedik rá a legjobban...na, én ezt a részt szeretném a véleményeitek alapján kihagyni
Remélem érted, és ez csak az én saját, magánjellegű véleményem.
A sportdobok nagyon nagy hányad ugyan úgy néz ki=Hurkatöltö! Nincs rajtuk egy normálus konusz az átmenetek között, azért a gyári dobok ebben egy kicsit igényesebb...
Nem szabad elfelejteni, hogy kb 20000 km -ként kiég és újra kell -kéne tömetni, különben igen ocsám hangja lesz.
Bár elviekben a 4 ütemü motor töltéscserekori áramlási viszonyait nem igen érinte a kipufogó rendszer ellenállása (nem oly érzékeny, mint a kétütemüek) , mégis tapasztalatak szerint alsó for tartományban elszegényedik a keverék, ezért dúsitani kell az alapjárati keverék állítóval. Èn jellemzöen ezel magyarázom, hogy arról vélekednek, hoyg mennyivel dinamikusabb a motor a nyitott dobbal, mert szerintem összehangolás nélkül tákolja fel mindenki. ( Van 50 -100 rongy egy csokispapir vastagságú konzervesdobozra, de arra mar sajnálnak áldozni hogy összei is legyen hangolva módosult rendszer ismét.) Ìgy pár helyen , föleg alul kicsit szarabbul produkál a motor, aztán eléri a kedvezö forduletszémot ahol ideális lesz a kipufogó rendszer ellenállása-töltéscsere, ott megugrik.... Még egy jól hangolt motor kb villanymotor karakterisztikával forog fel, és nem igen vannak karakterisztikában árkok, lyukak.
Eladó a divimröl a 3 dobozos tartó,gyári givi.,
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ha van kérdés,írjatok,hívjatok..
Szerintem megéri...
És a felület ami a tankra ráfekszik,sokkal finomabb ennél.Dehát kinek mi tetszik
XJ900, most hétvégén szervizben lesz a moci (új láncszettet is kap), de később még szavadon foglak ...vagy én ugrok fel Érdre; szeretem a 6-os utat, mióta megvan a pálya mellette, és arra terelik fel a nyergeseket, az aszfalt és a forgalom is kiváló rajta (szerintem). A táska ára remek!
...mondjuk mafeco kappa-ja viszont nagyon jól néz ki!
Ezt a Lidl-cuccot már több helyről hallottam dicsérni, nézem is mindig, ha arra járok, de még nem találkoztam vele.
Mindenesetre akkor igyexem minél többet felpróbálni.
bolthely pont hu rol rendeltem
hátralátni benne simán
egyszerüen felrakható és nem zörög mintz a gyári
nem tok hozászólni?
1. komolyan elgondolkodtam egy sportdob beszerzésén, tekintve hogy a nagyobb hangú, sportosabb gépek hangja nagyon tetszik (viszont gyorsaságira meg nincs szükségem :) )
Ezért kérdésem:
1. megéri e lecserélni a gyári (Sito feliratos) dobot sportdobra? Ad valami pluszt teljesítményben?
2. Fogyasztásban nagyon észre venni változást? (Nekem most 4-4,5 között mozog)
3. Ha kipu csere lenne állítani kell a gépen bármit is egy másik kipufogóhoz, vagy csak felteszem és megy?
4. Ha ajánljátok a sportkiput márkát valaki ami bevált valakinek?
Egészen más kérdés: kezd lekopni teljesen a lábtartómról a gumi, új lábtartók után néznék de mindenképpen gumisat szeretnék rezgéscsillapítás végett. Tudtok valami fajtát vagy boltot ahol emberi áron kapni ilyet vagy meg kell venni az eredeti gyárit?
Köszönöm!
Legalább 10 félét kipróbáltam, de csak a könyökömet láttam benne.
Végül a Bandit tükör mellet döntöttem, de csináltattam hozzá hosszabb szárat.
gondoltam megosztom
lényegesen jobban bejön nekem mint a gyári
Vedd a fáradságot és személyesen válaszd ki!
A Divinek elég nagy a tankja szinte minden táska jó rá.
Legfeljebb a tapasztalatomat tudom megosztani, idáig felköthető táskát használtam aminek ugyebár szivacsos az alja és több napos túrán nem is veszed le. Szivacs, eső, por? Jó kis csiszoló elegy!
Most neveztem be egy mágneses Kappa TK746-ra, sokat megnéztem, nekem leginkább ez jött be.
http://kelomotor.hu/tanktaska....
http://www.hein-gericke.at/mag...
A régi Xj idióta formájú tankján is patentul fentmarad.
Tudnátok ajánlani jó tanktáskát a géphez? Leginkább olyat, amit a netről is lehet rendelni; sajnos nem sok időm van a munkám mellett körbenézni a boltokban. Úgy max. 20.000 HUF-ig.
Úgy hallottam, hogy érdemes (kötelező) rápróbálni vásárlás előtt a tankra, hogy melyik illeszkedik rá a legjobban...na, én ezt a részt szeretném a véleményeitek alapján kihagyni
Köszi!