Jajjj, Zsolti, micsinálsz
Azt ígérted, hogy vigyázol rája
Most minden nap mormoljak el egy értetek is?
Amúgy meg a helyedben becsengetnék a szomszédhoz, hogy toljon egy kis lét ... ha pedig van lakásbiztosítása, akkor annak a felelősségbiztosítás része kellene, hogy térítse a kasznist és a fényezést.
Ha nem alkukéspes a szomszéd, akkor meg kivenném a TÜV-ösítőket a dobokból, és minden nap kicsit korábban indulnék el otthonról
Az xj 600 nem belpiacos, bár van benne csökkentett teljesítményű is, kint japoknál nem volt csak 400 a belpiacos, hisz addig volt kedvező a biztosítás, tehát egy 600 soha nem számít belpiacosnak, mert európába is árulták, sőt! Az xjr 400 viszont tuti a belpiacos mivolta és a vörös báro árulja tömegével a sok összetákolt szemetet!
Igen, a feszültség szabályozó gyárilag is nagyon melegszik. Akkor szokott tönkremenni, mikor valaki bedug elé valami elsősegély csomagot, vagy rongyot.
Ok, remélem én is, hogy egyedi eset volt a meghibásodása, az új szabályzó remélhetőleg már jól fog működni...max viszek magammal egy multit, és 25-50 km után rámérek a töltésre.
A VFR 750- nél volt ez sarkalatos probléma sokan PC ventilátort építettek rá.
Az XJ-re nem jellemző a feszültségszabályzó meghibásodása, a tied hétfői példány lehetett!
Biztos ami biztos én hővezető pasztát nyomtam alá így a váz is részt vesz a hűtésben.
Köszi a pontosítást Dini! Igen, egyébként én is gondoltam, hogy nem véletlenül vannak rajta azok a bordák, csak biztos akarok lenni a dolgomban, nehogy még egyszer megálljon alattam messze az otthontól e miatt...
Szia! Igaz a Yaminak a feszszabályzóját sose néztem, mivel jó volt mindig. De anno az Mz-hez készítettem feszszabályzót, és a tranzisztor hűtőbordájának méretére eléggé oda kellett figyelni. Mivel a felesleget/feszültség/ azt hő formájában eldisszipálta.
Mivel itt is csinos hűtőborda van, szerintem az általad megadott 70-80 C jó érték. Hozzá teszem a Yamahán sosem fogdostam motorozás utan a feszszabályzót.
Sziasztok!
Henrik szólásához beleszólva, motort elindítjuk és ahogy melegszik motor úgy melegszik fesszabályzó is. Szóval elég hamar meleg. Ez a kérdés, hogy tiétek is így viselkedik? Mérési értékek viszont pörfektek.
Sajnos ki kellett cserélnünk a fesszabályzót a gépen, hidegen még jó volt minden, de pár perc járás után a feszültség az akksin mérve elkezdett csökkenni, világítással 12 V alá is ment. Amíg vártunk az alkatrészre, kipróbáltuk egy, a műhelyben szerelés alatt álló TDM szabályzójával, azzal gyönyörűen működött. Később megérkezett az új, hozzá való típus, azt felrakva/kimérve a feszültség értékek kiválóak, azonban eléggé melegszik (a TDM-ével közel nem melegedett ennyire). Azt az infót kaptam, hogy ez normális állapot, a működési hőmérsékletük ezeknek 70-80 °C. Azért biztos, ami biztos, hadd kérdezzem meg, nálatok is ilyen meleg ez az alkatrész?
Köszönöm az infot erre nem is gondoltam, viszont rozsdát nem találtam.
Kezdem azt gyanítani hogy az előző tulaj mokolhatott valamit, mert a gázkar sem eredeti..
Sziasztok!
Egy egyszerűnek tűnő kérdés a szakikhoz: mit is vezet el az a 2db összefogott és levezetett gumicső a motor jobb oldalán? Tegnap egy egy elég komoly, 'forszírozott tempóban' megtett 200 km után oldalsztenderre téve, két pötty valami (olaj v benzin) megjelent alatta.
Más. Keresnék továbbra is XJ900-hoz ülést és műszerfal takaró plexit, aki tud ebben segíteni, kérem írjon.
Köszönöm,sziasztok!
Kedves többi lustaság, Ganjaninja és én kicsit később megyünk az általa GS fórumon említett körre, ha valaki jönne, írja be ide a fórumba, elvben 11-kor leszünk az érdi tesco kútnál, ott még felnézek a fórumra, hogy várjunk-e valakit!
"Találka 11-kor Érden a tescós Shell kúton..
Velencén rétes evés..aztán Fehérvár ,Oroszlány,Tata..és esetleg onnan még föl Dobogókő...
..de minden ötletre nyitottak vagyunk..."
A Divi egyetlen hiányosságát sikerült orvosolnom több hetes megfeszített mérnöki munkával!
300 Ft-os haitec kínai karcóra elhelyezésre került a tükör hotelében, a tegnapi 400 km-es próbakört remekül bírta, nem esett le és még mindig működik.
A javított gumi is szépen teljesített 180-nnál még a felnin maradt!
A markolatot leszedte?
Mikor megvettem az enyém szinte mindent lebontottam róla többe közt a gáz kart is.
A kormány és a gázfogantyú közt valami rozsdás emulzió volt.
Köszi a választ
Megnéztem mindent de nem találtam hibát..
csatolok pár képet hátha valaki kiszúr valamit
Az utolsó képen lévő gumit kihagytam ennek van valami szerepe?
Köszönöm a válaszokat és elnézést a sok kérdésért csak szeretném megbízhatóbbá tenni a gépet.
Igen a 6. jól jönne neki ezt én is tapasztaltam, az én XJ 900-amon. Az FJ 1200 meg aztán még jobban kívánja a 6. sebességet. 3000-nél simán lehetne a váltás, és szerintem nem hogy 6L alatt nem enne de 6L fölött sem. Fölöslegesen van pörgetve a rövid 5. miatt, 3500-nál 110-et megy...
Azt ígérted, hogy vigyázol rája
Most minden nap mormoljak el egy értetek is?
Amúgy meg a helyedben becsengetnék a szomszédhoz, hogy toljon egy kis lét ... ha pedig van lakásbiztosítása, akkor annak a felelősségbiztosítás része kellene, hogy térítse a kasznist és a fényezést.
Ha nem alkukéspes a szomszéd, akkor meg kivenném a TÜV-ösítőket a dobokból, és minden nap kicsit korábban indulnék el otthonról