Engem a majdnem 5 milis hátsó aggaszt. Vajon meddig bírja még?
Őt is zavarja.. bár szerintem feleslegesen.
Ma az új fékbetét tesztelése közben megnyekkentettem..húzta is a csíkot, meg sikított. FRPetitől Brembo-t vettem végülis hátulra. Kicsit gatya a hátsó tárcsám.. ha ez a fékbetét is elfogy..csere. Ja, és mint kiderült szinter betét volt hátul. Fogott is mint állat
A bremboról míg nem kopott be nem mondok véleményt.
Keresek a Divire jobb oldalra, a lengővilla tengelyének végére való kupakot, valamint a szintén jobb oldalon található, kuplung bowden pozicionálására szolgáló fém biszbaszt (szakszerűbben nem tudom leírni az alkatrész nevét )
Ha valakinek van, vagy tud róla, ne tartsa magában.
Az enyém Svájcból származik, papír szerint szintén 40 kW-os (ez szerepelt a svájci forgalmin).
Honnan lehet tudni, hogy fojtott-e? (600-asnál többször volt róla szó, de 900 Diversion-ről nem találtam ilyen infót)
Valamikor 10 és 13 óra között hozom el a cuccot pestről. (előtte még egyeztetnem kell a sráccal). Utána elvileg szabad vagyok, bár még a Gyurgyóval is össze akarok futni holnap (bár lehet h nem fopg sikerülni..egyéb okok miatt)
Tulajdonképpen jó. Gyanítom a beszélgetés úgyis több időt fog elvinni, mint ameddig elvacakolok a szereléssel.
Az xj600 nem japán belpiacos motor, viszont a 400 cm3-es változat igen. Nem tudom milyen alkatrészekre gondolsz, de nekem még mindent sikerült hozzá beszerezni és tűrhető áron. Itt elsősorban a kopó alkatrészekre gondolok, fékbetét, lánc lánckerék, gumi vagy a bizonyos időközönként cserélendő dolgokra mint gyertya, légszűrő, olajszűrő. Másra eddig nem is volt szükségem.
Az xjr400 tudtommal viszont japán belpiacra készült, de szerintem ahhoz is be lehet szerezni az alkatrészeket.
Az árakat megtudhatod, ha például az internetes áruházakban szétnézel, van belőlük jó néhány.
Hát én vigyázok rá, de sajnos az ellen nem tudok mit tenni hogy mi potyog a fejünkre
Egyébként azonnal átmentem hozzá és már meg van hívva a kárszakértő, fizetni fognak
Őt is zavarja.. bár szerintem feleslegesen.
Ma az új fékbetét tesztelése közben megnyekkentettem..húzta is a csíkot, meg sikított. FRPetitől Brembo-t vettem végülis hátulra. Kicsit gatya a hátsó tárcsám.. ha ez a fékbetét is elfogy..csere. Ja, és mint kiderült szinter betét volt hátul. Fogott is mint állat
A bremboról míg nem kopott be nem mondok véleményt.
Am nagyon hangulatos az a gödör, főleg az utcáról letekintve
Ha valakinek van, vagy tud róla, ne tartsa magában.
Ja,és jó lenne egy fedő is a hátsó féknyeregre
Az enyém Svájcból származik, papír szerint szintén 40 kW-os (ez szerepelt a svájci forgalmin).
Honnan lehet tudni, hogy fojtott-e? (600-asnál többször volt róla szó, de 900 Diversion-ről nem találtam ilyen infót)
Előre is köszi
Üdv:
np
Yamaha XJ 900 S Diversion
Nullás motorral szokás elindulni közepes (~5000 km) és nagy túrákra is.
Tulajdonképpen jó. Gyanítom a beszélgetés úgyis több időt fog elvinni, mint ameddig elvacakolok a szereléssel.
Mailben küld el a pontos címet, hova kéne mennem.
Péntek du nem jó?
42
Segítség kellene, szeretnék vásárolni xj 900 div. motorkerékpárt, ha valaki tud normális állapotban, kérem jelezze.
Előre is köszönöm.
Az xjr400 tudtommal viszont japán belpiacra készült, de szerintem ahhoz is be lehet szerezni az alkatrészeket.
Az árakat megtudhatod, ha például az internetes áruházakban szétnézel, van belőlük jó néhány.
Egyébként azonnal átmentem hozzá és már meg van hívva a kárszakértő, fizetni fognak
Bocsi, csak má' olyan ideges lettem