Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na.. a ez első két sort fordított sorrendben kéretik olvasni. Sörözés közben kicsit nehezen megy a...
Engem a majdnem 5 milis hátsó aggaszt. Vajon meddig bírja még?
Őt is zavarja.. bár szerintem feleslegesen.

Ma az új fékbetét tesztelése közben megnyekkentettem..húzta is a csíkot, meg sikított. FRPetitől Brembo-t vettem végülis hátulra. Kicsit gatya a hátsó tárcsám.. ha ez a fékbetét is elfogy..csere. Ja, és mint kiderült szinter betét volt hátul. Fogott is mint állat

A bremboról míg nem kopott be nem mondok véleményt.
Engem zavarna.Most is kicsit parázok az 1,5 milis elsőmmel.Dilemma hogy most kicserékjem vagy inkább közvetlen túra után.
Szerencsére ez XJ-t nem zavarja.. pontosabban zavarja, de kívülről ez nem látszik
A mint KB a simsonomra hajaz.Először repedéseknek néztem.
10 éves gumi. megnéztük a DOT számát. De minta az van rajta bőven. Nem jó.. de én simán véghasználnám
Az az első gumi a first zongoráson.
És milyen fasza bemenni 40 fokba a hűvösbe... az ott télen-nyáron 18 fok


Am nagyon hangulatos az a gödör, főleg az utcáról letekintve
Hol készült a kép? Mos eisley?
Keresek a Divire jobb oldalra, a lengővilla tengelyének végére való kupakot, valamint a szintén jobb oldalon található, kuplung bowden pozicionálására szolgáló fém biszbaszt (szakszerűbben nem tudom leírni az alkatrész nevét )

Ha valakinek van, vagy tud róla, ne tartsa magában.

Ja,és jó lenne egy fedő is a hátsó féknyeregre
Köszi még egyszer a szakmai felügyeletet!
Szia!

Az enyém Svájcból származik, papír szerint szintén 40 kW-os (ez szerepelt a svájci forgalmin).
Honnan lehet tudni, hogy fojtott-e? (600-asnál többször volt róla szó, de 900 Diversion-ről nem találtam ilyen infót)

Előre is köszi
Üdv:
np
Yamaha XJ 900 S Diversion
Nullás motor az amire még egy jódarabig egy petákot se kell költeni, mert minden tartozéka, kopó is! új, vagy ahhoz nagyon közeli állapotú.

Nullás motorral szokás elindulni közepes (~5000 km) és nagy túrákra is.
?
Valamikor 10 és 13 óra között hozom el a cuccot pestről. (előtte még egyeztetnem kell a sráccal). Utána elvileg szabad vagyok, bár még a Gyurgyóval is össze akarok futni holnap (bár lehet h nem fopg sikerülni..egyéb okok miatt)

Tulajdonképpen jó. Gyanítom a beszélgetés úgyis több időt fog elvinni, mint ameddig elvacakolok a szereléssel.

Mailben küld el a pontos címet, hova kéne mennem.
Valszeg péntek meló után megyünk vidékre.
Péntek du nem jó?
Mondjuk ennyi pénzért nyilván közel nullás motort adsz. hmm
Jó drága
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_900_s_diversion-57647
42
Sziasztok!

Segítség kellene, szeretnék vásárolni xj 900 div. motorkerékpárt, ha valaki tud normális állapotban, kérem jelezze.
Előre is köszönöm.
Az xj600 nem japán belpiacos motor, viszont a 400 cm3-es változat igen. Nem tudom milyen alkatrészekre gondolsz, de nekem még mindent sikerült hozzá beszerezni és tűrhető áron. Itt elsősorban a kopó alkatrészekre gondolok, fékbetét, lánc lánckerék, gumi vagy a bizonyos időközönként cserélendő dolgokra mint gyertya, légszűrő, olajszűrő. Másra eddig nem is volt szükségem.
Az xjr400 tudtommal viszont japán belpiacra készült, de szerintem ahhoz is be lehet szerezni az alkatrészeket.
Az árakat megtudhatod, ha például az internetes áruházakban szétnézel, van belőlük jó néhány.
Köszönöm mindkettőtöknek.
Hát én vigyázok rá, de sajnos az ellen nem tudok mit tenni hogy mi potyog a fejünkre
Egyébként azonnal átmentem hozzá és már meg van hívva a kárszakértő, fizetni fognak
Akarommondani Tomi.
Bocsi, csak má' olyan ideges lettem