Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gáz bowdent a karbin levő rugó huzza vissza. A te estedben ez a rúgó vagy kiakadt, törött, illetve a bowden be van rozsdásodva. Ezen egy bő WD 40-es olajzás segít. Én minden évben olajzom, pedig elég macerás, mert kiszedem teljesen, hogy rendesen megtudja olajozni.
Pofás darab ! Igazi túragép, nekem még tetszett is ez a tipus anno, csak elég drága jószágok voltak.
Sziasztok!
Egy kis tanácsot kérnék.
XJ600 gázkarja nem húz vissza,: tehát ha félig letekered akkor az ott is marad, míg vissza nem tekered.
Ma lebontottam a karburátorig ahol azt észleltem hogy az egyik bovden elégé laza.
Van értelme ezt állítgatni vagy jobb cserélni,kompletten?
Az új szerzeményem itt is megmutatom, ha nem bánjátok.
Hát nekem nem barátom a szél... Ma délután valahonnan jött egy hirtelen forgószél és a szomszéd háztetőről lekapott 4-5 cserepet. Na pont hová esik? Hát persze, hogy a motoromra. Tank behorpadva, oldala végigkarcolva. Sírni tudnék. Pont pár napja mondtam vkinek, hogy a tank még milyen szép gyári, karc se nagyon van rajta és majd a műanyag alkatrészemet lehet lefényeztetem.
Mondjuk túramotornak kiváló, mert viszonylag jól ugrik 5.ben a túrázáskor jellemző sebességtartományban (90-140 között).

A fogyasztásom meg úgy néz ki , hogy 6.3 körül kezd beállni. Mondjuk ez nem olyan rossz. Ilyen tempóval a kocsi se eszik kevesebbet
A 600-as után néha még most is tenném neki a 6.-at automatikusan, simán elbírná a gép, de biztos jó okuk volt a japó mérnököknek, hogy csak 5 sebességet terveztek a blokkhoz (legalább nem kell sűrűn visszaváltani 4.be dombon sem).
Mondjuk amire kitalálták arra az 5 sebesség is tökéletes nekünk. Talán a fogyasztás mehetne kicsivel 5L alá (túratempóban), ha lenne rajta 6.
A 900-asban igazán beletehettek volna még egy overdrive jellegű 6.-ikat.. Ha jól pilláztam, 5.-ben, 200-nál már nem sok van hátra, hogy belenyaljon a pirosba a fordulatszámmérő.

Aztán elvettem a gázt.. kicsit paráztam nehogy lerepüljenek a dobozok, meg az ülésre pókozott protektoring
Mindegyikre kell költeni, kivétel nélkül, és akkor még nem számolom a használat alapköltségeit.
Nekem a Triumphra csak a gumi volt 80000, (ráadásul nem is megy el annyit, mint az xj-n ) az ülés 42000, a többit megoldottuk okosba a barátokkal.
A Szaladó meg nem véletlenül lett Szaladó, tényleg megy, csak igényli a 6000 feletti fordulatszámot
Hát igen, lassan egy 100ast költöttem csak a kerekekre, amit valszeg nem fogok viszontlátni ha majd eladom, de hát ez egy ilyen szakma Most úgy vagyok vele, hogy élvezem amig rám nem szakad a nemzeti bank. Ha pörgetem megy azért ez is
Köszönöm Jó volt a társaság és minden . Nekem új volt az útvonal, de nagyon tetszett !
Képeket ide tettem fel :Mikro XJ gurulás II.
Hát, nekem az elejével nem volt semmi bajom, igaz a Heidenau miatt nem is nagyon erőltettem a komolyabb fékezéseket. Nem tapadt az olyan jól, mint a BT45. Lehet, hogy ezért nem vettem észre. Nekem nem jelezték műszakin sem, hogy gond lenne vele, pedig becsülettel feltették padra is anno.
Akkor ez most megint nem lesz egy olcsó mulatság, bár nem néztem utána, mennyi egy új tárcsa rá. Mindenesetre remélem, hogy megoldja a problémád a felújítás. Végülis a fék nem játék.
Mindent összevetve szerintem kiváló tanuló motor, és én egy percig sem bántam meg, hogy anno nem nagyobbat vettem elsőre. Igaz, hogy buktam rajta anyagilag, mert pl. a két dobot nem sokáig élveztem, és "ingyen" adtam oda a kereskedésben
Bozontos, Vitarij!

Szerintünk nagyon jó volt a tegnapi mikro XJ tali és guriga
A hazafele vezető utat elég jól ismerem, ezért ott lehet néhol kicsit erősebb volt a tempó a kresz által megengedettnél
Tettem fel pár képet ide: Mikro XJ tali és gurulás
Kérdés: hol lehetne (ebay-en és a Bajai Sugomotor bontón kívül) divi 900 első lámpát, vagy csak búrát szerezni? Tegnap eltalálta gondolom egy kis kavics és lett rajta egy kb 3mm-es lyuk pechemre pont a közepén (repedés nincs, csak szabályos kerek lyuk, mintha belelőttek volna...)
Pár hete voltam műszakin, úgyhogy nem sürgős, megjavítom ideiglenesen és lemotorozom vele így az egész szezont szerintem...
hello,

egy kicsit késett Lhenrik motorjának tesztje, de csak összejött
az adatok a következők: 3 ban 135, 4 ben 155, 5 ben 180 körül tettem 6-ba és még ment volna egy keveset
szerintem nincs benne a fojtás, de lehet 50 lóval is igy hasit
mindenkinek kellemes napsütéses kilóméterfalást
Hát igen, a hangja az brutáljó, bár beletettem a fojtást mert sok itt a környéken kisbabás család aztán nem akartam minden alkalommal felriasztani őket.

Nem tudom anno Te mennyire érezted, de egy masszívabb fékezéskor berezonált az eleje. Nos végigsimítva a féktárcsát ez érthető is. A hullámvasút kutyafüle hozzá képest... Erről aztán a műszaki vizsgán is meggyőztek. (nem ment vna át ha nem "jó" helyre viszem...) Szóval most új tárcsa, új betét és olajcsere - remélem megjavul.

Gumi BT45 lett elöl hátul, bár azt is 2 menetben cseréltem mert az első tavaly valahogy széthasadt (dot száma alapján elég öreg darab volt már) és akkor csak arra volt keret. Gyári méretnél maradtam és szerintem teljesen rendben van. Bár még mátrában nem voltam vele, de fekszek a körforgalmakban

Egyébként elégedett vagyok géppel, bár már igényelne a szervezetem valami erősebbet, de egyelőre ennek költségvetési akadályai vannak.
Szia Tamás,

Örömmel olvasom, hogy jól vagytok
Remélem Neked is olyan sok örömet okoz a Szaladó, (mai napig így emlegetjük ) mint anno nekem.
Megmondom őszintén, hogy kicsit hiányzik a hangja, mert az új dobokkal szvsz nagyon jól szól
Persze a Triumph sem rossz, csak nem hallik a hangján, hogy komoly
Mit jelent ez: "és most jön az új első fék is"?
A kapu és a fék kapcsolatban állnak egymással, vagy valami gond volt az első fékkel?
Ahogy nézem, Te is BT45-öt vettél. Hátul is cserélted? Tettél fel kicsit szélesebbet, (140, vagy 150) mint a gyári méret (130)?
Mennyire vagy vele elégedett? A párom 600-asa is cserés lenne. Bár lehet, hogy nem gumi lesz, hanem Hornet 900
Na de Fecó, ... ezekhez a fiúkhoz semmi közöm
Mármint barátok, meg minden, de a párom épp nincs köztük, mert melózni volt.
Hozzáfogtam lemosni a vasam, mire jöttek a srácok "segíteni".
Fiúk: "Miért lóg itt ez a madzag bandázsolatlanul?" - és betekerték PVC-vel.
Aztán kérdem én: "Miért nem villog az irányjelzőm?"
De rendesek, mert meg is csinálták, amit elrontottak

Egyébként köszi a dicséretet. A repedt plexi maradt a vason, cserébe megfaragtattam az ülésem, ki lett mélyítve és géles lett.
Kapott új kutyacsontot és oldalsztendert is, így már valamicskét jobban leér a lábam. Na és persze új papucsokon is csoszog.
Összességében nem bántam meg, hogy Őt választottam, mert amennyire bolond, annyira finom és kezes
Hát, Biti, látástól pikulásig a gép előtt ülök melóban, közben heti kétszer angolra is járnom kell, így a francnak sincs kedve még itthon is ... de ha nagyon kellettem volna, akkor megtaláltok
A télen akvárium project volt, mivel a párom 3 éve sustorogja nekem, hogy hozzuk át az Ő régi 240 literes akiját, míg végül rábólintottam aztán meg idén ha szabadidőm van, akkor csak mellé ülök, és:
Köszi szépen!
Sajnálom ezt a kanyart, jó lett volna menni. Egyébként életemben nem gondoltam volna, hogy Kawám lesz, ez a típus soha nem állt hozzám közel. A mai közel 200 km-es kanyar után más a véleményem. A 148 lovacska hihetetlen mit tud produkálni.
Sok sikert a motorhoz!
Akkor majd máskor gurulunk egyet.
Sziasztok elkészült a gépem fényezése ilyen lett.
Hello!
Na az a helyzet, hogy holnap nem tudok menni. Vége a kétségnek, ugyanis elcseréltem a motoromat, ezért nem tudtam semmit. Mivel így nincs már területi papírom, így ez a guriga ugrott. Egyébként egy Kawasaki ZZR 1100 tulaja lettem.
Helló,
Jelentem a régi vasad is szuperál még alattam!
Azóta új gumik vannak rajta és most jön az új első fék is. Sajnos az elejét kicsit megtörtem, rámb@szt@ a szél a kaput egyik nap amikor gurultam ki...
Szia elveszett leány!

Kicsit szűkszavú voltál az elmúlt egy évben, de meg is értem, hogy a nagyközönséget nem avatod be az intim részletekbe.
Tényleg szépek a szerelmeid főleg így frissen puceválva!
Azért a moci se néz ki rosszul!
Elnézek, de csak teherautóval, hátha megteccik valami vas .