Most már tudom, hogy az enyémben miért csak 0,005 volt a végnyomás! :) Éreztem, hogy valamit ki, vagy be csak azt nem tudtam éppen mit is vegyek ki belőle :)
A folytás mit jelent teljesítményileg? Mert ezekből a vasakból volt 53 lovas is mint az enyém, ill volt a 61-es is, ami a sztenderd teljesítménye. Az enyémnél nem tudtuk beazonosítani a karbit talán ez a dolog nyitja ennél a "buta" verziónál, de a 34 lovasoknál valóban van a karbiba egy mechanikai védelem :)
Sziasztok!
Németországból származó, tehát elvileg fojtott, 1997 decemberi xj 600 s-em van. Tegnap a szerelő barátom nekiállt a kötelező javításokat elvégezni, többek között a karbi tisztítását is, amiben - visszaolvasva a fórumot - ott lenne egy műanyagokból/rugóból álló szerkezet, ami a teljesítmény korlátozásáért lenne felelős; de ebben nem volt. Az előző -második- tulaj nem mondta (pedig szóba került), hogy kivetették belőle. Elképzelhető (szerintünk ez a legvalószínűbb), hogy még korábban (Németben) kikerült belőle?...de találtam a fórumban utalást arra, hogy a kipufogó környékén is lehetne valami fojtás, vagy ez csak egy ötlet volt annak idején?
Köszi!
Sziasztok!
Ebben a topikban új vagyok.
Nemrég letettem az "A" jogsit és barátkozok egy ilyen Yamahával:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_xj_600_n
-5096030
Véleményeket szeretnék kérni tőletek,hibáiról,mire figyeljek oda vételkor,milyen magasságú embernek való,illetve van-e valakinek eladó jobb árban:)
Köszi!
-Eltávolítasz minden gyertyát! (még a mécsböl is!)
-Egy hengerbe betekered a nyomásméröt.
-Ráteszed a gyújtást, gázkar rahúz teljesen .
-Öninditóz....mér.
majd még 3x a többi hengernél is...
De akkor a másik 3 henger beindul nem? Az nem okozhat problémát, vagy hogy megy ez?
Egyszer anno próbáltam de nem tudván hogy gáz lehet e leszedtem az összes gyertyapipát a többi hengerről és csak 4 Bar körüli eredményt kaptam ami nagyon kevésnek és irreálisnak tűnt így elkönyveltem hogy nem így kell valószínű és nem törődtem vele...
Szóval akkor a többi hengernek mennie kell, vagy jól tettem hogy leszedtem a pipákat? Lehet amatőr kérdés de nem tudom sajnos.
Szia!
Ugyan ez a szitu, ha meleg akkor mehet így, csak a gázt közben teljesen ráhúzni. Ha jól emlékszem valahol 10 környékén van a sűrítési végnyomás, ami nem = a kompreszióval! :) A 11,5-12- jónak mondható!
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan kell nagymotorokban kompressziót mérni? Kompressziómérőm az van, robogónál ugye betekerem gyertya helyére és rugdosom vagy önindító.
Azt hallottam hogy nagymotornál ez nem egészen így van (rúgni eleve nem lehet), tájékozatlan vagyok ebben és megszeretném mérni.
Leírná valaki, és azt is hogy kb mi az az érték ami jónak számít az XJ-nél?
Nem volt magas bár a könyv csak annyit ir hogy felforditva a karbi az úszó felsö pontja 14mm re legyen a karbi háztol akkor kell zárnia meg ledugoztam azt a felső csonkot és egész szépn jár a motor egy kis kört mentem az utcában és pozitiv a tapasztalat de sztem még lehetne jobb majd ma kiderül gurulok vele egyeet aztán megbeszélünk majd egy időpontot addig is üdv
Próbáltad már mennyit megy? 190 körül van kb a vége a 600-asnak
Németországból származó, tehát elvileg fojtott, 1997 decemberi xj 600 s-em van. Tegnap a szerelő barátom nekiállt a kötelező javításokat elvégezni, többek között a karbi tisztítását is, amiben - visszaolvasva a fórumot - ott lenne egy műanyagokból/rugóból álló szerkezet, ami a teljesítmény korlátozásáért lenne felelős; de ebben nem volt. Az előző -második- tulaj nem mondta (pedig szóba került), hogy kivetették belőle. Elképzelhető (szerintünk ez a legvalószínűbb), hogy még korábban (Németben) kikerült belőle?...de találtam a fórumban utalást arra, hogy a kipufogó környékén is lehetne valami fojtás, vagy ez csak egy ötlet volt annak idején?
Köszi!
Újból itthon! Egy kis nyaraláson voltam Afganisztánban és újból motorozom! A kuplungzörgésre sikerült valami megoldást találni?
A tetvek! Komolyan mondom, lassan a fogtöméseinket is elkérik!
http://totalbike.hu/hirek/2012/04/20/jelentosen_dragul_a_muszaki_vi
zsga/
Ebben a topikban új vagyok.
Nemrég letettem az "A" jogsit és barátkozok egy ilyen Yamahával:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_xj_600_n
-5096030
Véleményeket szeretnék kérni tőletek,hibáiról,mire figyeljek oda vételkor,milyen magasságú embernek való,illetve van-e valakinek eladó jobb árban:)
Köszi!
Én 1000-re állítottam az alapjátatot.
A karbisor hátolján középen van egy tekerő azzal kell állítani.
Remélem nem ítram hülyeséget.
-Egy hengerbe betekered a nyomásméröt.
-Ráteszed a gyújtást, gázkar rahúz teljesen .
-Öninditóz....mér.
majd még 3x a többi hengernél is...
Egyszer anno próbáltam de nem tudván hogy gáz lehet e leszedtem az összes gyertyapipát a többi hengerről és csak 4 Bar körüli eredményt kaptam ami nagyon kevésnek és irreálisnak tűnt így elkönyveltem hogy nem így kell valószínű és nem törődtem vele...
Szóval akkor a többi hengernek mennie kell, vagy jól tettem hogy leszedtem a pipákat? Lehet amatőr kérdés de nem tudom sajnos.
Ugyan ez a szitu, ha meleg akkor mehet így, csak a gázt közben teljesen ráhúzni. Ha jól emlékszem valahol 10 környékén van a sűrítési végnyomás, ami nem = a kompreszióval! :) A 11,5-12- jónak mondható!
Gyertyák ki, műszer be, önindító, fúlgáz.
11 kg/cm2
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan kell nagymotorokban kompressziót mérni? Kompressziómérőm az van, robogónál ugye betekerem gyertya helyére és rugdosom vagy önindító.
Azt hallottam hogy nagymotornál ez nem egészen így van (rúgni eleve nem lehet), tájékozatlan vagyok ebben és megszeretném mérni.
Leírná valaki, és azt is hogy kb mi az az érték ami jónak számít az XJ-nél?
Köszönöm!
http://www.youtube.com/watch?v...
Készüljetek fel a szakkifejezésekből, holnap kikérdezem!
Időszakos olajcsere: 2,3 l Olajszűrő cserével : 2,6 l
Sok szerencsét a gépedhez.