Haver a 600-as gixxeren 3 kukaccal mászkált, akár tartós 240-es tempóban. Bírja az. Kozaniban a gumis ingyen javította a szögtől defektes hátsó abroncsát..mondjuk a délutáni szieszta miatt vártunk is két órát a szakemberre
Tegnap már írtam, hogy defektet kaptam. A hátsó kerék futófelületén egy kis szög átszúrta a gumit.
Három gumisnál is jártam, de egyik se merte vállalni a felelősséget a javításért.
Tényleg nem lehet egy ilyen kis sérülést szakszerűen javítani?
Majdnem új gumi volt talán ha 2000 km volt benne.
Szia Makimi!
A hétvégén gondoltam szombat délután, vagy inkább vasárnap.
Az utak jók ,de Lippa Temesvár között, hogy milyen azt nem tudom, de nem biztos ,hogy jó. Most kint a benzin 5.67 Lei a határ után az Aral kútnál Nagylak határában. Ott kellene tankolni, másutt mindenütt drágább.
Majd hétvége felé még beszélünk jó.
Jó lenne lebeszélni, hogy melyik napon ejtjük meg ezt a karikát. Ha lenne egy Makó-Lippa-Temesvár-Makó vonal, az kb. 260 km. Az út minőségéről fogalmam sincs. Valaki esetleg?
Igen a Laguna Seca versenypályáról nevezték el a motort, pontosabban Kenny Roberts ott lett világbajnok, a Yamaha első világbajnoki címét ő szerezte meg. Ezért kapta az XJ széria a Seca nevet.
Köszi a választ! Sejtettem én,hogy nem akkora durranás a fémfékcső. Szóval felesleges tulajdonképpen a jó állapotu gumisat kicserélni.
Amúgy ma volt szerencsém egy LIDL-is sisakhoz. Már ránézésre is irtó gagyi, de amikor megfogtam, hogy felvegyem, recseg, ropog, nyaklik. A csat az meg borzalom , olyan jellegű mint a müanyag kábelkötegelő annyi eltéréssel,hogy oldható a kötés. Én nagy ívben kerülném.
Gurultam egy kis kört, teszteltem a féket.
Túl van misztifikálva ez a fém fékcső dolog, talán a legszemléletesebben talán úgy tudnám jellemezi a különbséget mint az autóknál a szervó kormányos és nélküli verdák között.
A szervós nem ad visszajelzést az útról, göröngyökről, a nem szervós kormány azonnali visszajelzést ad tejesen direkt akár a fém fékcsöves fék.
Túra motornál nem sok jelentőségét látom mert mi mint a jó sakkozó hat lépéssel előre gondolkodunk!
Pályán sportmotoron viszont kötelező, nagyon precízen adagolható a fékerő.
Hátsó kerékkel sikerült összeszednem egy szöget, holnap vihetem gumishoz!
Gratulálok, ha gondos gazdától veszed sok örömöd lehet benne!
Seca? Mindegyik Japó gyártó kitalált valami fantázia nevet az USA modelleknek (Ninja, Katana) ezzel csábítgatták a vásárlót.
Apró különbségek voltak, kicsit több csicsa, esetleg más fúvókák a karbiban.
Laguna Seca egy legendás amerikai verseny pálya, gondolom a névvel ere akartak asszociálni. http://www.youtube.com/watch?v...
Magyarul H Ring lett volna!
SECA I, II a 92 előtti és utáni szériákat jelölheti.
Annak idején faszán leszólta a 900-asomat amit a Biti vett meg. Játszotta a laikust... Persze azt elfelejtette említeni hogy blogot ír az XJ vásárlásról.
Mondhatni erősen csúszik a kuplungja Van egy kis bérelt helyük,ahova havonta egyszer összeül a sok ápolt.Volt aki frissen restaurált '36-os évjáratú Renaulttal jött.Meg egy Rolls.
Haver a 600-as gixxeren 3 kukaccal mászkált, akár tartós 240-es tempóban. Bírja az. Kozaniban a gumis ingyen javította a szögtől defektes hátsó abroncsát..mondjuk a délutáni szieszta miatt vártunk is két órát a szakemberre