Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fékbetétet viszont még mindig nem vettem.
Most azon agyalok hogy a hátsó Lucas vagy Ferodo legyen.

Goldfren, AP racing nem jön szóba, arról lebeszéltek. szinter sem kell okvetlen.
Majdnem kétszeres a Lucas ára.. vajon van olyan tulajdonsága amiben legalább 25%-kal jobb mint a felébe kerülő ferodo

Előre meg sztem EBC-t fogok rakni.. bár annak az árát még nem mertem megnézni . GS-en egyszer volt, állat volt, csak hamar elkopott. Most viszont hogy fele annyit motorozok mint akkor, talán belefér, még ha bő 10ezer kilométerenként cserélni is kell
Habitus kérdése.Lehet nem akar fékezni.
Fém fékcső nélkül mindaddig lehet élni, amíg nem akar az ember egyre rövidebb féktávokat venni. Ahogy ez a pillanat eljön érdemes cserélni, mert különben csak kínlódás lesz rövideket fékezni kanyargós utakon. Főleg ha már az a gumi fékcső elmúlt 4-5 éves.

Ha meg már eleve cserélni kéne a gumi csövet, akkor azt a pici felárat lazán megéri a fém, amennyivel többe kerül.
Legalábbis annak, akit nem érdekel, mennyire finom a váltás és mennyit él majd a motorja
Fém fékcső nélkül, meg simán lehet élni, de jobb, ha van, mintha nincs.
Az olaj kérdés meg még jobban túl van lihegve
Induljunk ebéd után fél kettőkor.
Hali!

18. kerület Béke téri gumis.
Nekem is Ők szokták csinálni a javításokat és sosem volt még gondom velük.
Ez is túl van misztifikálva, mint a fém fékcső .
Nekem a 600-on volt ugyanez a helyzet két éve, csak néztem, mikor azt mondta a gumis, a kérdésemre, hogy meddig fog ez a biciklire való folt tartani: amíg a gumi el nem kopik, és igaza lett. Ettől függetlenül ekkora belső nélküli motorokon csak a gombát tartom biztonságosnak.
Most így belegondolva mióta xj-m van 3 év alatt 2 defekt, remélem idén elkerülöm a szögeket, 2 hete van fenn az új gumi hátul is
Akkor legyen vasárnap, de szerintem olyan időben induljunk, hogy ne késő este érjünk haza. Tudod van két gyerkőcöm, akikre vigyázni kell.
Nekem jobb történetem van a defekt javításra. Észrevettem, hogy van egy szög a gumimban, de nem engedte a luftot csak benne volt, és nekem nem tetszett. Elviszem a gumishoz aki egy tip- top ragasztó folttal amivel gumibelsőt a biciklin javítjuk, olyannal belülről beragasztotta és kész. Soha semmi problémám nem volt vele utána.
Felborítod az egészet, annak úgyis mindegy, simán le tudod szedni róla.
Valószínűleg le tudnám szedni a gumit a felniről az útszélén Nálam nincsenek ilyen extrák, hogy középsztender
A zöldkártya 3 hónapig érvényes, ha befizeted a kötelezőt egész évre januárba akkor egy évig.
Nekem igazán a vasárnap lenne jó, de a szombat délután is mehet.
Hétköznap nem szeretnék menni, iszonyú a forgalom Aradon is Temesváron is.Hétvégeken nyugisabb mint Szeged hétköznap.
Szia xj 900 utánanéztem a szerelési utmutatónak sajnos nem tudtam kimásolni belőle azt a pár oldalt itt lesz majd a 100 oldalon van a karbi ami érdekes nem azt írják le hogy mennyi a benzinszint a karbiba hogy hanem fejreállitva az úszomagasságának mennyinek kell lennie: http://www.manualedereparatie.... köszi a segítséget előre is üdv
Utána néztem a témának, találtam egy korrekt leírást.
Úgy tűnik tökéletes megoldás nincs!
http://www.kekhold.hu/?page=ha...
Jó lenne minél hamarabb, mert lehet, hogy 3-an mennénk, és tudjunk időben szólni a kollegának. A másik, hogy hétvégén találkám van egy másik kollégával, de amíg nem tudom a pontos időt, addig neki se tudok mit mondani. A zöldkártya meddig érvényes, vagy hogy van ez?
Igazad van, a gombát mondják a legjobbnak.
Szia Mafeco!

Tavaly hasonló hátsó defektet javítottak nekem a 900-on, de ne kukaccal (az csak ideiglenesnek jó), gombával csináltatsd meg, igaz ahhoz le kell szedni a felniről, de az tartós megoldás, 6000-et mentem még utána vele javítva, mire elkopott a gumi, tökéletes volt.
Ez volt a második terv!
A gumisok azt a kukacos megoldást ideiglenesnek tekintik a legközelebbi gumisig!
Megoldódni látszik a probléma, voltam náluk ők be vulkanizálják a likat. http://www.felniklinika.hu/
Jó neked! Egy kis TIP-TOP és kész!
Feltételezem, hogy a gyártó, forgalmazó tisztában a felelősségével!
Azért beszélnék néhány referencia vevővel.
Egyik ismerősöm gyártatott GPZ 500-ra tárcsákat, három éve megelégedéssel használja, ellenben nem hallottam olyan balesetről amit a gagyi fék okozott volna!
Én nem. De félelmem gyökere az ilyen irányú ismereteim hiányából fakad. Az is lehet hogy jó, bár én csak minősített fékalkatrészt mernék használni.
Sziasztok,

GOLD FREN tárcsa + betét jó minőség?

Illetve ilyet Ti felmernétek tenni a gépre? http://www.kepesmotor.hu/fek_k...

Nem esztétikailag, minőségileg gondolom. Nekem elöl csak egy tárcsás, így nem tudom megkockáztassak-e egy ilyen tárcsát.
RMC vagy IMET ezerpárszáz forintért van ez a kukacos cucc. Vagy vegyél SLIM-ot.
Ne is foglalkozz vele, add nekem, vegyél újat, én meg egy kukaccal simán eljárkálok vele