Sziasztok!
Nem vagyok egy racingolós fajta, nekem 1,5 éve teljesít a lidlis sisak és a csapatban nekünk nem párásodik egyedül, ez egy nagyon jó oldala a nyithatóság mellett és azt is sejtem, hogy a következő sisakom is hasonló lesz, mert nekem bevált. A törés teszt is mutatta, hogy azért mert valaminek neve van, nem biztos, hogy a legjobb, tehát én ajánlom annak aki nem 200 környékén motorozik!
Nem esik szét,nem kezd kinyúlni a bélése,nem lötyög az állrésze,van hozzá plexi ha kell,nem hangos mint állat,legalább üvegszálas nem termoplaszt műanyag.
KB 7e-el drágább mint a lidl ha ennyit nem ér meg nem biztos hogy kéne motorozni gyors gépen.
Nem mérvadó a teszt de figyelemfelkeltő.
Csak ennyit fűznék a tej és a cukkini mellől árult sisak témához.
Ár- érték viszonylatban verhetetlen!
Az előző szériából nekem is van egy, nem akartam az ünneplő bukót mindenhova használni.
Városban, 100-120-ig elég jól használható, autópályára nem ajánlom ott már nagyon hangos és szellős.
Olvastam egy töréstesztet a sityakról, meglepő de sok márkás sisaknál jobban szerepelt.
Nem gázabb, mint a többi 30-ezres kategória... egyébként megfogdostam és egész kellemes az anyaga, de mint minden 100 ezer alatti nyitható, mocskosul hangos lehet...( nem erőltetném, ha nem robogóra kell.
Ez sajnos nem a cikkben említett, de olvasd el...édemes...
Szevasztok !
"csak pozitív hatása van a fém fékcsőnek"-szerintem, csak abban az esetben jobb a gyári gumicsőnél, ha az utóbbi már elöregedett.(az viszont igaz, hogy a fémhálósat nem kell cserélni)
Ebből szűrtem le e magvas következtetést:
Öt év után rendeltem fém fékcsövet - megjött-gumicső le- fémcső rövid - gumicső vissza - és itt jön a lLÉNYEG: friss fékolaj betölt (.Eddig egyszer sem cseréltem ) Az első fékezésnél majdnem átugrottam a kormányt.
Később megjött az elég hosszú fém fékcső - felszereltem - kipróbáltam - hát győzködnöm kellett magam, hogy érzem a különbséget ha már ennyibe került...
Azóta sűrűbben cserélem a fékolajat.
Nem tudtam vasárnapig várni ahogy hazaértem fel is szereltem
Még nem próbáltam ki menet közben, de így első benyomás az, hogy a régi gumi csővel (DOT 94-es) olyan érzés volt a féket markolni mit a gumi marok erősítő.
Az új fékcsővel viszont mintha két fém rudat markolnál közte gyenge rugóval.
A kar maximális mozgása 1,5-2 cm, utána beton kemény. érzed mikor a betétek a tárcsára zárnak.
Ez igaz, de ha elveszted többet buksz mint 1-2 száz lei, legalábbis én ebből indulok ki. Igaz most már PIN kódos a kártyám, de csak pár hónapja. Mármint vásárlásnál nem kellett a kód, csak pénz felvételnél.
Részben jelezném, hogy kurvára el vagy kényeztetve , részben meg én is onnan érzem, hogy XJ900-é még gumi, illetve amiket kipróbáltam mostanában, szintén... mondjuk azokból meg fém-et nem próbáltam...
Nem vagyok egy racingolós fajta, nekem 1,5 éve teljesít a lidlis sisak és a csapatban nekünk nem párásodik egyedül, ez egy nagyon jó oldala a nyithatóság mellett és azt is sejtem, hogy a következő sisakom is hasonló lesz, mert nekem bevált. A törés teszt is mutatta, hogy azért mert valaminek neve van, nem biztos, hogy a legjobb, tehát én ajánlom annak aki nem 200 környékén motorozik!
A lidl sisak 18e.
Ez meg 25e.
Nem esik szét,nem kezd kinyúlni a bélése,nem lötyög az állrésze,van hozzá plexi ha kell,nem hangos mint állat,legalább üvegszálas nem termoplaszt műanyag.
KB 7e-el drágább mint a lidl ha ennyit nem ér meg nem biztos hogy kéne motorozni gyors gépen.
Nem mérvadó a teszt de figyelemfelkeltő.
Csak ennyit fűznék a tej és a cukkini mellől árult sisak témához.
http://youtu.be/9LfEFhBelTY
Az előző szériából nekem is van egy, nem akartam az ünneplő bukót mindenhova használni.
Városban, 100-120-ig elég jól használható, autópályára nem ajánlom ott már nagyon hangos és szellős.
Olvastam egy töréstesztet a sityakról, meglepő de sok márkás sisaknál jobban szerepelt.
Bocsi Zoli...
Ez sajnos nem a cikkben említett, de olvasd el...édemes...
http://sebessegoltara.blog.hu/...
http://www.lidl.hu/cps/rde/xch...
"csak pozitív hatása van a fém fékcsőnek"-szerintem, csak abban az esetben jobb a gyári gumicsőnél, ha az utóbbi már elöregedett.(az viszont igaz, hogy a fémhálósat nem kell cserélni)
Ebből szűrtem le e magvas következtetést:
Öt év után rendeltem fém fékcsövet - megjött-gumicső le- fémcső rövid - gumicső vissza - és itt jön a lLÉNYEG: friss fékolaj betölt (.Eddig egyszer sem cseréltem ) Az első fékezésnél majdnem átugrottam a kormányt.
Később megjött az elég hosszú fém fékcső - felszereltem - kipróbáltam - hát győzködnöm kellett magam, hogy érzem a különbséget ha már ennyibe került...
Azóta sűrűbben cserélem a fékolajat.
Ausztria-olasz-horvát van terítéken.
Az egyik csajom megőrült, amikor basztattam, hogy szedje szét a nála lévő pénzt...pedig kurva logikus!
Nem kéne elveszteni.
Még nem próbáltam ki menet közben, de így első benyomás az, hogy a régi gumi csővel (DOT 94-es) olyan érzés volt a féket markolni mit a gumi marok erősítő.
Az új fékcsővel viszont mintha két fém rudat markolnál közte gyenge rugóval.
A kar maximális mozgása 1,5-2 cm, utána beton kemény. érzed mikor a betétek a tárcsára zárnak.