De jó, csak én nem használom külföldön. Sőt Romániában sok kút van ami alapból bankkártyás, ha kp-vel akarsz fizetni akkor át kell állítanod a kutat készpénzesre.
Én is kiváncsi vagyok, ő mit mond, de nekem is fém fékcsöveim vannak.
Amit írtál, hogy hallottad az egy baromság, nem lesz tőle erősebb a fék, nem fog blokkolni, csak annyi történik, hogy fékezéskor a gumicső valamennyire tágult, ezért pontatlanabbnak érzed a fékerőt, fémnél meg nem tágul, sokkal jobban érzed, mikor fog és mennyire... csak pozitív hatása van a fém fékcsőnek!
De ez nem egy csoda, nem lesz jobb a féked, csak jobban fogod tudni adagolni!
Cáfoljon meg, aki nem ezt tapasztalta!
Cáfoljon meg, aki nem ezt tapasztalta
Szia Mafeco!
Kiváncsi vagyok a véleményedre, hogy milyen lesz a fém fékcsővel a fékezés? Olvastam olyan véleményt , hogy nem igazán nyerő egy hétköznapi motoron mivel sokkal durvább lesz a fékhatás, nem lehet olyan lágyan adagolni. Magyarán sokkal hamarabb blokkolhat a kerék, bár szerintem ahoz olyan fékbetét is kell ami szintén harapós.
Igen zöldkártya ezt a biztosítónál kell intézni, ingyenes, evvel igazolod kint, hogy van érvényes köteleződ. Valamint Lei-t tankoláshoz, balesetbiztosítást nem szoktam kötni ilyen kis útra.
Szerintem ez egy jó túragép lehet, csak kicsit gyenge. De a fogysztás az 5 liter valatt van, jól pakolható, megbízható. Bár 2 személlyel túrázni, és élvezetesen motorozni végülis elég kell hogy legyen. De egy 900-as divi, azért kicsit mérgesebb gondolom, bár még nem próbáltam.
A tesómnak van egy 89-es ntv 650 Revere-je, amiben ugyanaz a blokk van, kb 80.000-km van benne, de a blokk járása, az kifogástalan, zajtalan, mint ha új lenne.
Ilyen képet bármelyik motorról lehet kattintani megfelelő pilótával a nyeregben.
De hogy én 3 percig csak tóljam kifelé a kertkapun mert olyan hosszú............
Nem hinném.
A büdös életbe nem ülnék dóvillra.
Talán max egy ingyenes amcsi grandkanyonos túrán ahol minden gép elfogyott és csak dóvil maradt a kölcsönzőben.
Duzzogva.
A deauvilleben az a jó hogy traffipax kompatibilis tempóban, viszonylag jó komfortfokozattal, nagyon kis fogyasztással el lehet túrázni. Ha racionális döntés lenne a motorozás, nagyjából mindenki deauvillel járna, aki nem csak a városban akar motorozni.
Ha a traffipaxoktól és a hülye sebességkorlátozásoktól sújtott Franciaországban kéne élnem, valószínűleg ebből a kategóriából választanék.
Én mentem hosszabbat két személlyel Deauville-vel. Kényelmes gép, jók a dobozai, viszont sokkal jobban rezonál a V blokk miatt, mint a négyhengeres Yamahák.
Ráadásul én a nagyobbik, 700-as verzióval mentem. Budapest-Kecskemét-Budapest.
Meg az igazi nagy baja, hogy 120 körül már nagyon elfogy két személlyel a motor. Onnantól még gyorsul, de nagyon kinlódva.
Hát igen, ráadásul elég megbízhatónak mondják.
Ma mentem vele, és hát elég gyengécskének tűnt... Ez aggaszt kicsit.
De a dobozok, csak az újjabbaknál vannak összeköttetésben, a 650-nél még külön vannak.
Én is kiváncsi vagyok, ő mit mond, de nekem is fém fékcsöveim vannak.
Amit írtál, hogy hallottad az egy baromság, nem lesz tőle erősebb a fék, nem fog blokkolni, csak annyi történik, hogy fékezéskor a gumicső valamennyire tágult, ezért pontatlanabbnak érzed a fékerőt, fémnél meg nem tágul, sokkal jobban érzed, mikor fog és mennyire... csak pozitív hatása van a fém fékcsőnek!
De ez nem egy csoda, nem lesz jobb a féked, csak jobban fogod tudni adagolni!
Cáfoljon meg, aki nem ezt tapasztalta!
Cáfoljon meg, aki nem ezt tapasztalta
Kiváncsi vagyok a véleményedre, hogy milyen lesz a fém fékcsővel a fékezés? Olvastam olyan véleményt , hogy nem igazán nyerő egy hétköznapi motoron mivel sokkal durvább lesz a fékhatás, nem lehet olyan lágyan adagolni. Magyarán sokkal hamarabb blokkolhat a kerék, bár szerintem ahoz olyan fékbetét is kell ami szintén harapós.
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Vasárnap, mikor mindenki motorozás közben laskává ázott én szépen beszerelem.
További élmény beszámoló a jövőhetén.
A tesómnak van egy 89-es ntv 650 Revere-je, amiben ugyanaz a blokk van, kb 80.000-km van benne, de a blokk járása, az kifogástalan, zajtalan, mint ha új lenne.
De hogy én 3 percig csak tóljam kifelé a kertkapun mert olyan hosszú............
A büdös életbe nem ülnék dóvillra.
Talán max egy ingyenes amcsi grandkanyonos túrán ahol minden gép elfogyott és csak dóvil maradt a kölcsönzőben.
Duzzogva.
Ha a traffipaxoktól és a hülye sebességkorlátozásoktól sújtott Franciaországban kéne élnem, valószínűleg ebből a kategóriából választanék.
Az ha a napokban közzéteszik, akkor is május közepe lesz.
Üdv:
np
Yamaha XJ 900 S Diversion
http://www.lidl.hu/cps/rde/xch...
Ráadásul én a nagyobbik, 700-as verzióval mentem. Budapest-Kecskemét-Budapest.
Meg az igazi nagy baja, hogy 120 körül már nagyon elfogy két személlyel a motor. Onnantól még gyorsul, de nagyon kinlódva.
Hirtelen ennyi.
Ma mentem vele, és hát elég gyengécskének tűnt... Ez aggaszt kicsit.
De a dobozok, csak az újjabbaknál vannak összeköttetésben, a 650-nél még külön vannak.