Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a Pirelli túra abroncsát raktam fel hátra. Hát nem vagyok elájulva tőle.... Sajna, motoron meglepően erősen kijönnek a gumik közti különbségek. Ami biztos: ami igazán jó, az általában gyorsan kopik is. Rossz érzés, amikor egy csomó pénzt bele öl az ember gumiba, és aztán még rosszabbul tapad, mint az előző kopott gumi. A F1-ben sem sporolásból és véletlenül hagyják fenn orrvérzésig a kopott gumit. Bár most Hamilton jól meg sz...ta .
KIRÁLYSÁGOM:

csak aztán győzzem lével...
Érdekes amit írtok. Amikor Én a számomra ideális motort kerestem, akkor hosszas kutatás után (pedig a Suzuki, Honda És a BMW szinte összes szóba jöhető típusát kipróbáltam), arra a meglepő felfedezésre jutottam, hogy a mai motoros kínálatban ilyen motor nem létezik!
Kritériumok:
1000-es fordulaton is kulturált használhatóság - kiesik az Összes 600 körüli 2 hengeres.
2 személynek hosszú úton is kényelmes (felegyenesedett) ülés pozíció - a típusok 60% kiesik a hátsó lábtartó lehetetlen helyzete miatt!
800-1000 kcm, a nyomaték miatt
alacsony vagyok, nem lehet magas az ülés – itt buknak a túraendúrók, pedig itt is van néhány király gép
ne legyen irdatlan nehéz, kiesiknek a Pan European, FJR féle túragőzösök
elérhető ár – max-max 1,5MFt, sajna hullanak a BMW-k, pedig a R1200RT nagyon jó motor. Itt hullott ki a Honda CBF1000ABS is, pedig az is remekül passzolna nekem!
A chopperek és társaik számomra használhatatlan vitrin motorok

Akkor bukkantam a most eladó sorba került XJ900-ra, amely többé kevésbé beletalált ebbe az élet érzésbe. 10 éves motort kell venni, hogy jó motorja legyen az embernek? Érdekes.
Egyben letesztelhettem magam, hogyan tudok boldogulni egy ilyen férfias géppel. Jó érzés, hogy tudok! Technikailag tudom kezelni, élvezni is a motorozás ilyen formáját. Ennek ellenére a habitusom nem változott, nem lettem ország-világ járó hosszú túrázó.

A helyzetet bonyolítja, hogy előtte burgmanoztam, és a Burgman Klub Magyarországon egyedülálló hátteret nyújt a motorozáshoz, a hosszabb-rövidebb csoportos túrázáshoz.
Ezért térek vissza a Burgmanhoz. Élvezve az XJ után nyújtott előnyöket (nagy csomagtartó, kényelmesebb üléspozició, kabrióval felérő szélvédelem, ABS, automata váltó stb.) , és tudva-elfogadva a hátrányokat (rossz úton pattogás és ideges egyenes futás, motor filing elvesztése, kényesebb karosszéria stb.)
De aki igazi XJ-s, annak szerintem az új XJ a Honda CBF 600 vagy 1000.
Tökéletes járású 4 hengeres motor, egyenletes nyomaték, tűrhető szélvédelem, ideális súly (szerintem 200-220 kg közötti az ideális), dobozolható stb.
Sziasztok! Nagyon jó választásnak tartom a nagy burgonyát, én is szemeztem és szemezek azzal a típussal. Túrás kényelem, nagy rakodórekeszek, időjárásvédelem, megfelelő és számomra pont elég erő, nagyon tetszik nekem is. A "Burgonyások" honlapját is jól ismerem, bár nem vagyok tag el lett mentve korábban már a kedvenceim közé. Itt az XJ-s társaság valóban nagyon jó és most kezd úgy veszem észre összforrni, bár a beszélgetések megoszlanak az itteni és a motorozz.hu között. Jose jól írja, ez a fejlődés és előbb-utóbb mindenkit elér, hisz az általunk kedvelt, vagy elérhető XJ-k öregednek Lehet, hogy nem is kellene nagyon csak az XJ-re koncentrálnunk, hanem arra, hogy típustól függetlenül ez a csapat együtt maradjon?
Hallott már valaki a KENDA abroncsokról? Brutálisan olcsó, de véleményt nem találok. Én a Heidenau-val jártam úgy, hogy olcsó volt de nagyon jóra sikerűlt az smkp-ra. Ezt ismeri valaki?
Nézegettem már a Burgmanokat, de soha nem értettem mi a jó egy ekkora robogóban!?!?
Viszont most valami bekattant, megértettem a "elutasítják a motorozás vadulós formáját" mondatod bevilágított a homáyba! A burgman formailag is kizárja amit én is elutasítok, és mivel a chopper se jön be szinte nem is marad motor ami megfelelne az elképzeléseimnek. NEM GYÁRTANAK olyan modellt ami nem a vadulásról szólna! No jó az Indiaiak igen
Szerintem szívesen látnánk képet a vasadról. Legalábbis engem érdekel hogy mit sikerült szerezned :)
Köszönöm, jól eset. A tiszteletbeli XJ-s státuszra mindig büszke leszek. Ahogy a burgmanosok Burgmanusokként emlegetik magukat, mert elutasítják a motorozás mai elvetemült formáit, bennetek is igen jó társaságot ismertem meg, akik nem a vadulást látják ebben a szép hobbiban. Kár, hogy nem volt alkalmunk találkozni még. De ami késik, nem múlik. Tavasszal valahogy összehozzuk.
Most aztán jól meg lettünk hívva! Éjjel nappal motoroznánk azért, hogy láthassunk és ez a hála?Kimentem a kutyaólba aludni.Internet a sátán játékszere, kígyót ölelgettünk a keblünkön, stb-stb
Lehet, hogy más motorra űltök, de a szívetek itt maradt! Ez nem árulás szerintem.Ezt nevezik fejlődésnek, mivel új xj nincs
Kedves ravenfefe!
Itt most meg fognak kövezni minket, mert szégyenszemre mindketten típusárulóvá vedlettünk. Én tegnap vettem meg az újat. Egy Suzuki Burgman 650 Executieve-t az új ár feléért. Leginkább is azért, mert Burgman Klub tagja vagyok lassan három éve, és igen furcsa volt találkozókra járni az XJ-vel. Pedig igen igen királyságosan nagyon jó motor. Volt.
Azért írok neked, mert rengeteg motort kipróbáltam, köztük a Deauville-t és a Pan European-t is. Sőt több ismerősömnek is volt vagy ez, vagy az. Elképzelhetőnek tartom, hogy a Deauville-t gyengének, a Pan European-t meg nehéznek fogod találni. Ezért hívnám fel a figyelmedet a BMW-kre. Ezek közül is kettőre. Az egyik a R1200RT, a másik a R1200GS. Pénztárca függvényében mindkettőnek megvan az elődmodellje.
Az RT-nek inkább kényelem, a GS-nek inkább a "mindenhol haladás" az előnye. Mindkét típus remek motor.
Sok sikert a választáshoz, széles utat!
Típus áruló!
Faxom se banja, gyertek, valamit majd kezdek veletek

Satorozos, kiralysagot jaros turat osszehozhatunk jovo nyaron.
2 nap kell nektek ide, 2 meg haza, itt meg 5-6-7 nap alatt eleg szep tajakat be lehet jarni

De valszeg akkora mar egy Honda tulajkent lattok engem
A Deauwille-l vagy a Pan-Europpal kacerkodom ugyanis
Valahogy kurvara megfogott a szep formaju boritasuk es a szinre fujt gyari oldal es top boxuk
Csak kene talalni majd egy ujszeru allapotut, mert ujat nem akarok
Te Berber! Te nem szereted az istáló szagot?! Néztél már ló szemébe? Sokkal értelmesebb mint némelyik embörtársunk Szívesen vállalom az állatok gondozását, mert az embereket egyre jobban útálom. A királyságba menni az tényleg király lenne egy szép napon Krisztianfz6 pedig már
nagy túra mókus, de lehet, hogy kezdőket nem vállal, csak futószáton.
Nem tom figyeltétek-e, hogy Raven-Holló barátunk nem akciózott az ötletünkre, még elvi síkon sem. Ennek ellenére tényleg morfondírozok egy nagy meneten és vezetőnek választanám Krisztianfz6 kollégát, mivel az Ő motorját úgyse érnénk utol.... meg már ugyis járt arra. Persze Vilman kolléga felelne a sátor-szálásért, Yamahaxj Te pedig a lovakat ganyéznád
Ha Ronyo eladja a vasat bizony futhat utánunk gyalog!

Na ezt megálmodtam, megyek visszafexem..
nem tudom figyelitek-e, hogy a lánc erőátvitel a múlté lesz:::
Akár a gyerekek! Te is mindíg megnézed az átadás elött, hogy mit kapsz karira?
Gratula az eddigiekért, de az neked a legnagyobb elismerés, ha már mehetsz vele?!Ez a normális.
Holnap én is megülöm megint.Nem tudom ez a tél, hogy lesz.Vasárnap elfogyott a büdös bagónk, és elindúltam a szomszéd faluba motorral, de azt vettem észre, hogy már veszprémben vagyok. A szintjelzőm nekem is halódott állapotban van, de akinek van annak is csak igen gyatra tájékoztatást ad a konkrét mennyiségről.Napi km.számláló oszt ok.
Merészkednék feldobni pár motor ikont, hátha nem találkoztatok még velük.
Sziasztok! Nagyon-nagyon jó képek, köszönöm én is, hogy megosztottad velünk, ha lehet és van még én szívesen látnék többet is! Lehet, hogy megköveztek, de nekem nagyon tetszenek ezek a három kerekű "valamik", el tudnám képzelni az én VAS-amat is, de akkor már nem lenne eredeti "rendőrségi motor". Gratulálok Csabi, hogy végre sikerült ülést szerezned, igyekezz a szereléssel és a túrába engem is feltétlen vegyetek be!
Megjött az ülésem, persze nem annyira szép mint a fotón volt, de nagyon kényelmes rögtön elfüstöltem a kis kanna bengát, a környező utcákban.
Hogy is lehet a bogarakat könnyen eltávolítani a fogaim közül?
Viszont majd összeszartam magam amikor kifogyott a benga, és át kellett állítani tartalékra.... Azt hittem elromlott, de mint utolsó esély adtam neki tartalékot, attol felélénkült! (Nincs fej egységem! Meg benzinszint mérőm nem is lesz.. ) Miért sajnálták ki belőle?

Minden esetre nagyon megy. Elkezdtem a gumik helyre állítását, ami egy kövérebb kanyarbéli gáztól majdnem hasaláshoz vezetett, nem is én oldottam meg a dolgot, hanem a moci. Naon jól fut ez!

No üdv megyek vissza amíg süt!
szegény suzuki! Érdekes! A csopperrel sem mennék be szűk utcába, csak kamionos parkolóba lehet beállni a fordulékonysága miatt Jó kis képeket nyomtál! Köszi!Berber egy kicsit még bütyköl és indulunk is.
Szerintem a fékfelületek növelése nem nyöveszti a fékhatást. A lánckerekes megoldás pedig a lác kenése, és a fékpofa szárzon tartása miatt egy elég nehézkes megoldás. Én nem szeretném. A leg-gyengébb láncszem ígyis a gumi marad. A többi csak csicsa.
Ha ez igaz, ez könnyen orvosolható. A féknyerget 1 max. 2 csavar fogja. Én mind leszedtem, megnéztem, kitisztítottam, és nem került többe 10 perc/db. Előtte nyikorott a hátsó =- nem nyikorog a hátsó. Az Evipass sok mindenre jó.

Viszont sikerült a fényezést (pár durva karc kivételével) gyári állapotra waxolni. Nem volt egyszerű, de kevertem egy turgyellót, és láss csodát(!) még megfogni is jó. Sajnos ezzel vagyok elfoglalva, mert a fejidom, a lámpa, műszerbox, és a többiek még Németben napoznak. Szét vet az ideg, meg a tettvágy.

Nincs valakinek két +fedele sértetlen állapotban?
Ez a Holló szivat minket! Ezt direct csinálja! Mostmár éhes is lettem, meg szomjas, és kicsi vagyok, meg azt se tudom hol alszom!

Támadjuk már le egyszer tényleg! Mit képzel? Barbeque, meg bogrács gulás? Meg hipi-supi mofák? Valahol a demokráciában? Mi meg itt szívunk mint a torkos borz?
Na sorry
Az elso ketto nem az, amire gondoltam, potolom