Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor mi zabálja meg neki a betétet 12-nél?
Az egész motor full gyári....
akkor meg túl puha versenybetéteket használ.
Ha most azt mondanám, hogy igen...... nem örülne neki!
Kb. 70 kg lehet..... (Gábor, javíts ki ha nagyon mellé saccoltam....)
akkor dagi mint én?
Mert te hosszú útakat mész, ahol nem kell fékezni sokat és főleg nagyon nem....
Én autón is cseréltem már 300e km felett első, gyári féktárcsát és 120e km felett első fékbetétet.
Sokat jártak vele külföldre, hosszú útra ahol nem fékeztek, de a km forgott bele....
Motoros87 sem pályázik.....
Nekem 55-nél még kb 30%-os a hátsó és kb 50%-os az első betét, gyári!
de nem is pályázik vele....
Szega!

Mit csinálsz te a fékkel?
A barátom GSR-jében 42e van és első, eredeti fékbetét van benne.
A GSR-ek nagyon sokat bírnak (min. 25-30e km), pedig ott nagyobbat kell fogniuk.
Köszi Berber!
Amugy nekem a gyári fék most 12500at birt. Ugyhogy ha kapok egy ugyan ilyet akkor boldog leszek


87
Utána néztem, 23 euróért van szinteres, 15 ért normal SAITO. A LUCAS 4 euroval drágább átlag.

Megkérdem majd forintban itt ha kinyit a Borso Tibi.

A külföldi oldalt ajánlani tudom: LOUIS
Az előző tulaj mesélte, hogy a gyári fékpofái 4000 alatt lekoptak, ezért valami utángyártott szinterfémeset vett bele. Nekem bejött! azokkal ment már min. 8000-et és full jól néznek ki.

Árat viszont nem tudok.
Csak, hogy irigykedjetek! Öreg xj hétvégi sütögetés messze a belváros zajától
De legalább nem halok meg hülyén.Én nem vizuáltam annyira, de nekem max valami lakknak tűnne.
Sziasztok
A blokkot eszem ágában sincs szétszedni!de a polirozáshoz nem is kell csak kicsit kényelmetlen mellette kuporogni már csináltam ilyet nem egy idegbeteg meló.A hengereket pontosabban a hűtőbordák széleit akarom,meg a lábtartó konzolt stb.Sötét téli estéken remek elfoglaltság inkább mint a tv.
Sziasztok!
Kérdés: Mennyibe fály egy elsö fékbetét szett? Duplatárcsás a gép.
Elöre is köszi ha tudjátok.
ui:
gyári érdekelne


87
Légy erős! A Diviken alapból festett a blokk! Nem tűnt fel? Ejnye ezek a japók!
Hát azért a polír csak jobb. Nem ? Ez az ezüst spray egy gicsit gagyi filling egy nagy motor blokkján.Kipufra használják a feketét suzuki gs 500-nál is, mert eszi a rozsda azoknak a dobot( állítólag)
Semmi csoda. Spay 160C- t bíró blokk ezüst. Nem ragyog, de szép. Ronggyal sem lehet szebbre csinálni. A mattfekete az Aprilia kipufogón hibátlanul teljesített kb. 1 évet. Előtte a gokarton próbáltam. Nem egy kályha-ezüst. Tesco-s cucc
Erről bővebben is tudnál tájékoztatni?Milyen blokk fényesítő? Csodaszer?
Mit akarsz a hengereken polírozni? A blokkot szét mered szedni, de a villát nem? A blokk fényesítésére kíííváló festékek vannak! Hihetetlen, de működik a dolog.
Kamra meg nekem esne majd jól, mert egyébként a pincét kéne be fólia kamráznom. Majd. Mit akarsz szétszedni? Van már robbantott ábrád?
Ennek őszintén örülök:)) Csak szóljatok időben:))
A segitség jol fog jönni valoszinü szavadon foglak.A festést egy ismerős csinálná profi mühely+hőkamra