Én enm találtam a méretemben Heidenau-t. Nekem annyira bejött smk-ra, hogy nem sokat agyaznék rajta. Kendából van pont jó pár, de hát a tudatlanság....
Én most is Heidenaukat rakattam fel az XJ-mre és meg vagyok velük elégedve.Nehezen melegednek ugyan be,de jól tapadnak és nem kopnak gyorsan. Ja és az árak sem annyira vészesek...
Sziasztok!
Csodaszépek ezek a rendőrmotorok!becsukott szemmel is szivesen választanék közülük.Közben lassan az enyém is alakul most az elrepett müanyag alkatrészek javitása folyik.Széles utat mindenkinek!
az endùròsok szeretik a Kendàt, mert olcsò, ès a foldon tok mindegy h milyen a tapadàs...de betonon azèrt màs a helyzet... Banditos haverom vtt ilyen Kenda cuccot, mikot fèkezett akkor ilyen kèkesszurkès fustje volt a guminak, azon flesseltunk
Ez most dícséret, vagy elmarasztalás? Egyébként sikeresen beszéltem a Kenda importőrével, nem említett ilyen párhuzamot pedig szó volt a Heidenau-ról mint eshetőség.
Viszont ekkora f@xot még nem láttam, az volt a szöveg, hogy jó az endúró, akkor jó a túra gumi is! (persze neki mindegy ) Amikor kérdeztük, hogy tesztelésre beszánna-e egy párat, mereven elzárkózott. Ezzel a hozzáállással 1 db-ot sem fog eladni! Az fix!
A TDM és a FJR felé álmaimban én is elcsapongtam időnként. A TDM vita nélkül nagyon jó gép, de bármikor mellette álltam, nekem kicsit magasnak tűnt, így lekerült a listáról. Az FJR meg akkor lett felejtős végleg, amikor rájöttem, hogy egyáltalán nem nekem való. Egyszer jó lenne egy jó hosszú túrát tenni vele, hogy meglegyen öregségemre az élményanyag, de aztán kész. Hát ezek a motorok már kimaradnak vélhetőleg. Az XJ nagyon jó volt, annyival többet meg nem nyújtanak, hogy ennyi pénzt áldozzak rájuk.
Nálam is inkább az anyagi korlátok határolták be a választást a többi pedig annyi volt, hogy két személynek is kényelmes legyen, lehetőleg szervízigénye kicsi, pakolható nyugodt, nyomatékos.Engem
a súlya nem zavar, mert se nem vagyok alacsony se vékonyka.Öreg vasba szerintem nem szabad vízhűtésest venni, mert nagyon sok hibának a forrása lehet.A kardán pedig örökös mint a szegénység.
A fogyasztásról annyit, hogy január óta hajtom és talán a legtöbb (télen) 6,3 volt még a karbi szinkronizálás elött sportdobbal, azóta nagy ritka a max 6, de az asszonnyal és csomaggal való túrák az 5,5 ben megállnak.Blokk nem volt még megbontva, füstje nincs, ami előjöhet az meg a karbantartással megoldható( szelepállítás, telószimering, telóolaj, kormány és kerék csapágy), de ezt minden használt motor megkívánja."Majd ha nékem sok pénzem lesz" akkor meg egy TDM az álom.Bár egy FJR-t is meg a CBF-et is kipróbálnám.
Ez a fogyasztás dolog elég érdekes a mai korszerű befecskendezős gépeknék. Inkább függ a használótól, mint a kcm-től. A BMW 800 ST rendre 1 literrel kevesebbel beérte a teszteken, mint 600-as ellenfelei. Az egyik ismerősömnek egy böszme K1200LT gépe van, és 5 literrel jár vele vidéken. 1 literrel kevesebbet eszik neki ugyanazon az úton mint az enyém. Igaz ő 3000 alatt tartja a fordulatot ott, ahol az enyém 4500-5000-t pörög. A R1200GS is 5-5,5 körül eszik, ha nem 200-al hajtják.
Azthiszem én is írtam annak idején az utolsó bennmaradók a CB-CBF gárda, esetleg ER6. Nekem nem volt célom a nagyon magas ccm, inkább a fogyasztásra esett a hangsúly. Nagyon útálnám ha többet enne a motorom mint a buszom! A fentiek a nagyon magas használt áruk miatt estek ki. A fellelt XJ-m meg brutálisan olcsó volt, igaz ennyit még nem melóztam motorn.
A heidenauról az egyik ismerősöm azt mondta, hogy ha nem versenyre használod akkor a legjobb az
ár-érték aránya.Nekem elöl metzeler van de nem veszek észre akkora különbséget, mint amennyivel többe került.a csere elött conti volt.Nekem az is megfelelt.A hátsó cserémre állítólag szintén egy típusú
kéne az elsővel, de a 32 e körüli árat én sokallom rá, és csak max.egy szezonos állítólag.A kendáról nincs
semmi infóm.
Szívemből szóltál Bundi!Egy kicsit szentimentálisba mentünk át, de a mi "kis" brigádunk tényleg
kezdi bontogatni a szárnyait.Hát néha azért egy xj-s is kipörgeti a sárkányt (magam nevében), mert
az a 180 körüli sebesség néha egy kicsit kell.A stílusunk szerintem azért ilyen, amilyen mert nem a
suttyó kategóriába tartozunk, 0-a élettapasztalattal.Majd mindenki családos, és a gyereket fel akarja nevelni.Nekem ez a motor az első, de remélem nem az utolsó, így a lelkem mélyén az xj-t nem fogom elfelejteni (már csak a brigád miatt sem)Ha egy yamaha tdm-et hajtok majd ,akkor is szeretnék az eddig
megismert JÓ emberek társaságával találkozni
Csodaszépek ezek a rendőrmotorok!becsukott szemmel is szivesen választanék közülük.Közben lassan az enyém is alakul most az elrepett müanyag alkatrészek javitása folyik.Széles utat mindenkinek!
Viszont ekkora f@xot még nem láttam, az volt a szöveg, hogy jó az endúró, akkor jó a túra gumi is! (persze neki mindegy ) Amikor kérdeztük, hogy tesztelésre beszánna-e egy párat, mereven elzárkózott. Ezzel a hozzáállással 1 db-ot sem fog eladni! Az fix!
Milyen jó lehet nekik.
Gondolom ez úgy van, amikor reggel bemegy:
Hmmm.... Ma ezt viszem, ma olyan bömis kedvem van!
a súlya nem zavar, mert se nem vagyok alacsony se vékonyka.Öreg vasba szerintem nem szabad vízhűtésest venni, mert nagyon sok hibának a forrása lehet.A kardán pedig örökös mint a szegénység.
A fogyasztásról annyit, hogy január óta hajtom és talán a legtöbb (télen) 6,3 volt még a karbi szinkronizálás elött sportdobbal, azóta nagy ritka a max 6, de az asszonnyal és csomaggal való túrák az 5,5 ben megállnak.Blokk nem volt még megbontva, füstje nincs, ami előjöhet az meg a karbantartással megoldható( szelepállítás, telószimering, telóolaj, kormány és kerék csapágy), de ezt minden használt motor megkívánja."Majd ha nékem sok pénzem lesz" akkor meg egy TDM az álom.Bár egy FJR-t is meg a CBF-et is kipróbálnám.
ár-érték aránya.Nekem elöl metzeler van de nem veszek észre akkora különbséget, mint amennyivel többe került.a csere elött conti volt.Nekem az is megfelelt.A hátsó cserémre állítólag szintén egy típusú
kéne az elsővel, de a 32 e körüli árat én sokallom rá, és csak max.egy szezonos állítólag.A kendáról nincs
semmi infóm.
kezdi bontogatni a szárnyait.Hát néha azért egy xj-s is kipörgeti a sárkányt (magam nevében), mert
az a 180 körüli sebesség néha egy kicsit kell.A stílusunk szerintem azért ilyen, amilyen mert nem a
suttyó kategóriába tartozunk, 0-a élettapasztalattal.Majd mindenki családos, és a gyereket fel akarja nevelni.Nekem ez a motor az első, de remélem nem az utolsó, így a lelkem mélyén az xj-t nem fogom elfelejteni (már csak a brigád miatt sem)Ha egy yamaha tdm-et hajtok majd ,akkor is szeretnék az eddig
megismert JÓ emberek társaságával találkozni