Ha a Berber által (okosan) ajánlott fázisokon túl vagy, akkor még egy teló olajcserét is ajánlanék.Gumidon lehet olyan kacslósodás amit szabad szemmel lehet, hogy észre sem veszel.Azt pedig a telók okozhatták.Lassú haladásnál nem egyenlítődik ki a gumi egyenletlensége és az is okozhatja.Nekem a volt bizonytalanság a kormányba a vásárláskor.A kerékcsapágy csere, gumicsere,
teló olaj cseréje ezeket teljesen elmulasztotta.
Csak arra gondolok! A vizsgáimat is Divin nyomtam, rendőr Divit is hajtottam oktató napon és
öreg XJ-t hajtok Lehet, hogy ez van megírva? Nagyon vágyok egy Yamaha TDM-re vagy egy frissebb Divi 900-ra.Egyenlőre viszont úgy néz ki, hogy fix munkahelyem 2008.dec.31-ig van, így várakozó állásban kell maradnom.Nagyon megszerettem ezt a vasmadarat, semmi bajom vele.A nagy testemet
még az asszonnyal együtt is vidáman repíti.Sőt! jobban megcsodálják egy-egy gurulás alkalmával, mint az új vasakat.Terveimben azért szerepelne külfőldi és belfőldi hosszabb túra is (ezért keresek oldaldobozokat) és az egy frissebb masinával azért megnyugtatóbb lenne.
Ez a kormánycsapkodás böki a csőröm! Első körben nézd meg a kormánnyak csapágyat, nem nagy meló. Húzz rajta! Másodsorban érdemes lenne az első gumit centíroztatni..
Ha ettől se múlik komolyan gondolkodni kellene!
Szia Dada! Üdvözöllek én is!
N-es Km óra és spirál, ha jól néztem a gépeden, sajna nehéz eset. Bontóban hallottam róla, de horrot emlegettek! (Amikor még N-esre akartam csinálni )
Az e-bajon van fenn egy-két cucc, komolyan. Esetleg kisméretű műszergarnitúra elérhető nem túl ólcsón, annyira nem mutatós.
Figyelek, szólok. Uff!
Tényleg, nem gondoltad azt, hogy fiatalabbra kéne cserélned a gépet, mikor kipróbáltad a rendőrxj-t? Gondolom, hogy valami "szerelem" van emögött, amit meg tudok érteni...
Régóta olvasoja vagyok a forumotoknak, sok hasznos dolgot olvastam, ugyhogy utolag is köszönök mindenkinek mindent .
Még a nyáron vettem a paripámat, ezelött csak robogon ültem ugyhogy kicsit fura a mai 100-120loerős autok után egy 200kilo-60le motorra ülni de hamar megszerettem
És igy egyből pofátlan módon megkérdezem hogy valaki ismerettségében van-e eladó sebességmérő? 94es évjáratu xj600n -hez? nemtom volt-e valami változtatás a kölönbözö szériákban, de 4BR az alvázszám eleje.
Skacok. Gondolom mind túl vagytok az akkumulátor töltő beszerzésen, de ha nem akkor figyelmetekbe ajánlom a Horvátok által lekoppantott, CTEK Multi XS 3600 töltő másolatot (Eredetileg Svájci bicska 20 eFt-ért) a Lidl üzletekben brutális 4700,- Ft-ért! Gelés akkuhoz is jó, 1,2-120 Ah, akksihoz digi funkciókkal.
Nem vagyok Menager a cégnél.
Ugy számoltam, hogy egy 27 ohmos, 5 W teljesítményű ellenállás égőnként, már megoldja a helyzetet, DE pont ezt nam szeretném, elpazarolni a megmentett energiát Valami elektomos kütyün agyítok, bár a kapcs rajz szerint kétlábas a rele, lehet egyszerűbb lenne egy rele LED-re, ezt el mekegtem!
Sziasztok! Én külterületen, ha már rendesen lehet menni, felfelé szinte soha nem kuplungolok és nem is kuplungoltam még a melós motorral sem. Lefelé igen, bár volt olyan kollégám, aki akkor sem és soha nem lett a váltóknak semmi baja. Városban vagy araszolgatásnál mindig. Bár hozzá teszem, hogy valóban úgy van, hogy a kuplung nem véletlenül lett felszerelve és ha párszor elbalfékezi az ember, könnyen a váltójába és a tárcájába kerülhet.
Azt tudom, hogy haverom amikor vizsgázott az őskorban a saját JAWA 350-vel 88-ban, akkor vizsga közben szakadt el a bovden és megcsinálta vele a városi vizsgát.Kapcsolt fel-le de a lámpánál volt valami turpi.
Ha nem pörgetősen használod akkor elvileg középtartomány alatt be kell, hogy vegye a sebességeket,de azt sem zárnám ki, hogy a gépetek már "fél autómata" váltóval szereltek.Műszaki könyvében erre biztos van utalás.
Ha jól tudom van olyan beépíthető ketyere (hivatalos nevéhez kutatnom kéne)amely szabályozhatóvá teszi az ellenállását.Ebben azért teljesen szakszerüen nem tudok válaszolni Hülyeséget meg akárki is írhat
Müxik, de mint várható volt kicsit kapkod (mivel csak 2W, 21W helyett). A kérdés: Kimélve az akkut, ne foglalkozzak vele, vagy rakjak be terhelést? Egyáltalán van olyan terhelés ami nem ellenálláson alapul, vagy nem vesz fel teljesítményt? ?
Tulajdonképpen bármi váltható le is és fel is, kuplungolás nélkül is, DE hihetetlen nagy gyakorlatot, és odafigyelést igényel . A kupplung célja az erő átvitel, tehát a nyomaték kiküszöbölése. Amikor váltasz, és a gázt visszaveszed ugyan ez a jelenség játszódik le, hiszen a következő fokozat addigra a megfelelő sebességgel kell hogy forogjon, és ha nincs rajta erő, símán kellene átcsúsznia. A kupplungot egyébiránt a szinkronkapcsoló előtt találták fel, amikor még egy váltáshoz, a dupla kuplungoláskor, a fogaskerekeket kellett össze passzítani, sokkal nehezebben! A szinkrongyűrű a fordulatszámot egyezteti a ricnis kapcsoló körmök között. A lefelé kapcsolás gázfröccsel segíthető.
A lényeg: hiába lehet, és hiába vagy egy Schumacher, (bocsi Hamilton), akkor sem ajánlott a kupplung elkerülése , mert a sok apró hiba előbb utóbb károsodáshoz fog vezetni, és az sokban van. Egyébiránt tudjuk hogy a mocidnak állat finom váltója van a Yamihoz képest , mivel öreguraknak készítették...
Ti tudtátok, hogy a Yamahát egyesek "zongorának" becézik a logóban lévő 3 db hangvilla miatt? Hát nekem szépen muzsikál....
Bar megvan a sajat elmeletem, azert megkerdezlek benneteket is, bizti ami bizti
Szoval, a fene se tudja, hogy miert de egyszer raprobaltam, hogy hallas alapjan, kuplung nelkul felvaltom a masineriat, es legnagyobb meglepetesemre, egy eleg tag fordulatszam tartomanyban fel lehet valtani ugy, hogy semmifele hang, kattanas, rangatas nem jelentkezik.
Ugy tudnam leirni, hogy olyan a valtas, mintha hasznalnam a kuplungot, szoval TOKELETES.
Vajon ez hosszu tavon arthat a valtonak, vagy sem ?
Lefele nem probaltam, de elindulas utan siman felvalthato mind az 5 gang a legkissebb problema nelkul.
teló olaj cseréje ezeket teljesen elmulasztotta.
öreg XJ-t hajtok Lehet, hogy ez van megírva? Nagyon vágyok egy Yamaha TDM-re vagy egy frissebb Divi 900-ra.Egyenlőre viszont úgy néz ki, hogy fix munkahelyem 2008.dec.31-ig van, így várakozó állásban kell maradnom.Nagyon megszerettem ezt a vasmadarat, semmi bajom vele.A nagy testemet
még az asszonnyal együtt is vidáman repíti.Sőt! jobban megcsodálják egy-egy gurulás alkalmával, mint az új vasakat.Terveimben azért szerepelne külfőldi és belfőldi hosszabb túra is (ezért keresek oldaldobozokat) és az egy frissebb masinával azért megnyugtatóbb lenne.
Ha ettől se múlik komolyan gondolkodni kellene!
N-es Km óra és spirál, ha jól néztem a gépeden, sajna nehéz eset. Bontóban hallottam róla, de horrot emlegettek! (Amikor még N-esre akartam csinálni )
Az e-bajon van fenn egy-két cucc, komolyan. Esetleg kisméretű műszergarnitúra elérhető nem túl ólcsón, annyira nem mutatós.
Figyelek, szólok. Uff!
Régóta olvasoja vagyok a forumotoknak, sok hasznos dolgot olvastam, ugyhogy utolag is köszönök mindenkinek mindent .
Még a nyáron vettem a paripámat, ezelött csak robogon ültem ugyhogy kicsit fura a mai 100-120loerős autok után egy 200kilo-60le motorra ülni de hamar megszerettem
És igy egyből pofátlan módon megkérdezem hogy valaki ismerettségében van-e eladó sebességmérő? 94es évjáratu xj600n -hez? nemtom volt-e valami változtatás a kölönbözö szériákban, de 4BR az alvázszám eleje.
és itt egy kép a gépről:
Nem vagyok Menager a cégnél.
Ha nem pörgetősen használod akkor elvileg középtartomány alatt be kell, hogy vegye a sebességeket,de azt sem zárnám ki, hogy a gépetek már "fél autómata" váltóval szereltek.Műszaki könyvében erre biztos van utalás.
A lényeg: hiába lehet, és hiába vagy egy Schumacher, (bocsi Hamilton), akkor sem ajánlott a kupplung elkerülése , mert a sok apró hiba előbb utóbb károsodáshoz fog vezetni, és az sokban van. Egyébiránt tudjuk hogy a mocidnak állat finom váltója van a Yamihoz képest , mivel öreguraknak készítették...
Ti tudtátok, hogy a Yamahát egyesek "zongorának" becézik a logóban lévő 3 db hangvilla miatt? Hát nekem szépen muzsikál....
Kerdesem lenne.
Bar megvan a sajat elmeletem, azert megkerdezlek benneteket is, bizti ami bizti
Szoval, a fene se tudja, hogy miert de egyszer raprobaltam, hogy hallas alapjan, kuplung nelkul felvaltom a masineriat, es legnagyobb meglepetesemre, egy eleg tag fordulatszam tartomanyban fel lehet valtani ugy, hogy semmifele hang, kattanas, rangatas nem jelentkezik.
Ugy tudnam leirni, hogy olyan a valtas, mintha hasznalnam a kuplungot, szoval TOKELETES.
Vajon ez hosszu tavon arthat a valtonak, vagy sem ?
Lefele nem probaltam, de elindulas utan siman felvalthato mind az 5 gang a legkissebb problema nelkul.
Vajon valthatom igy vagy ne tegyem
Elore is kosz a valaszokat.
Raven
10006508 árut keresd
a bázismotortol rendeltem, egy picit rá kell fizetni a német louishoz képest, de igazuk van
http://www.vatera.hu/yamaha_xj...
nemtom, hogy kinek kellhet, de vannak itt lelkes motorépítők...