Az enyém átmérője is 41 mm, ezt sejtettem. A hossz is jó lessz szerintem, és mintha egy majom írta volna az e-bay hogy mi mivel egyezik. Most úgy néz ki lesz progresszív hosszú rugóm uszkve 12 eFt-ért.
Haladgatok de, eszetlen lassan jönnek a cuccok. Idén biztos nem tudok motorozni hivatalosan..
Most ertem haza a BRIGHTONA-bol, ez a Kiralysag legnagyobb motoros talalkozoja.
Kb: 10.000 motorkerekpar volt.
Millio kepet csinaltam, ha megszavazzatok, hetfon estefele feltoltom a legjob 10-20-30-50 kepet, hagy lassatok ti is szepet :)
XJ900 Diversion 1997 első teleszkóp hossza 815 mm, felső állító csavar nélkül. Teló szár átmérő: 41mm.
Kétlem, hogy jó a XJ600-hoz, az némileg filigránabb-nak tünt. Sok sikert.
Valószínűleg eladó sorba kerül a gép, tipusváltás miatt, bár majd meg szakad a szívem érte.
Még nem hirdettem meg.
800 a remélt fix ár érte.
Sziasztok
Rá kellett jönnöm a motorom egy hüllő indulás előtt ki kell tolnom a napra melegedni.Amugy tudnátok valamilyen tanácsot adni hideginditási gondokra?A hosszuhétvégés túra engem is érdekelne feltéve hogy sütni fog a nap és elindul a gép
A fém fékcsővel én is szemezek, de mivel nem feltétele a lábraállításnak, és eszetlen mennyiségű szerelést sem igényel a későbbiekben, az ára miatt napolom. Elsőre 9000 Ft-ra ajánlották be, és nem vagyok 100% biztos benne, hogy akkorát javítana a helyzeten. Igaz hogy sok, és hosszú gumicső van a rendszerben.
A progresszív rugóról egy "régi motoros" haver áradozott, mint a fellelhető leg-jobb megoldásról Divikhez.
Én 65kg volnék. Amugy normál használat alatt volt a gép. Kisebb-nagyobb turák és városi tötyögés. Semmi stopi semmi ökörködés. Ez van! Vason vagyok! Egy nyár alatt lement az egész...
Szerintem, az sehogyan sem üzemszerű, ha 4000 alatt megeszi a betétet.
Nem lehet, hogy öreg volt a moci, és bemaródott-koszolodott stb. a dugattyú, emiatt aztán nem húzta vissza a betétet a tárcsáról?
Esetleg még kicsit szorult is, és emiatt fogyott el. Ez könnyen megállapítható, mert hosszabb fékezés nélküli szakasz után a tárcsa max. langyos lehet. Ha forró, az rossz jel.
Megkérdeztem az árak nagyjából 7800(egyéb)- 9000(lucas)/tárcsa közé tehetők errefelé.
Olvasom miket írkálnak emberek, egyszerre megnyugtató és elkeserítő. Most mi van? Mi az igaz?
Szerintem a fő tényező a motoros. Az én mocim exe azt mondta, nem is használta a hátsót (hát össze is törte. ) Továbbá kockás gumival ajándékozott meg, amit majd rendbe kell motoroznom.
Viszont hogy hova koptatta el a gyári betétet 4000 alatt?!? Naon majrés lehetett!
Jövőre nem gurulunk egyet Ravenfeféhez? Csak beugranánk meglátogatni, hadd örüljön!