Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

transalpina Xj-s szemmel!
A kerülés, 27 kilométert jelent a Makó-Sebes szakaszon. 315 vs 288 km. Ez kb 1,2 liter benzint lehet az XJ 600-assal..azért ez nem lehet tétel ha már jól akarod érezni magad
érdekel engem is a sátrazás eddig jobbára a felvidéken tekeregtem
Mi nem találkoztunk medvével. A vasút és a főút közelsége valószínűleg nem kedvez nekik. Meg mit is csinálnának a völgyben, ahol mindig forgalom van?

Annyi óvintézkedést tettünk, hogy a motorok dobozaiban nem hagytunk élelmiszert,mint ahogy a sátorban sem. A még ehető kaját is elvittük a táborhelytől messzebbre, a maradékot meg egy másik helyre. Így véletlenül sem jöttek volna hozzánk. Másnap érintetlen volt a kajás szatyrunk
még nem tudom nem szedtem szét, vásárlás alatt vagyok a papír 25kwos, és tuti fojtott mert német moci
Nincs ez túlagyalva, sőt! Különben én nem félek a 7-es uttól, én biztos azon megyek, nem kerülök. Hozzávagyok itt délkeleten edződve a kamionáradathoz" 43-as főút napi 1300 kamion átlag", illetve a román autósukhoz, akik semmivel nem rosszabbak a magyaroktól sőt néha úgy éreztem figyelmesebbek a motorosokkal mint honfitársaim. amúgy köszi a tippet a sátorhelyhez, csak nincs ott maci veszély? Mert nézem az egy nemzeti park a világvégén, elég elhagyatott hely.
Üdvözlet társ jelölteim, rátettem kezem egy retek lila XJ600S re lemondva CB500S hiányában( bár a 4 henger nem darálós érzést ad hanem finom villanymotort ), talán 1 hét és a nyergében ülök,remélhetőleg még szívok a ti füstjeitekből ami nem az olajtól füstöl :-) hisz szeretek kirándulni , érdekel minden táji és egyéb kulturális nevezetesség..találkozóra majd szeretnék menni gondolom sok tanácsot kapok majd...
Első utam a kútra vezetett, tele is raktam és mostmár csak így fogom letenni.
membrán

itt is megnézheted.....
Köszi szépen :)
Köszi szépen, a linket be tudnád tenni ismét? Mert nem jelent meg a hozzászólásodban.
Korral jár ez szerintem (ne vedd rossz néven). Minél idősebb az ember annál inkább túlagyalja a legegyszerűbb dolgokat is.. ilyen az útszéli sátrazás is. Valószínűleg ez annak tudható be, hogy túl sok korábbi tapasztalat birtokában hajlamosak vagyunk prekoncepciókat felállítani, ami aztán eltántorít minket az eredeti elképzelésünktől.

Ajánlott és kipróbált sátorhely: Sátrazóhely Zsil völgye Zöld nyíl mutatja a helyet

Képek róla:
kép1
kép2

A kanyarban egy köves útra kell letérni, majd ott kell felmenni olyan 150 métert, aztán jobbra fordulni, előtte balkéz felöl lesz egy épületrom (kisház volt valamikor). HA elfordultatok jobbra lesz egy kis gyümölcsfa, és utána egy cirka 80 méter hosszú 30 méter széles füves sík placc. A placc felső végén bokorsor, utána meg a vasúti töltés. Éjszaka óránként megy el egy vonat..talán ha 3 vonatmentes óra van. De nem vészes, mi jól aludtunk. Az út (főút) nem látszódik innen, és az útról ez a hely sem...jah, és a vonatról sem. Ideális hely olyan 8 motorból álló csapatig
Szerintem is a szemetelős főzőcskézésről van itt szó. Este ugy se tudja, látja senki főleg ha nem közvetlen az út mellett sátrazol, de az még itt Magyarországon sem egészen jó ötlet.
segítség!kitisztitottam akarbi , fuvokákat,most már legalább beindult a motor,de csak szivatoval megyen.EZ engem SZiVAT!
auuuu nem jó !szóval apró ,alkatrész ,karburátor ,hirdetnek 13000 től membránokat.
Ezt már olvastam én is, és a sátrazás meg a piknik nem ugyan az.

Szerintem aki volt már párszor romániában az tudja milyen förtelem módon pihennek a patakparton a román családok. Na most ez ennek vet véget.

Ha este állítasz sátrat, majd ott alszol és másnap reggel! tovább állsz az nem ez a cselekmény.

A piknikezést is csak ott büntetik ahol észreveszik. Tehát mostmár nem fog mindenki az úttól 20 méterre a patak partján szemetelve, hangoskodva "kikapcsolódni" századmagával.. mert a románok ezt tömegesen csinálták.

Én üdvözölöm ezt a törvény, és továbbra is fel fogom állítani a sátram romániában az erdő szélén, a legelőn,gyümölcsösben vagy épp a szántóföld szélén ha olyan kiruccanást tervezek.
karburátor membrán
próbáld meg itt
Ez a link nem sikerül, de másoljátok be, az a biztos

http://www.alternativenergia.h...
Osztom Dipshit véleményét, a 7-es út tényleg gáz akármikor megy arra az ember, iszonyat nagy a kamionforgalom
Erre érdemes figyelni, elvileg már tilos a vadkempingezés:


http://www.alternativenergia.h..." target="_blank">null
Sziasztok! A segítségeteket kérném ismét. Adott az öreg vasam, egy '87-es XJ600 51J típusú gép, ami nem mellékesen lassan az őrületbe kerget. Tavaly kezdődött a szenvedésem, karburátor sort kellett rajta cserélni, mert vhogy szétkopott a házuk és nem lehetett beállítani őket normálisan, ráadásul egy-két membrán szakadt is volt benne. Anno itt is kértem hozzá segítséget, bozontos42 írta, hogy volt neki ehhez a típushoz karbisora, de addigra sikerült beszerezni egy másikat. Közben vártunk még pár apró alkatrészre, aztán jött az ősz, a motor garázsba került és most lett időnk arra, hogy összerakjuk. A bontóból vett karbisorral sem mentünk sokra, mert abban meg a membránok annyira bekeményedtek, hogy állandóan fent ragadnak a schuber tűk. Próbáltunk a kettőből egyet összehozni, hátha, de így sem változott a helyzet. Keresgéltem felújító szettet, de olyat, amiben ezek a membránok benne vannak, nem találtam. Felhívtam a Yamahát, a szerelő srác készséges volt, kikereste a cuccokat, majd mondta, hogy kicsit drága lenne. 51.000 Ft mondott egy ilyen membránra, ami új, ráadásul ugye négy kell belőle. Gondoltam rákérdezek, hátha van új karbisor is hozzá, na lehetne azt is rendelni, potom 570.000Ft-ért, annyit az egész motor nem ér. Kérlek benneteket ha valakinek van esetleg működőképes karbisora ehhez a típushoz (Mikuni BS32), vagy tud szettet, esetleg jó állapotban lévő membránt az írjon. A motor 54kw-os, nem a 37kw-os verzió amúgy.
A hét végén finomítom a túra tervet, de úgy látom hogy ez 2 napos lenne igazándiból, de sátoros megoldással. Az időponton is lehet, hogy csúsztatni kell 1 max 2 hetet a hótol függően, de majd kiderül. Nem szeretnék úgy járni mint tavaly a Transzfogarason, hogy nem tudtunk átmenni a hágó csúcsán mert le volt zárva az alagút a hó miatt. Bár szerintem 2 ember 1 nap alatt eltudta volna azt a hómennyiséget dobálni az útról és mehetett volna a forgalom.
Többek között ezért vagyok én teletank párti és állítólag ha legalább háromnegyedig van a tank a levegő nedvesség tartalma sem tudja befészkelni magát. Nem rozsdásodik.
Ez azért elég biztatóan néz ki!
http://youtu.be/6a7PhVt7CHE