Kérdésem, hogy sima olajat használsz, vagy olyat mint amit láncspray-ként veszünk ? A spéci láncolaj ugye tapadós, sima olaj nem, ezért fröcskölős és megy a gumira is, és az hozza további problémákat.
Köszi a tippeket mindenkinek!
Azért is ásványi olajat használok (bár lehet, hogy a jövőben váltani fogok), mert sok szaki azt mondja, hogy amikor ezeket a blokkokat tervezték, még hírből sem volt szintetikus olaj, hanem ásványira vannak gyártva tulajdonképpen. Persze biztosan jó a mai modern olajokkal is, én nem vitatom.
Sziasztok!
Na elkészült az lánc olajzom, csak hogy kicsit kirobbantsak egy újabb lavinát a pro és kontra szekcióban :) Nekem eddig tetszik, ez a jelenlegi a v2 volt már, a tavai nem nagyon akarta az igazságot, de ebben több a remény és az átgondoltság is. Ha tudnám hogyan lehet feltenni képet a közösbe akkor meg tenném, de nem megy fel soha . Jöhet a szezon ha nem esne már tekerném a szarvát :)
Üdv
PRI állás, plusz teljesen behúzott szívató, plusz rendesen feltöltött akkumulátor. Ha egy-két indításból nem indul, akkor érdemes közben még a gázkart is ráhúzni indítás közben. Nekem egész téli tárolás után a fenti metódussal másodikra elindult. Utána kis járatás mág szívaton, majd mehet vissza, plusz ON állás és hajrá!
Én is hasonló cipőben járok, csak nekem 2 hetet állt a moci. Márciusban már jártam vele, most meg sehogy se tudom beindítani. Tök szárazak a gyertyák.
Arra gondoltam, hogy mivel kevés a benzin benne, nem megy fel porlasztóig még PRI állásban sem. (közlekedő edények fizikai jelenség) Szerintetek hülyeséget beszélek? Vagy ki van ez találva, hogy nincs alacsonyabban a benzinszint akkor sem ha minimumom van?
Én most egy kalap alatt itt vettem meg a négykerekűhöz az olajat + szűrőt+levegő+pollen meg az XJ-hez is mindent. HF303 + Castrol Actevo, másnap raktárról küldték. http://www.olaj24.hu
Valóban a karbitisztítás lesz a megoldás. Én sem használtam 2 évig, el sem akart indulni, csak 5-10 másodperceket pöfögött egy-egy full szívatós indítózás után.
A műszakira meg kérj útvonalengedélyt- én nem tettem, most nincs forgalmim, újabb 2-3 hét meg bírság befizetés, mire motorozhatok....
Szerintetek ennek a motornak már nem két tárcsásnak kellene lennie? Én azt hittem, hogy ezzel a fajta fejidommal csak az újabb két tárcsás gépek készültek.
Szia Makimi! Bemész a Skála melletti autósboltba, kis Bálóékhoz és ott fogsz legolcsóbban kapni HF 303 -as olaj szűrőt. Én is ott vettem, gyertyát is ott érdemes, fékbetétet szintén. Olajat nem biztos hogy árulnak motorba valót, /de azért kérdezd meg hátha/ azt Vásárhelyen a Jókai utcában a Road Rider motorosboltban lehet venni. Én most Repsolt használok az volt a legolcsóbb.
Szia!
Nem tudom mennyire helyes a leírásom, de én így végeztem el! A feszítő közepén van egy csavar cc 12-13 kulcsnyílás, azt kilazít és óvatosan kivesz, mert alulról a rúgók tolják kifelé, amikor kint van a két imbusz is jöhet ki és akkor ha nem mozdult el semmi szemre lehet vételezni, hogy hányadik fogba akadt akkor majd a kilincset kihajtva ki lehet számolni, hogy mennyi van még hátra belőle. Tehát a feszítő hol jár a két végpont között és ez adja meg hellyel- közzel a lánc jelen nyúlását. Majd a régi tömítés lekapirgálása mindkét felületről és vagy pasztával, vagy klingeritből vágott tömítéssel mehet vissza, de arra figyelj ha a blokkot pucolod le ne menjen a lyukba semmi szemét lehetőleg, mert az nem c vitamin a mocinak. Vissza rakásnál a kilincset kioldva feszítő teljesen betolva kell a helyére tenni és a két imbuszt lehúzni, ha jól emlékszem 15 Nm, majd a rugók és a nagy csavar is mehet vissza, és amikor betolod a nagy csavart hallani fogod, hogy előre ugrál a megfelelő helyre a feszítő majd nyomaték 20Nm és öröm boldogság, persze ha beröffented és nem folyik :) Ha nagyon a vége felé jár már a feszítő akkor kezdj spórolni a láncra és a melóra, mert az pár órát igénybe vesz azért :) Egy fontos dolog, a feszítőt csak a rugó tolja előre, ne te csavarhúzóval mert az nem a helyes pozició neki, bár van rá példa amikor így tuningolnak meg láncot eladásnál!
Remélem tudtam segíteni!
Én maradnék a gyári értéknél!
Azt veszem észre, hogy 15-20 fok között nehéz üzem melegre melegíteni a motort, ilyenkor csak városi tötyörgés és szerpentin segít, de az is csak felfelé.
Ezt használom már évek óta!
Repsol MOTO SINTETICO 4T 10W40
Ez jónak tűnik, csak olajszűrőt nem tudom, hogy melyik kellene. Hiflofiltro van rajta, csak nem tudom, hogy pontosan melyik kellene. Ha linkelnél ide egy szűrőt, ami jó az én 92-es gépemhez, azt megköszönném.
Azért is ásványi olajat használok (bár lehet, hogy a jövőben váltani fogok), mert sok szaki azt mondja, hogy amikor ezeket a blokkokat tervezték, még hírből sem volt szintetikus olaj, hanem ásványira vannak gyártva tulajdonképpen. Persze biztosan jó a mai modern olajokkal is, én nem vitatom.
Na elkészült az lánc olajzom, csak hogy kicsit kirobbantsak egy újabb lavinát a pro és kontra szekcióban :) Nekem eddig tetszik, ez a jelenlegi a v2 volt már, a tavai nem nagyon akarta az igazságot, de ebben több a remény és az átgondoltság is. Ha tudnám hogyan lehet feltenni képet a közösbe akkor meg tenném, de nem megy fel soha . Jöhet a szezon ha nem esne már tekerném a szarvát :)
Üdv
Arra gondoltam, hogy mivel kevés a benzin benne, nem megy fel porlasztóig még PRI állásban sem. (közlekedő edények fizikai jelenség) Szerintetek hülyeséget beszélek? Vagy ki van ez találva, hogy nincs alacsonyabban a benzinszint akkor sem ha minimumom van?
Én most egy kalap alatt itt vettem meg a négykerekűhöz az olajat + szűrőt+levegő+pollen meg az XJ-hez is mindent. HF303 + Castrol Actevo, másnap raktárról küldték.
http://www.olaj24.hu
A műszakira meg kérj útvonalengedélyt- én nem tettem, most nincs forgalmim, újabb 2-3 hét meg bírság befizetés, mire motorozhatok....
V-max kis tesó, hevernek volt ilyen meg a nagy is ódákat képes zengeni rollunk.
Nagyon kényelmes nekem, minden pont ott van, ahol lennie kell. Tegnap 150 kilómétert motoroztam haza vele és nem fáradtam el.
Megy mint a mérgezett egér.
Milyen vele menni? Elég perverz konstrukciónak néz ki.
Bővült az XJ flottám. Ő lett a divi társa.
Nem tudom mennyire helyes a leírásom, de én így végeztem el! A feszítő közepén van egy csavar cc 12-13 kulcsnyílás, azt kilazít és óvatosan kivesz, mert alulról a rúgók tolják kifelé, amikor kint van a két imbusz is jöhet ki és akkor ha nem mozdult el semmi szemre lehet vételezni, hogy hányadik fogba akadt akkor majd a kilincset kihajtva ki lehet számolni, hogy mennyi van még hátra belőle. Tehát a feszítő hol jár a két végpont között és ez adja meg hellyel- közzel a lánc jelen nyúlását. Majd a régi tömítés lekapirgálása mindkét felületről és vagy pasztával, vagy klingeritből vágott tömítéssel mehet vissza, de arra figyelj ha a blokkot pucolod le ne menjen a lyukba semmi szemét lehetőleg, mert az nem c vitamin a mocinak. Vissza rakásnál a kilincset kioldva feszítő teljesen betolva kell a helyére tenni és a két imbuszt lehúzni, ha jól emlékszem 15 Nm, majd a rugók és a nagy csavar is mehet vissza, és amikor betolod a nagy csavart hallani fogod, hogy előre ugrál a megfelelő helyre a feszítő majd nyomaték 20Nm és öröm boldogság, persze ha beröffented és nem folyik :) Ha nagyon a vége felé jár már a feszítő akkor kezdj spórolni a láncra és a melóra, mert az pár órát igénybe vesz azért :) Egy fontos dolog, a feszítőt csak a rugó tolja előre, ne te csavarhúzóval mert az nem a helyes pozició neki, bár van rá példa amikor így tuningolnak meg láncot eladásnál!
Remélem tudtam segíteni!
Azt veszem észre, hogy 15-20 fok között nehéz üzem melegre melegíteni a motort, ilyenkor csak városi tötyörgés és szerpentin segít, de az is csak felfelé.
Ezt használom már évek óta!
Repsol MOTO SINTETICO 4T 10W40
Ehhez az olajhoz mit szóltok? Használt már valaki ilyet?
Castrol Actevo X-tra GP 4T ásványi motorolaj (20W/50)
Ő lesz az!
http://zsu.hu/zsu/htmls/