Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Akarok rendelni motor olajat, és szűrőt. Mivel eddig a biker-world-nél vettem, most koppantam egyet, mert nincs meg az oldal. Pedig az tök jó volt. Kerestem pár oldalt, de valahol marha drága volt az olaj, másutt meg olaj jó áron van, csak szűrő nincsen. Tudnátok egy jó helyet ajánlani, ahol egyszerre leadhatom a rendelést, és nem 4000 ft-ba kerül egy lityi olaj? Egyébként Motul 3000 20w 50 kellene, mert abból van egy literem itthon, és csak kettőt kellene venni. Köszi.
Szia!
Ha nem nagy kérés, le tudnád írni pár mondatban, hogyan érdemes megnézni a vezérmű láncot?
Előre is köszi!
Akkor nem az
Akkor ez nem KriszXJ motorja volt
Százhalombattáról hoztuk, egy 50-es fickótól, Feri keresztnévvel. Nála 2004 óta volt, előtte, a papírok szerint Németországban falta a kilométereket.
Elég ritka ez a zöld, nem KriszXJ-é volt korábban?
nagyon fess vki a képen
Most jártam a Határ úti LIDL-be és láss csodát, a motoros akkumulátor töltőt 4000 Ft-ért vég kiárulják!
Kösz a tippet!
Ha nem akarsz próbálkozni feleslegesen, MRA Vario-t vadásszál. Állítható túra plexi

Grat a motorhoz
Sziasztok!
Csak beköszönök, múlt hét pénteken vettem egy 1997-es XJ 600 S-t. GURO és egy másik barátom segítettek elhozni, átnézni (ezúton is köszi), ők fogják szervizelni; komolyan értenek a gépekhez, van profi műhely is.
Sajnos még nem tudtam sokat gurulni a motorral, de azt érzem, hogy a gyári szélvédő nem sokat fog (kb 190 cm magas vagyok), talán találok valami nagyobb utángyártottat. Egyébként nagyon tetszik, ez az első "nagy" bringám; örülök, hogy hozzátok tartozok!
Na, ennyi, majd úgyis jövök a kérdéseimmel...:)
A legjobbakat nektek!
Ez egy kicsit megmosolyogtatott, 11 éves 600-as 1 misiért Szerintem biztos gyorsan el fogja adni

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600-5611075
Nem.
Üdv. urak ti is ilyen bátran toljátok ahol belátni és ismerős az út szakasz ? :-) http://youtu.be/ofjMTGOz0nQ
Mán menek is
Nekem 5000ft volt tavaly a karbiszinkron csak ki kellet menni Olasz-ba Pécstől 15km.
Kedvenc topicomban intéztem hozzád egy kérdést (Xado-val kapcsolatban)


http://totalbike.hu/hirek/2012/04/10/lefejelte_a_rendort/
Valószínűleg 1 karbi szinkron is elfér rajta mert kissé ingadozik az alapjárat. De ezek szerint kell hozzá valami műszer is az nekem viszont nincs úgyhogy marad a szerelő.
Nagyjából mi az az összeg amiért karbi szinkront és a szelephézag állítást elvégzik?Nyilván attól is függ, hogy mennyi lapka kell hozzá. Csak nagyságrendekben kérdezem h mégis mire számíthatok...
Alapjáraton nem bonyolult a szelepek ellenőrzése, de ha cserélned kell valamelyik korongot hol veszed meg és mennyiért és mennyit vársz szétszedett motorral az alkatrész szállításra?
A szelep állítást össze szokták kötni karbi pucolással és szinkron beállítással, végül is ezeket a műveleteket is el lehet végezni otthon ha tudod hová kell nyúlni és van tesztered!
Egyébként alapjáraton szép hangja van(kuplungtól eltekintve ). Viszont amikor bemelegszik akkor szerintem már túl hangosak a szelepek.
Amikor megvettem elvittem 1 szerelőhöz azt mondta menjek vele pár ezret utána ránéz, mert sokat állt a vas mielőtt megvettem. Illetve amikor 1-2 szer leforgatom rendesen 1 bizonyos fordulatszám tartományban(7ezer környékén) olyan érdekes kissé kerregő hangot halok vagy nem tudom mihez hasonlítani igazából...
Mennyire nagy meló utána nézni?Ill. a szelephézag állítás mennyire bonyolult feladat?Megoldható otthon is vagy inkább bízzam szakemberre?
Én is ma kukkantottam rá, 56 van az órában és van még 5 kattanásom a végéig, ami azt jelenti, hogy a 7. fogban van jelenleg. Tehát van ezekbe még bőven ha odafigyel az ember és nem 8-10e fordulaton használja.
(remélem!) Nincs rá szükség! Leginkább kíváncsiságból kérdeztem.