Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ez egy 2001-es, magyarországi, 3 dobozzal, szervizelve, nem 20e km-es Olasz import. :)
pedig van 99es 510 ért ,meg külföldi okmányos 2000es 380+100ért asszem a képesmotor meg a hahun
Hódmezővásárhely Road Rider motoros bolt. A szerelőm aki most csinálta a motoromat, az ott vette ennyiért . Fent van a bolt a neten, próbáld meg.
ez jó hír köszkék
Szia gezasz!
Akkor adhatnál egy elérhetőséget ahol ennyiért lehet lapkát beszerezni, mert én 2500 alatt nem találtam sehol mikor kerestem.
6.-ban 50-nél sem csapkod a lánc. Ez nem 1-2 hengeres motor, símább járású. Karbi szinkron szelephézag beállítás anyag nélkül 8-12 ezer Ft, szerelője válogatja. Ha kell lapka hozzá 800 Ft. darabja.
Hol látsz ebben az évjáratban 500 körül Diversion-t? Úgy látom ebben az évjáratban most ez a legolcsóbb hírdetett 600S, egy 600N van 550-ért még fent a HA-n, de az nem fejidomos.
próbáltam itt keresni a topikban de nem leltem,városban 5.ben az 50et elviszi lánc csapkodás nélkül? vagy egyéb beállítással kipufogó fojtással lehet segíteni?
Jól néz ki a vas tetszik, vszín belül is kellemes,bár ebben az évjáratban látok 500ezer körül is, de az biztos kérdőjelesebb állapot és az alap karbantartás hiányosabb lehet, mennyit kér egy szerelő karbiszinkron-szelephézag állításért ált.?
Fkrisz!

használd légy szíves a "válasz erre" izét, úgy könnyebb figyelemmel kísérni, hogy kire/mire reagálsz.

nekem volt cb 500 is. annak szerintem feszesebb a futóműve, de összességében könnyedebbnek érzem az xj-t.
kanyarogni jó, amíg nem akarsz valami sportgép nyomában maradni.
szerintem városban furakodni is lehet vele, bár az nem az én világom, elég türelmes ember vagyok+ szinte mindig utassal megyek.
Nekem van egy eladó, szerintem ezt a motort páran ismerik innen:
XJ600
és milyen ezzel kanyarogni? , ill. a városban tolakodni,én magam 178 cm vok de nem szokásom határokon motorozni
S2, S4 két külön világ nem lehet igazán összehasonlítani ez ízlés kérdése!
A motorblokk egyszeresükéből fakadóan igen tartós, alapjáraton csörög-zörög mint egy traktor, de üzem melegen 1500-as fordulattól már szépen muzsikál.
Az általános állapotra érdemes koncentrálni!
Sportosnak egyáltalán nem mondható, igazi túra motor, hosszú távon is kényelmes akár utassal és csomagokkal is.
A kuplung valóban emberes, de egy kis edzéssel hozzá lehet szokni.
Fkrisz76!

Enyémen új kuplung bowden van:

eladó


kuplung hang megvan itt is, kicsit talán szelep is, fogyasztás 4,5 körül túratempóban
Üdvözleteim nektek,nagyobbra váltás elöt állok Honda VT250es ről szerettem volna CB500S ra állni de alig van fejidomos változat,így kénytelen leszek itt is XJ600S ok közt szétnézni gondolkodni, ültem már ilyenen de csak 2 utcát tudtam kipróbálni a kis cb hondához képest magas a súlypont de kényelmesebb is,nem tudom mennyire jó gép ez bonyolult e a 4 karbi karbantartás igényes e ,igazából túrázni szeretek néha szerpentinezni és nem akarok túl sokat se tankolni 110-130 körüli utazóval beérném vagy ahol épp kevésbé fogyaszt,van e gyenge pontja amit vásárláskor nézni kell (annyit már tudok a kuplung az zörgős mindegyiken).. elég keménynek is érzem a kuplungot asszem egy S alakú csőben van elvezetve biztos elnyel 1kg izom erőt cserélte már vki ilyet ki hidraulikusra vagy elég a bovdenház csere is? Köszi előre is
Egyébként ha már pár embernek jó napot okozok vele, elértem a célomat.
Tanulok Csonti bácsitól.
Igen.

Nem tehetek róla, szeretem az egyedi motorokat.

Viszont eddig motorvásárlásaim során soha nem a nagy eszemért dicsértek. Mindig szerelmi vásárlás volt. Ez van.
A hirdetés szövegéhez meg nem fűzök kommentárt.
Szóval az a bordó 86-os is a tiéd. Leszűrte nekem párszor a hahu, amikor kerestem a GS utódját
OFF. BMW K100
Köszönöm. Azon vagyok hogy kipróbáljam. Nem ugranék úgy bele, hogy nem tudok semmit a dologról. Csak nem nagyon van olyan ember, aki a popsim alá tol mondjuk egy 750-es Viragot hogy itt van egy hétvégére, próbáld ki nyugodtan.
Természesen ha olyan a túra jellege, én is felgyorsulok. Ha az ember csapatban megy túrázni, akkor úgy kell menni, hogy mindenkinek jó legyen.

Bár erre azt szokták mondani, hogy a csapatban motorozást sebességét és jellegét a leggyengébb motoros tudása határozza meg. Ugyanis szerintem senki nem akar megölni túra közben egy másik motorost azzal, hogy úgy vezeti a túrát, hogy az illető ne tudjon velük lépést tartani, vagy csak úgy hogy önmagát és a többi közlekedőt veszélyezteti.
Persze az sem ok, aki olyan túrára jelentkezik, ami magasan a tudásszintje felett áll.
Szia oldjawas!
Egy jó tanács mielőtt elhamarkodod. Anno tizenévvel ezelőtt rám bíztak egy úgymond "chopper" motor eladását ez egy Kawa LTD 454 -es volt. Na szóval kipróbáltam mentem vele egy párszor mire sikerült eladni, de rájöttem ,hogy ez nem az én világom. Az előrenyújtott terpeszes láb, magas kormány lassú pöfögés, aminek nagyon szép hangja volt, de egy idő után azt vettem észre, hogy húznám neki. De ez egy chopperel valahogy nekem nem jött össze. Tehát pár kilométerig még élveztem is a motort, de egy Makó- Szeged táv oda vissza/60km/, az a halál volt nekem. Eldöntöttem, hogy choppert sosem veszek. Az max. magamutogatásra való szerintem. Jót motorozni hosszabb távokon inkább túramotorokkal lehet, nekem ez a véleményem. Szerintem vásárlás előtt ha lehet, egy hét végét motorozz chopperen, nehogy meglepetés érjen. Azonfelül ezek a stílusú gépek elég drágák is.