Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos én is néztem az időjárás előrejelzést .
Ha mégse lenne igazuk, akkor én is csatlakoznék.
szia vitarij!

Épp az idokep.hu-t nézem, holnap Pécsre mutatja a legnagyobb esőt, úgyhogy már átterveztem a hétvégém. Ha mégse esik és mennénk egy kört, akkor holnap legkésőbb délig kiírom ide, hogy mikor. (Persze ez minden környékbeli fórumosnak szól, aki épp ráérne) Találkozásnak javasolnám pl. Pécs/Baumaxnál lévő OMV benzinkutat, Harkány felől neked az jó lehet
Téged láthattalak szerdán 3:10 körül a Pécs/Budai vám-i kereszteződésben felnyitható bukóban?

Mindenkinek kellemes ünnepet!
köszi
én is ennyire gondoltam
Szia.

- A kormány be tud riszálni, hogyha rossz a gumi, puha a hátsó csillapítás, túradoboz van fent.
- A kuplungnak(Valójában inkább vagy a primer láncnak vagy az indító motor primer fogaskerekének) alapjáraton kopogó hangja van, de ez nem összekeverendő a vezérműláncéval. A vezérműlánc állapotát tudod ellenőrizni, hogyha kiveszed a viszítőt. Először a rugó csavarját lazítod meg, majd az egész szerkezetet kiveszed, így láthatod mennyi tud még feszíteni.
- Ha biztos nem akartok befürödni vele, akkor én egy órás próbautat kérnék(Kifizetném a benzint, úgy hogy akár a tulajdonos vezet), ahol mondjuk tudnék mérni egy korrekt fogyasztást, Pl 80 km. Ha jó a fogyasztás, és megy is a motor nagyon nem lehet. Ha magas a fogyasztás, akkor lehet hibás a karburátor membrán, benzincsap membrán, elállítódott karburátor.
- Kipufogódob a legalsó résznél ki szokott rohadni.
- Ne füstöljön se hidegen se melegen;
- Km nem számít, nem km-t hanem állapotot nézzél, szerintem itt több gép már lassan 100e felett jár.

Ennyit tudtam összeszedni.
Mivel én megnéztem a hirdetést, nem tűnik rossznak. Kép alapján eléggé egybe van a gép. Az árát kicsit sokallom, de ha tényleg patika, akkor nagyjából ez a reális.

A 40 000 kilométer 14 év alatt nekem hihetetlennek tűnik.. de van szervizkönyve, úgyhogy akár igaz is lehet.

450-ért hozzátok el
persze, ezekkel nincs gond, láttam én már sok mindent
a tipikus XJ600-as jelenségeket szerettem volna kideríteni, ha vannak
az évjárat ellenőrzése, kábelezés, saruk, lánc, lánckerék, feszítő, szimmeringek, kavicsfelverődés, vázpolírozás, csapágyak állapota stb az alap, de mi azért még a karbit is gyors letesztelnénk ( visszük a szinkron tesztert )
tehát tényleg csak a speckó a megszokottól merőben eltérő apróságokra lennék kíváncsi
Akkor már használva volt.Én baleseteek nyomait keresném elsőnek.
Meg hebrákolást.
'97 decemberi elvileg
egyszerűség = olcsóság
kezdőnek az ilyen a legjobb szerintem és talán a legbiztonságosabb is
az egyszerűsége meg nem akadály a nagyszerűségre és az élvezetre, mert az bátorság és csukló függő
( daráltam már GS500-zal mindent amit lehet pályán, úgy, hogy a nyeregben maradtam )
Mennyi idős a gépezet?
Egyikünknek se volt 600-as XJ-je.

Egyszerű szerkezet, nagyon mellényúlni szerintem nem lehet, főleg hogy ez nem az a típus amit előszeretettel a suttyók használtak esti városi "motorozásokhoz", majd éltek le teljesen.
pedig ha rákészülünk 2 óra alatt a főtengely csapágy állapotát is meg tudjuk mutatni neki
amúgy meg örülök, hogy típushibákról nem regéltek, ezek szerint az nagyon nem is lehet
a kopó-fogyó alkatrészek, tömítések meg használt motornál cserések és akkor lesz meg a nyugalom
kösz a hozzászólásokat és ha e mellett tesszük le a voksot, akkor a srác képekkel fog felregisztrálni
Túramotor tehát olyan lesz mint egy hintaló.
Én az általános mindenre jellemző hibákon kívül mást nemigen tudnék sasolni.
Szétdobni a blokkot a tulaj előtt nem ildomos.
Átvizsgálásra meg nem hiszem hogy elengedi.
ha jól tudom, akkor egy 40 körüli emberkéjé az meg tuti, hogy Százhalombattára kell menni érte
ha vki ismerné .....
ez az első, de most a motorra gondoltam
több hozzászólásban olvastam, hogy kissé "libeg" a futóműve, és pl ilyen érdekelne, hogy ez milyen mértéken elfogadható, mert ha a ZX7R-emhez nézem, akkor a legkisebb is megengedhetetlen, de hát ez ugyebár nem egy volt SBK
a kuplungcsörgésről is olvastam, de hát ha ez ilyen hát ilyen, a ducisokat sem zavarja, sőt még mutogatják is
Zörögni fog alapjáraton, de ez ne ijesszen el
A tulajt.
hello mindenki,
segítségeteket kérném abban, hogy mit ajánlott nagyon átnézni egy '97-es XJ600-on vásárláskor?
ma mennénk megnézni egy jó barátnak, de nekem inkább sport motor tapasztalataim vannak.
minden hozzászólást szívesen fogadok/unk
előre is kösz
Szia !
Ha esetleg holnap szombaton összejön a mecseki gurulás, légyszi írjál róla pár sort, hol és mikor találkoznánk?
Kellemes ünnepeket minden fórumosnak !
Üdv.
Üdv.
Van 1 100%-os Metzeler Sportec M3 -as gumim, 180/55 R17 Bár nem éppen Xj méret, de hátha érdekel valakit.
Hujj! de jól hangzik kár hogy már egy hete nem dolgozom
köszi, sikerült vennem, de sajna ott ahol mondtad már 27-ért dobálják, a shoxba vettem 18-ért,
köszi még1x!
Tisztelt URAIM!

Április 27.-én délután 14 órai indulással és május 1.-i visszaérkezéssel mennénk TÜRNITZbe! A szállás egy főre fullos reggelivel és vacsorával kétágyas Wc-s, zuhanyozós szobában 30€. Azaz 30*295= 8.850,-Ft!
A Huda (a szálló tulaja) kéri a névsort és a szoba beosztást!
Én kérem a névsort, hogy kik jönnének:

1, Oldklu
2, Julika
3,............
4, stb.!

Mielöbb, ha lehet, mert telik a szállás és ennyiért nem lesz helyünk kajával együtt! Sehol!
Türnitz-ről cikk! Képekkel!