Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokkal nem.............de azért ja.Inyektorossal egy tank KB 250 kilométer. Az olyan 5 liter körül-5,5.
A Suzuki gsx600f-en olvastam szidják a motor vázat illetve a futóművet ebből mi igaz?
Csak tudd olyan alacsonyan tartani a tempót
de azért egy normál tempóban olyan 100-120 körül nem fogyaszthat rengeteget?!
Esetleg nézz meg egy Suzuki gsx 600F-et esetleg 750, mérete pont jó lesz!
A karbis sokat (többet) eszik ha hajtják..
Nem.100e felett sincs gond velük.Én rászánnám magam egy olasz importos karbis helyében erre.
A karbis kevésbé jó mint az újabb.
Nem
Helloka!A karburátorokhoz ért valaki?
Az SV nek nem túl kényelmetlen a hátsó ülése?
de a CB 500 az stipi stopi
a 78 e km nem sok kicsit? tess ez van pécsen: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_n_sv_650_n-511302
3
Csak promotálom.
Tényleg kímélte a srác és leinformálható problémamentes járgány.
Pécsen látta egy karbis sv650-et olyan 500 ban kb átiratva friss műszakival
na kb én is ebben az árban gondolkodom:)
Mondom..................SV.Inyektoros nem drágán.
Ha nem vagyok indiszkrét mekkora a keret?
Zseton nélkül a 300-550 közötti régióban érdemes kotorászni.. legalábbis nekem nincs zsetonom, így itt tudok csak halászni ha kell valami
De ha nem viszik el akkor kinéztem magamnak egy CB500 fejidomos változatot. azért beérem azzal is simán Cb-n tanulok és nagyon megtetszett csak kicsit alacsonynak tartom 185 cm vok
Zseton nélkül inkább GSS SV-jét kéne.
A CB 500-on kérdeztem valamit... ha már elkezdted fejezdbe mit tudsz ezzel kapcsolatban
Zseton nélkül? Azért azok még nem olyan olcsók
Próbálj ki egy ER--ot vagy versyst.
hát igazából nem nagyon félnék hogy magas és imbolyog... de valahol meg értem a véleményed hozzád képest elég rutintalan vagyok az biztos! csak meg tetszett hogy olyan jónak tűnik rajta az ülés pozíció, illetve hogy nekem egy igazi túramotor képe rí le róla... olyan minden járósnak tűnik. de ha igazad van akkor mégsem hát majd meglássunk:) Nagyon szerettem volna majd sor 2-es motort, ez tűnt a leg szimpatikusabbnak. De hiszek az okosabbaknak és köszi előre is
Kezdő motornak ne vegyél TDM-et..! nagyon nehezen fogsz rajta megtanulni jól motorozni. Magas a súlypontja, nehéz ez így együtt kifejezetten bizonytalan érzést ad..főleg ha még tapasztalatlan is a pilóta.

Én személy szerint később se vennék TDM-et, mert az egy semmire sem jó motor. Pontosabban mindenre jó, de sehol sem meggyőző. Terepen botladozik, szerpentinen tohonya és esetlen, országúton meg fúj rajta a szél (túramotoron ne fújjon!) Én személy szerint nem tudnám megbocsátani egy motornak sem, ha egy tulajdonsága sem lenne kiemelkedő.

Máskülönben jó motor, ha csak a megbízhatóságot és a relatív olcsó fenntarthatóságot nézzük. Nem fogyasztási bajnok, szóval 4,5-5 literből ha nem is lehetetlen, de nagyon nehéz vele kijönni.
sziasztok srácok jövő héten szerdán vizsgázom korlátlan"A"- ból .Nézegetem a motorokat is
ezerrel de maximum csak ősszel vagy télen lesz a nagy vásár! Sajnos pénzem még nem sok hitelt meg nem szeretnék felvenni... Nézegetek két típusú Yamaha motort egyik az XJ600 másik a TDM 850 Illetve a Honda CB500 -as marad még képben:D az XJ-ről már sok mindent megtudtam ! de a TDM-ről nem igazán ha valaki ismeri őket írna pár sort? köszi hello széles utat