Izé.
3 év alatt KB 20e Km-en mentem a saját két pici praclimmal összelegózott fékcsövemmel.
Soha a büdös életbe egy mikonnyit sem folyt.
Pedig markoltam én amekkorát birtam.
És KB 17e-ből megvan a nagyvason.
Dupla áteresztővel együtt.
Ahol én néztem motorosboltokban, ott úgy lett volna csak az első szett 36 ezer forint, hogy külön odaadják a csöveket méretre vágva, meg külön a kezedbe nyomják a fittingeket, oszt otthon legózd össze magadnak ahogy tudod.
Mondjuk néztem is ki a fejemből, hogy ezt most hogyan is?
Fékcsövet, ami életet olthat ki ha ereszt, otthon legózzam?
Állitólag van itthon olyan szaki, aki a fittingeket lementi a régi fékcsőről és azt teszi át a fémre, de még nem láttam élőben, csak hallottam róla hogy létezik.
Reméljük jobb idő lesz, mint amit most mutatnak, és tudunk egy kicsit motorozni, a Balaton körről közben már letettünk most hétvégére.
Tavaly volt az már, mikor közösen gurultunk, dani992-vel pedig még úgyse volt alkalmam találkozni.
A lánc témába nem akarok nagyon beleszólni, engem szerencsére nem érint, viszont gezasz-al értek egyet, patentszemet mz-re...
Túl nagy a kerületi sebessége a láncnak ezeken a gépeken, 100-as tempónál kb. 6x megy körbe a lánc másodpercenként, ami nem kis érték, én annó csak nittelőszemeset mertem feltenni a 600-asra, a patentszemet nem ajánlották sehol ahol érdeklődtem, sőt nekem a DID 520-as 75LE-s X gxűrűs lánccal nem is küldték, csak nittelőszemet kaptam hozzá.
Nekem tényleg minimálisan kéne csak hozzányúlni. Ha a markolat 2 centivel közelebb kerülne, az már maga lenne a megváltás. Annyit talán enged a rendszer
Ja és csak szólok, hogy a különböző kormánykapcsolók vezetékeiben sincs sajnos semmi játéklehetőség, a gázbowdent teljesen át kell füzni máshova, a kuplungbowdenben sincs játéklehetőség, rövid, a szivatóbowdent is át kell rakni máshova és még ott is rövid.
Csak ennyi, amin gondolkozzál.
Üdv.
UI. Én ezt már végigjátszottam a saját kormánykiemelőmmel kapcsolatban. Már másodszor szedtem szét a kormánynál mindent, hogy valahogy elhelyezgessem a bowdeneket, kábeleket, úgy hogy el is érjenek ahova kell és ne nyirják egymást és magukat.
De majd rájössz saját tapasztalatból.
Nekem van fent kormánykiemelő, hátrébb hozó. Pont ott van a hátránya, hogy hátrébb is hozza a kormányt. Amikor nekem jó a távolsága, akkor már kis fordulásnál is beleütközik a tankba mindkét oldalt. Ahhoz hogy kanyarodni is tudjak, vissza kellett raknom a kormányt jóval távolabb magamtól. Igy meg nem az igazi. Ezért akarok inkább komplett kormányt cserélni.
És ott megnézném hogy milyen szélesség jó ahhoz, hogy kellően közel legyen hozzám és ne ütközzön bele a tankba.
De mindegy, csak felajánlottam.
Ahogy Tsanyival elemeztük (főleg ő,én csak ittam a szavait ) nem olyan előny a fém fékcső mint sokan gondolják.Lesz egy betonkemény féked,rugalmasság nélkül,magyarul nem tudod rendesen adagolni.Ez blokkolásgátló nélkül,esetleg nem tökéletes aszfalton jó eséllyel aszfalt-törlés.Ha fém fékcső,akkor radiális munkahengerek,és adagolható marad.Szerintem.Nem attól lesz valami jó fék,hogy betonkemény.
Ültetni biztos nem fogok a Divin. Fékcsővel meg jól állok, előre kell egy hosszabb darab mit a mostani, de ahova járok szervizbe ott szvsz olcsón megoldják a mutatványt.
Viszont felvettem már emailben a kapcsolatot conquistador fórumtárssal, ő tud csinálni kormánykiemelőt/behúzót egyedi igények alapján.
Szóval nálam úgy fog kinézni a menet, hogy megálmodom mennyivel jöjjön közelebb a kormány, conquistadorral véglegesítem az elképzelésem, aztán egy fékcsőcsere és mehet fel a kormány behúzó
Valamikor összefuthatnánk személyesen átbeszélni ezt a témát, mert úgy látom mindketten egy irányba akarunk menni az átalakitással.
Két ugyanolyan átalakitást könnyebb lenne kivitelezni, mint egy-egy különállót.
Az ebayon többek között ültetőt is lehet kapni a 900-as Divihez, amivel alacsonyabb lesz maga a motor is.
Meg már néztem fékcsőszettet is, ami olcsóbb lenne jóval, mint amit itthon lehet kapni. Olyan méretben küldik el, amilyenben akarod és olyan szint is lehet választani, amilyet akarsz.
Tomkraft 1 Mecseki körben benne vagyok szerintem(idő függvénye is), de addig még majd egyeztessünk időpontot, mert még nem tudom pontosan merre leszek az ünnep alatt.
Az EXPON láttam a triumph bonneville-t és a KAWA W800-ast szerelem első látásra, Kb. akkorák mint P10.
Lehet, ezek lennének neked az ideális gépek?
A haver W650-e alig nagyobb egy SIMSON-nál, de lehet itt már kevés a ménes.
D.I.D láncról van szó, nem a leggyengébb, 75 LE-ig használható. X-gyűrűs és a gyári szettben volt a patentszem. Mondjuk azt hogy nem szabad használni, azt nem Yamaha leírásban találtam,hanem Haynes-ben.Nyilván a gyár D.I.D tudja milyen láncot, milyen összekötővel lehet használni, én csak arra voltam kíváncsi hogy kimondottan a Yamaha tiltja-e vagy mifene ? Köszönöm a válaszokat !
3 év alatt KB 20e Km-en mentem a saját két pici praclimmal összelegózott fékcsövemmel.
Soha a büdös életbe egy mikonnyit sem folyt.
Pedig markoltam én amekkorát birtam.
És KB 17e-ből megvan a nagyvason.
Dupla áteresztővel együtt.