Onnantól van gond az "öreges" motorozással, ha azt olyan csapatban kívánja művelni az ember, ahol arra a többiek nem fogékonyak.. vagy a túra jellege nem engedi meg azt!
Kriszxj-vel volt ilyen jellegű "probléma" (ha ezt lehet egyáltalán annak nevezni) tavaly amikor együtt motoroztunk.. de azon is túl tudtunk lendülni. Ő gyorsult magához képest, mi meg némileg visszább vettük a tempót. Az elején szerintem kényelmetlen volt mindenkinek.. de a végére mindenki fejlődött valamilyen szinten (ha nem motorozásilag..akkor emberileg)
Ja és még egy. Sokan a choppereseket mümájer motorosoknak tartják. Mindig hallom hogy az szar motor, mert nem lehet vele dönteni, csak egyenesen lehet vele menni, nem lehet vele tempót utazni stb.
Lehet megkövezni, de én egyre jobban a chopperben gondolkozom, persze nem vad változatban, hanem valami szelid inkább cruiser verzióban. Az én kényelmesnek tartott motorozásomhoz lassan közelebb áll az, hogy függőlegesen üljek, kényelmesen mint egy fotelben, a lábam könnyedén leérjen a motorról /ez nálam nagy gond, mert már kiderült, hogy a felsőtestem hosszú, viszont a lábaim rövidek igy elég sok motorról csak pipiskedve érek le, ami megállásnál nem ad túl nagy biztonságot, főleg nem utassal/ tehát telitalppal tudjak megállni, az utas is kényelmesen legyen mögöttem és élvezzem is a motorozást.
Lehet hogy nem holnap lesz a váltás, de már készülök rá.
Én egyet tudok. Mindenki úgy motorozik, ahogy kényelmesnek és biztonságosnak érzi. Ez mindenkinél máshol van.
DE. Nem kéne az alapján véleményt alkotni senkiről, hogy nem úgy motorozik, ahogy én.
Nálam ez a történet kb itt el is múlik, mert nem érdekel hogy más mit tart az én motorozásomról és az sem érdekel, ha netán "nyápicnak" "ügyetlennek" "öregesnek" stb tartanak.
Ugyanis a SAJÁT véleményem szerint mindenki magának motorozik és nem a másik embernek. Pont. Szerintem.
Ha mindig azon majréznék mi mennyibe kerül HA.. megölné az élvezeteket. 500ezer forint volt a motor.. max ennyit tudok bukni.
Ez kb 1 év motorozásnak a költsége.. Tehát a legrosszabb esetben ugrik 8-10 hónap motorozás.
Én is tettem már hasonló megállapítást, az pedig az volt hogy nagy mák hogy nem engedték meg itthon hogy 16 évesen letegyem az A1-et.. (nagy álmom volt akkoriban egy jó RS125..), mert aztán jött volna 18-évesen az A.. és ki tudja milyen sportos motor..
Én a folyamatos tanulásban hiszek.. neki megy, nekem miért nem? mit csinál ő amit én nem? Aztán utánajárok, és elkezdem gyakorolni.. aztán utána már nekem is megy.
Ha csak az elmebeteg japán videókat megnézzük (most spec nem a bójás szlalomozásra gondolok) hanem amikor a hegyen mennek mindenféle 250-400-as motorral.. de nem 1-2 ember hanem több tucat, és könyéken kanyarodnak,akkor azt mondom, hogy nagyon sok kiaknázatlan lehetőség van még itt, amit folyamatos tanulással és gyakorlással el lehet érni..gyakorlatilag bárkinek. Tehát ha nagyon akarom, nekem is sikerülni fog. Egyszer..
Értem, remélem nem tévedsz... a te érdekedben.
Én mentem XJ-vel, közel sem motoroztam annyit, mint te, de minden motornak vannak határai, amit 10-25 évvel ezelőtt, rendszeresen megtapasztaltam, mindenféle tanyálások formájában, geci béna voltam, de kurva bátor és csak az esetek 0,1%-ban nem volt "szerencsém" ...
XJ900-al, pont arról beszélgettünk, ha nem hagyunk ki 10 évet, hogy lehiggadjunk, most kb. halottak lennénk, ami kurva unalmas, nem is lehet nagyon motorozni, ha halott vagy, meg a csajok is elkerülnek, szóval jó ez így.
Volt már pár rizikós helyzetem kanyarban, tempózás közben. Attól hogy le van döntve a motor, még rengeteg lehetőség van korrigálni. Széles az forgalmi sáv. Lényegesen több a motoros lehetősége a korrigálásra, mintha autóval történne vele ugyan az.
Az XJ-t még közel sem érzem annyira mint a GS-t éreztem, de nem tűnik olyan nagynak a különbség.
Valószínűleg előnynek számít az, hogy a kilométereim javát igen csak rossz, és sokszor piszkos úton tettem meg a balkán valamely fantasztikus országában (itthon sok tapasztalatom nincs a hegyeinkben.. voltam 3szor a Pilisben, vagy 8szor a Mátrában meg egyszer a Bükkben és a Zemplénben), így elég rendesen hozzáedződtem a váratlan helyzetekhez, legyen az egy mozgó kombájn teljes útszélességbe (bulgária.. azt hittem ott halunk meg ), vagy csak egy sóderfelhordás a kanyarban, relatív sokat motorozok földes és murvás utakon is.. hozzászoktam már ahhoz ha megcsúszik a motor, így nem összefosom magam ha ilyen történik közúton, hanem reagálok rá. Mentem eddig 66ezer körül mentem motorral.. ebből olyan 8-at télen. Láttam már pár dolgot.
Mindig úgy megyek ahogy biztonságosnak érzem.. ez nem zárja ki azt, hogy körforgalomban előzök, vagy leteszem a lábtartót. Ami szabályos az nem feltétlen biztonságos, ahogy ez fordítva is igaz.
..és attól hogy valamivel nem szokás ezt meg azt csinálni, attól én nem fogok beállni a sorba, hogy ne csináljam vele azt amihez kedvem van vele, mert mások sem csinálják.. mert nem arra való.
Csak ne nyírd ki magad, se másokat. Full döntésénél én nem érzek nagy korrigációs lehetőségeket, hamár íven vagy... ez közúton, nem túl okos.
Tényleg jól hangzik, hogy megúszott a segge, elvesztette a tapadást és eldobtam, de a valóság, hogy túldöntöttem, fasz voltam és tanyáztam, mert bátrabb vagyok, mint amilyen ügyes...
Dipshit féltünk csak, mert az XJ kurvára nem versenymotor.
Ha nem akarod az egészet újrafényezni, szerintem jobban jársz ha kevertetsz hozzá színt, a jelenlegi színe alapján. Teljesen biztos, hogy a mostani színe, és egy frissen fújt gyári szín között különbség lesz.
Én sem vagyok egy nagy kanyar művész, de azért sokan nem gondolnak arra, hogy közúton a határon motorozni iszonyú veszélyes, nincs hova korrigálni. Egy maximálisan bedöntött motoron /kanyarban ugye bármi lehet azért az úton homok, kavics, olaj, lassabb jármű stb./ mit csinál az aki minden esélyt elvett magától mivel százszázalékosan kihasználja a kanyar adta lehetőséget? Erre sokszor kevesen gondolnak. Úgy kanyarodj, ha valami gikszer van a kanyar közepén, még tudj valamit csinálni, ne vedd el magadtól az esélyt. Lehet, hogy nem olyan élvezetes, nincs annyi adrenalin, de akkor azért élve,vagy nagy baleset nélkül megúszod a motoros éveid. Magyarán szólva én a deffenzív vezetésről beszélek, verseny pályán ott lehet döngetni hadd ne soroljam miért.
Nekem perverzióm hogy kimotorozzam a motorból azt ami benne van (és itt nem a blokk csúcsteljesítményére gondolok). Ha megöregszem majd veszek egy choppert, ott alacsonyabban van a léc.
Majd ha megöregszem lehet hogy nem lesz célom a motoron összefosni a bokám, mert majd menni fog az a fotelban ülve is.. (csak hogy a realitások talaján maradjunk)
HA netán elmegy valamelyik motor, pláne ha valami csoda folytán mindkettő, akkor nekiállok gondolkozni, hogyan tovább.
Addig meg használom mindkettőt felváltva.
Pedig már úgy lecsaptam volna a sárvédőtoldatodra
..és mi lesz a Divivel?
Onnantól van gond az "öreges" motorozással, ha azt olyan csapatban kívánja művelni az ember, ahol arra a többiek nem fogékonyak.. vagy a túra jellege nem engedi meg azt!
Kriszxj-vel volt ilyen jellegű "probléma" (ha ezt lehet egyáltalán annak nevezni) tavaly amikor együtt motoroztunk.. de azon is túl tudtunk lendülni. Ő gyorsult magához képest, mi meg némileg visszább vettük a tempót. Az elején szerintem kényelmetlen volt mindenkinek.. de a végére mindenki fejlődött valamilyen szinten (ha nem motorozásilag..akkor emberileg)
Lehet megkövezni, de én egyre jobban a chopperben gondolkozom, persze nem vad változatban, hanem valami szelid inkább cruiser verzióban. Az én kényelmesnek tartott motorozásomhoz lassan közelebb áll az, hogy függőlegesen üljek, kényelmesen mint egy fotelben, a lábam könnyedén leérjen a motorról /ez nálam nagy gond, mert már kiderült, hogy a felsőtestem hosszú, viszont a lábaim rövidek igy elég sok motorról csak pipiskedve érek le, ami megállásnál nem ad túl nagy biztonságot, főleg nem utassal/ tehát telitalppal tudjak megállni, az utas is kényelmesen legyen mögöttem és élvezzem is a motorozást.
Lehet hogy nem holnap lesz a váltás, de már készülök rá.
Ennyi.
DE. Nem kéne az alapján véleményt alkotni senkiről, hogy nem úgy motorozik, ahogy én.
Nálam ez a történet kb itt el is múlik, mert nem érdekel hogy más mit tart az én motorozásomról és az sem érdekel, ha netán "nyápicnak" "ügyetlennek" "öregesnek" stb tartanak.
Ugyanis a SAJÁT véleményem szerint mindenki magának motorozik és nem a másik embernek. Pont. Szerintem.
Ez kb 1 év motorozásnak a költsége.. Tehát a legrosszabb esetben ugrik 8-10 hónap motorozás.
Én a folyamatos tanulásban hiszek.. neki megy, nekem miért nem? mit csinál ő amit én nem? Aztán utánajárok, és elkezdem gyakorolni.. aztán utána már nekem is megy.
Ha csak az elmebeteg japán videókat megnézzük (most spec nem a bójás szlalomozásra gondolok) hanem amikor a hegyen mennek mindenféle 250-400-as motorral.. de nem 1-2 ember hanem több tucat, és könyéken kanyarodnak,akkor azt mondom, hogy nagyon sok kiaknázatlan lehetőség van még itt, amit folyamatos tanulással és gyakorlással el lehet érni..gyakorlatilag bárkinek. Tehát ha nagyon akarom, nekem is sikerülni fog. Egyszer..
Én mentem XJ-vel, közel sem motoroztam annyit, mint te, de minden motornak vannak határai, amit 10-25 évvel ezelőtt, rendszeresen megtapasztaltam, mindenféle tanyálások formájában, geci béna voltam, de kurva bátor és csak az esetek 0,1%-ban nem volt "szerencsém" ...
XJ900-al, pont arról beszélgettünk, ha nem hagyunk ki 10 évet, hogy lehiggadjunk, most kb. halottak lennénk, ami kurva unalmas, nem is lehet nagyon motorozni, ha halott vagy, meg a csajok is elkerülnek, szóval jó ez így.
Az XJ-t még közel sem érzem annyira mint a GS-t éreztem, de nem tűnik olyan nagynak a különbség.
Valószínűleg előnynek számít az, hogy a kilométereim javát igen csak rossz, és sokszor piszkos úton tettem meg a balkán valamely fantasztikus országában (itthon sok tapasztalatom nincs a hegyeinkben.. voltam 3szor a Pilisben, vagy 8szor a Mátrában meg egyszer a Bükkben és a Zemplénben), így elég rendesen hozzáedződtem a váratlan helyzetekhez, legyen az egy mozgó kombájn teljes útszélességbe (bulgária.. azt hittem ott halunk meg ), vagy csak egy sóderfelhordás a kanyarban, relatív sokat motorozok földes és murvás utakon is.. hozzászoktam már ahhoz ha megcsúszik a motor, így nem összefosom magam ha ilyen történik közúton, hanem reagálok rá. Mentem eddig 66ezer körül mentem motorral.. ebből olyan 8-at télen. Láttam már pár dolgot.
Mindig úgy megyek ahogy biztonságosnak érzem.. ez nem zárja ki azt, hogy körforgalomban előzök, vagy leteszem a lábtartót. Ami szabályos az nem feltétlen biztonságos, ahogy ez fordítva is igaz.
..és attól hogy valamivel nem szokás ezt meg azt csinálni, attól én nem fogok beállni a sorba, hogy ne csináljam vele azt amihez kedvem van vele, mert mások sem csinálják.. mert nem arra való.
Tényleg jól hangzik, hogy megúszott a segge, elvesztette a tapadást és eldobtam, de a valóság, hogy túldöntöttem, fasz voltam és tanyáztam, mert bátrabb vagyok, mint amilyen ügyes...
Dipshit féltünk csak, mert az XJ kurvára nem versenymotor.
(színkódot nem kérdezd, nem tudom )
Yamaha XJ 600 S Diversion piros 2001-es modellnek a színkódját hól kapom meg?
A szerpentinek öngyilkos terroristáinak csak annyit üzennék :
"Sosem tudhatod mi vár a kanyar után !"
Majd ha megöregszem lehet hogy nem lesz célom a motoron összefosni a bokám, mert majd menni fog az a fotelban ülve is.. (csak hogy a realitások talaján maradjunk)